توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی ها مذهبیدعا و طلسم

دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب دعا سایت  sirafiha.ir دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور را قرار دادیم .

دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب دعا سایت  sirafiha.ir دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای افزایش مهر و محبت شوهر به زن و دلگرمی شوهر به زن از راه دور می باشد . برای  افزایش دلگرمی و مهر و محبت و عشق و علاقه شوهر به زن می توان از دعای قوی و مجرب زیر استفاده کرد . دعا سایت …

,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن نی نی سایت,دعای محبت شوهر به زن قوی,دعای محبت شوهر به زن فوری,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت شوهر به زنش,دعا محبت شوهر به زن,دعا محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن از راه دور نی نی سایت,دعای محبت شدید شوهر به زن از راه دور,دعای جلب محبت شوهر به سمت زن از راه دور,دعای مهر محبت شوهر به زنش,دعای برای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شدید شوهر به زنش,دعای قوی محبت شوهر به زنش,دعا برای محبت شوهر به زنش,دعا جهت محبت شوهر به زنش,دعای زیاد شدن محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر نی نی سایت,دعای جلب محبت شوهر نی نی سایت,دعا برای محبت شوهر نی نی سایت,دعای محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعا برای جلب محبت شوهر نی نی سایت,دعای محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت شدید شوهر به زن نی نی سایت,دعا برای محبت شوهر به زن نی نی سایت,دعای مهر و محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت شوهر,دعای محبت شوهر,دعا برای افزایش محبت شوهر به زن نی نی سایت,دعای قوی برای محبت شوهر به زن,قوی ترین دعای محبت شوهر به زن,دعای بسیار قوی برای محبت شوهر به زن,دعای خیلی قوی برای محبت شوهر به زن,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای مهر و محبت شوهر به زن,دعای مهر و محبت شوهر به زنش

دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور قوی ترین دعای محبت شوهر به زن طلسم عشق و محبت شوهر به زن طلسم دلگرمی شوهر به زن طلسم افزایش محبت شوهر به زن دعای مهر و محبت شوهر به زنش دعای مهر و محبت شوهر به زن دعای مهر و محبت زن و شوهر نی نی سایت دعای مهر محبت شوهر به زنش دعای محبت شوهر نی نی سایت دعای محبت شوهر به زنش دعای محبت شوهر به زن نی نی سایت دعای محبت شوهر به زن قوی دعای محبت شوهر به زن فوری دعای محبت شوهر به زن از راه دور نی نی سایت دعای محبت شوهر به زن از راه دور دعای محبت شوهر به زن دعای محبت شوهر دعای محبت شدید شوهر به زنش دعای محبت شدید شوهر به زن نی نی سایت دعای محبت شدید شوهر به زن از راه دور دعای محبت شدید شوهر به زن دعای محبت زن و شوهر نی نی سایت دعای محبت بین زن و شوهر نی نی سایت دعای قوی محبت شوهر به زنش دعای قوی برای محبت شوهر به زن دعای قوی برای دلگرمی شوهر دعای قرآنی برای دلگرمی شوهز دعای سریع الاجابه دلگرمی شوهر به زن دعای زیاد شدن محبت شوهر به زنش دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور دعای دلگرمی شوهر به همسر دعای خیلی قوی برای محبت شوهر به زن دعای جلب محبت شوهر نی نی سایت دعای جلب محبت شوهر به سمت زن از راه دور دعای بسیار قوی برای محبت شوهر به زن دعای برای محبت شوهر به زنش دعای از راه دور برای دلگرمی شوهر دعای محبت شوهر به زنش دعای محبت شوهر به زن دعای محبت شوهر دعا محبت شوهر به زنش دعا محبت شوهر به زن دعا جهت محبت شوهر به زنش دعا برای محبت شوهر نی نی سایت دعا برای محبت شوهر به زنش دعا برای محبت شوهر به زن نی نی سایت دعا برای جلب محبت شوهر نی نی سایت دعا برای افزایش محبت شوهر به زن نی نی سایت
دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور

دعای قوی برای دلگرمی شوهر,دعای دلگرمی شوهر به همسر,دعای سریع الاجابه دلگرمی شوهر به زن,دعای قرآنی برای دلگرمی شوهز,دعای از راه دور برای دلگرمی شوهر,طلسم دلگرمی شوهر به زن,طلسم افزایش محبت شوهر به زن,طلسم عشق و محبت شوهر به زن

دعای دلگرمی قوی برای شوهر برای دلگرمی شوهر به زن از راه دور

دعای محبت و دلگرمی شوهر به زن :

۴۴۴ مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد:

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند و در این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید:

الف : ۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.

ب: بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

دعای عاشق کردن طرف مقابل فوری

برای اینکه بتوانید سریعا فرد مورد نظر را عاشق و شیفته خود کنید دعای عاشق کردن طرف مقابل فوری را بخوانید.

این دعا به شما کمک می کند با عزیز شدن نزد معشوق به هدف خود برسید.

« اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَهِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَهً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً. »

دعای قوی و مجرب عاشق کردن طرف مقابل از راه دور

در مواردی که به معشوق دسترسی ندارید و از هم فاصله دارید، مجرب ترین دعای عاشق کردن طرف مقابل از راه دور را که در زیر آمده است هنگام اذان مغرب بخوانید و از خدا بخواهید مهر شما به دل معشوق مورد نظر بیفتد و با جلب محبت معشوق به او برسید.

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

دعای عاشق کردن سریع از راه دور

دعای عاشق کردن سریع از راه دور را که در زیر آمده است روزی ۴۰ مرتبه بخوانید و از خدا بخواهید معشوق خیلی سریع از راه دور شیفته و دلبسته شما شود.

« اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ »

دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه

اگر به فرد خاصی علاقه دارید و می خواهید این عشق در دل او نیز جوانه بزند دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه که در زیر آمده است را روی پارچه ای تمیز بنویسید و هنگام ملاقات با او این دعا را همراه خود داشته باشید تا با بیقراری شدید معشوقبه خواسته خود برسید.

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

زمانیکه دختر خانمی خواهان عاشق کردن پسر برای ازدواج باشد و به وی دسترسی هم نداشته باشد می تواند از مجموعه مجرب ترین دعای عاشق کردن طرف مقابل، دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور را که در زیر آمده است انتخاب کند و بخواند.

« اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ »

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

برای عاشق کردن مرد از راه دور دعای زیر را که به عنوان دعای عاشق کردن مرد از راه دور است هنگام کاشتن یک نهال بخوانید. این دعا به شما کمک می کند با دلتنگ کردن معشوق از راه دور او را به سمت خود جذب کنید.

« اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی. »

دعای سریع برای عاشق کردن

برای عاشق کردن سریع باید در روز جمعه غسل کنید و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورید. به نیت مطلوب صلوات بفرستید و ۲۴۵ مرتبه سوره ی توحید را بخوانید.

سپس دعای زیر را تلاوت کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون . به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بگویید بنت

دعای قوی عاشق کردن :

اگر می خواهید فردی را بدون ارتباط و تماس عاشق خود کنید این دعا را به برگ مو بخوانید و برگ را در آب بیندازید. سپس برگ را با آب بجوشانید و کمی از آن بخورید. این عمل را ۷ روز متوالی انجام دهید.

«اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابه وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.»

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

برای عاشق کردن یک نفر از راه دور دعای زیر را ابتدا روی کاغذی بنویسید. سپس پرنده ای بگیرید و دعا را به غذای او بخوانید. این غذا می تواند ارزن یا برنج باشد. وقتی پرنده از غذا خورد دعای نوشته شده را به پایش ببندید و پرنده را رها کنید. بهتر است این کار را هنگام اذان ظهر انجام دهید.

«اللهم إنا دعوناک ثقه بکرمک وطمعاً فی رحمتک وسعیاً وراء مرضاتک.»

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

آیه ی زیر به آیه ی مودت مشهور است. نوین اطلس دات کام دریافته برای عاشق کردن یک مرد از راه دور اگر هر روز سوره ی یوسف را بخوانید و سپس ۳۰۳ مرتبه این آیه را تلاوت کنید به حاجت خود خواهید رسید. این دعا مرد مورد علاقه تان را چنان عاشق می کند که طلسم شما شود و هیچ وقت دیگر شما را ترک نکند.

یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله

برای جلب محبت و عاشق شدن پسر به دختر از راه دور این دعا را را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی بخوانید و در آخر صلوات فرستاده و صدقه دهید. این عمل را هر روز تکرار کنید.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

دعای عاشق کردن آسان طرف مقابل :

برای عاشق کردن فرد مورد علاقه تان یکی از مجرب ترین دعا ها دعای عاشق کردن طرف مقابل به شکل زیر است. این دعا را به بذری ( هر چیزی که باشد ) بخوانید و آن را در باغچه یا گلدانی بکارید. گلی که در می آید را به طرف مقابل خود هدیه دهید. خیلی زود عاشق شما خواهد شد.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین

دعای یا رب برای دیوانه کردن محبوب

یکی از راهکارهای عاشق کردن دیوانه کردن محبوب می باشد. باید بتوانید چنان بیقراری و دلتنگی در او ایجاد کنید که عاشق شما شده و نخواهد هیچ وقت از شما جدا شود.

برای اینکه به حاجت برسید باید این دعا را هر روز ۱۰۰۰ مرتبه بعد از نماز عشا بخوانید.

سپس قرآن به سر بگیرید و دعای امن یجیب را به نیت شفای یک بیمار ۱۰ بار تکرار کنید.

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام

دعای عاشق شدن پسر به دختر

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

بسم الله الرحمن الرحیم

الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

کفعمى در کتاب«بلد الامین»دعایى به روایت از موسى بن جعفر علیهما السلام نقل کرده و گفته است:

این دعا عظیم الشأن‏ و سریع الاجابه است،

آن دعا این است:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ،

طلسم احضار عشق از راه دور

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یک ساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه ۳۰ و ۳۱)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه ۱۰

دعای جذب پسر مورد علاقه

أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین یا ودود سخر لی فلان بن فلان

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

دعای عاشق کردن سریع

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان ۴۱ دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾
الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

دعا نویسی برای جذب پسر

این دعا را مکرر بخوانید :

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین

ان شاء الله حاجت روا خواهید شد.

توجه :

قبل از نوشتن دعا و طلسمات درج شده در سایت حتما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا از اساتید علوم غریبه مشورت بگیرید .

نوشتن دعا و طلسم باید در ساعات مخصوص و رعایت آداب و شرایط انجام شود در غیر اینصورت عواقب جبران ناپذیری برای شخص خواهد داشت …

برگرفته از سایت دعاگو

*************************************************

بازنشر : دعا سایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی )

doasite.com

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا