توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیسلامتمشاوره خانواده

علاقه و عشق یک مرد به زن دارای چه نشانه هایی است

علاقه و عشق یک مرد به زن دارای چه نشانه هایی است

علاقه و عشق یک مرد به زن دارای چه نشانه هایی است

 

روش هایی وجود دارد برای اینکه بتوانید تشخیص بدهیم که عشق و وجود علاقه ی یک مرد به زن دارای چه علامت و نشانه هایی است. در این رابطه بیشتر با شما صحبت می کنیم تا بتوانیم این نشانه ها را بیشتر بشناسید و متوجه بشوید که چه کسی به ما علاقه مند است. اگرچه به نظر می رسد دنیای امروز با زندگی گذشته تفاوت های بسیاری داشته و اعتماد کردن به افراد سخت تر از قبل شده اما بسیاری از مردان هستند که همچنان کانون خانواده و همسرشان از بالاترین درجه اهمیت برخوردار است و به راه های مختلف می کوشند تا این عشق را به همسر خود ثابت کنند.

 

اگر به دنبال آن هستید از علاقه و عشق همسرتان نسبت به خود مطمئن شوید با ما همراه باشید تا شما را با مواردی که نشانه عشق مرد به زن است آشنا کنیم.

۱.  اگر مردی همسرش را دوست داشته باشد هرگز برای رسیدن به خواسته های خود ، او را به کارهایی که دوست ندارد مجبور نمی کند. این مرد به تصمیمات همسرش احترام می گذارد و او را همانگونه که هست دوست دارد.

۲. مردی که واقعا عاشق همسرش است در برابر رفتار نادرست یا کج خلقی های او صبور و آرام خواهد بود. خانم ها غیرقابل پیش بینی و عاطفی هستند و گاهی بسیار عصبانی یا پر سرو صدا می شوند، مردی که واقعا عاشق است در این لحظات همسرش را درک کرده و با مهربانی و ملایمت با او رفتار می کند.

 

۳. از نشانه های شوهر عاشق این است که در مشاجرات خانوادگی، در حالی که زن در اوج غرور است و زیر بار حرفش نمی رود، حتی اگر مقصر نباشد برای پایان دادن به بحث، می گوید:”متاسفم!”. ترس او به خاطر از دست دادن همسرش بیشتر از غرور و اثبات حرف هایش است.

۴. به بهانه های مختلف عشق خود را ابراز می کند، ممکن است با خرید هدیه های بدون مناسبت، تقدیم گل رز، رفتن به کافی شاپ مورد علاقه یا حتی استفاده از عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل و صفحات شخصی این عشق را نشان می دهد.

۵. مرد عاشق نسبت به همسرش حساس است و اجازه نمی دهد مردان دیگر نگاه یا فکر نادرستی درباره او داشته باشند. این حس از حسادت ناشی نمی شود بلکه با این کار سعی می کند از همسرش محافظت کند.

 

۶. مردی که عاشق همسرش است هرگز با او رقابت نخواهد کرد. با دیدن دستاوردها و درخشش همسرش ناراحت نمی شود و به او کمک می کند تا به رویاهای خود برسد.

۷. شوهر عاشق هرگز از لحاظ جسمی، احساسی، روحی یا جنسی به خانمش آسیب نخواهد زد، مهم نیست در چه شرایطی قرار بگیرد، هدفش همواره محافظت او از هر آسیبی خواهد بود نه این که خودش مسبب آن باشد.

۸. اگرچه مردان موجودات بصری هستند و به طور غریزی با دیدن زنان جذاب فریفته می شوند. اما یک مرد عاشق در برابر وسوسه های مردانه مبارزه کرده و فکر زنی دیگر را به ذهن خود راه نخواهد داد.

 

۹. هنگامی که به دلایل مختلف از جمله ماموریت از همسرش دور می شود در بسیاری از لحظات نه دائما، به او فکر می کند، سعی می کند با روش های مختلف با همسرش تماس بگیرد، مطالب خنده دار یا چیزهایی که فکر می کند همسرش دوست دارد برایش می فرستد. عکس پروفایل خود را با او ست می کند یا حتی از عکس نوشته غمگین با متن های دلتنگی برای ابراز احساس خود استفاده می کند.

۱۰. مردی که شیفته همسرش باشد او را با نزدیک ترین دوستانش آشنا می کند، در اماکن عمومی در کنار همسرش راه می رود، نه جلوتر یا عقب تر! و کاملا مشخص است که به داشتن همسرش افتخار می کند.

 

۱۱. همواره سعی می کند قسمتی از اوقات روزش را با عشقش سپری کند و همسرش در اکثر خاطرات شیرین زندگی اش حضور دارد.

۱۲. یک همسر عاشق طاقت ناراحتی عشقش را ندارد، سعی می کند از مشکلات همسرش مطلع شده و آن را حل کند، او وقت و انرژی زیادی صرف شاد کردن همسرش می کند.

۱۳. مرد عاشق نگاه متفاوتی به همسرش دارد، گویی باورش نمی شود که او را دارد! این نگاه ترکیبی از ترس و آرامش است.

۱۴. او همانند یک اولویت با همسرش رفتار می کند، عشقش مهم ترین فرد زندگی او می باشد و سعی می کند آن را اثبات کند.

۱۵. یک همسر عاشق سعی می کند همه چیز را در مورد احساسات و علایق خانمش بداند. مثلا اینکه چه رنگی دوست دارد، به چه نوع قهوه ای علاقه دارد، چه چیزهایی او را خوشحال می کند و غیره.

 

۱۶. به نظر می رسد همیشه هم فرکانس همسرش است. هنگام گوش کردن به حرف های او لبخندی به لب دارد و همواره به او گوش می دهد.

۱۷. یک مرد عاشق حواسش به نیازهای همسرش هست. اگر وقتی هوا سرد است روی شما را می پوشاند، تلفن همراه شما را بدون اینکه از او خواسته باشید، شارژ می کند یا در کارهای خانه به شما کمک می کند مطمئن باشید عاشق شماست!

۱۸. یک شوهر عاشق درباره مشکلات و ترس های خود با همسرش صحبت می کند، از او مشاوره می گیرد و در تصمیمات مهم زندگی با او مشورت می کند.

۱۹. مردی که همسرش را دوست دارد معمولا در صحبت ها یا بحث ها از کلمه “ما” به جای من استفاده می کند.

منبع :  نشانه های عشق مرد به زن

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا