توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای موفقیت در کار ها و کسب رزق زیاد

به شما عزیزان در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت سیراف دعا ها و رهگشا های اسلامی می آموزیم که سبب می شوند در زندگی به رزق و روزی فراوانی دست یافته و در صورتی که درگیر بدهی هستید و هر چه تلاش می کنید حاجت نمی گیرید این دعا کارگشا است.

دعای موفقیت در کار ها و کسب رزق زیاد

70238736026387 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعاي موفقيت در امتحان,دعای موفقیت در امتحان درسی,دعای موفقیت در امتحان رانندگی,دعای موفقیت در امتحان کنکور,دعای موفقیت در امتحان ریاضی,دعاي موفقيت در امتحانات

دعای موفقیت در کار ها و کسب رزق زیاد

1.هنگامی که برای کاری حرکت می کنید بگویید:(می خواهید کاری را انجام بدهید ومی خواهید با موفقیت انجام شود):

حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَ ةِ

2.امام صادق (ع) فرموده است :برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن ان را در وقت خود فراموش کند سزاوار است ان را قضا نماید وان این است که هر روز پس از بامداد ،ده مرتبه دعای زیر خوانده شود:

لااِلهَ اِلَّااللّهُ وَحدَهُ لاشَریکَ لَه،لَهُ المُلکُ وَلَهُ الحَمدُ یُحیی وَیُمیتُ وَیُحیی وَهُوَ حَیُّ لایَموتُ بِیَدِهِ الخَیروَهُوَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر
1. سورة واقعه‌; امام صادق‌(ع) می‌فرماید: “كسی كه هر شب سوره واقعه را بخواند….در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(ع) می‌شود…”(2)
2. سوره همزه‌; امام صادق‌(ع) می‌فرماید: “هر كس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”(3)
3. لیل‌; پیامبر اكرم‌(ص) می‌فرماید: هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد”(4)
4. مزمل‌; رسول اكرم‌(ص) می‌فرماید: “هر كس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته یم شود”.(5)
5. ذاریات‌; امام صادق‌(ع) می‌فرماید: “هر كس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می‌كند و روزی فراوانی برایش می‌دهد…”(6)
6. ممتحنه‌; امام سجاد(ع) می‌فرماید: “هر كس سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و مستحبی بخواند خداوند….فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می‌كند”.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا