توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آموزشخانه داریهنر در خانه

زمستانی زیبا با آدم برفی‌ نمدی + ایده ها و الگوی دوخت

یک آدم‌ برفی نمدی بسازید و از آن برای ایجاد یک تزیین زمستانی در خانه استفاده کنید! این آدم‌ برفی‌های نمدی می‌توانند به عنوان مگنت یخچال، آویز، سرکلیدی، تزیینات مختلف آشپزخانه و اتاق‌ها استفاده شوند.

زمستانی زیبا با آدم‌برفی‌های نمدی

سیرافی ها| سرویس خانه داری –  «غروب سرد اسفند است و دارد برف می‌بارد و تو چشم انتظار لحظۀ زیبای دیداری» و چشم‌انتظار ساختن آدم‌برفی! اصلا زمستان است و برفش… برف است و آدم‌‌برفی!

اگر چه مدتی‌ است که دیگر در زمستان‌ مثل قبل برف نمی‌بارد. آدم‌ها هم مثل قبل ذوق و شوق آدم‌برفی ساختن ندارند. در عوض یک آدم‌برفی دست‌ساز که دیگر آب هم نمی‌شود می‌تواند شور و شوق زمستان زیبا را در دل شما و سایر افراد خانواده زنده کند. نمد برای ساخت این کاردستی، بسیار مناسب است چون پرز دارد و همین حالت پرزدار با زمستان که فصل پوشیدن لباس‌های پشمی‌ است هم‌خوانی جالبی ایجاد می‌کند. با ما بیایید ببینید برای ساخت یک آدم‌برفی نمدی چه ایده‌هایی وجود دارند.

 

ساخت آدم‌ برفی نمدی

برای ساختن آدم برفی نمدی ایده‌های بسیاری را می توان به کار برد که چند نمونه از این ایده‌ها را با هم می بینیم.

1 – کولاژ آدم برفی نمدی

شما می‌توانید به سادگی یک زمینه شاد انتخاب کنید و بعد قطعات نمدی را بریده و بر روی زمینه‌تان بچسبانید. اینطوری یک تابلوی کلاژ نمدی زیبا خواهید داشت:

 

آدم برفی نمدی کلاژ

 

چسباندن نمد بر روی یک زمینه زمستانی و ساخت تابلو آدم‌برفی نمدی


 

2 – دوخت آدم برفی نمدی حجم دار یا ساده

ولی اگر بخواهید بیشتر کار کنید دیگر باید به سراغ دوخت و دوز بروید. برای دوخت نمد از کوک دندان‌موشیاستفاده می‌کنند. نمونه‌های دوختنی برای آدم‌برفی بسیار زیاد و متنوع هستند. شما می‌توانید کار را به شکل توپر و حجم‌دار درست کنید به این صورت که قبل از زدن کوک‌های آخر دو لایه کار را با الیاف مصنوعی پر کنید. می‌توانید هم فقط دو لایه نمد را بهم بدوزید بدون اینکه داخلش را با الیاف پر کنید. هر دو نمونه کار زیبا هستند.

 

آدم برفی نمدی دوختنی بدون حجم

 

آدم برفی نمدی دوختنی بدون حجم

 

آدم برفی نمدی به عنوان تزیینی برای زیر شمع

 

آدم برفی نمدی ساده


 

روش های تو پر کردن آدم برفی نمدی

برای ساخت نمونه‌های حجم‌دار هم خلاقیت زیادی می‌توانید به خرج بدهید. می‌توانید یک مخروط مقوایی بسازید و آن را با نمد کاور کنید یا اصلا با خود نمد توپک‌های توپر بسازید و از آن‌ها برای ساخت بدن و سر آدم‌برفی استفاده کنید. می‌توانید هم الگوی آدم‌برفی را یک تکه ببرید و بدوزید و داخلش را پر کنید.

 

کاور کردن یک مخروط مقوایی با نمد یا کچه ، آدم‌برفی کچه‌ای

 

دوخت آدم‌برفی دولایه برای آویز درخت کریسمس

 

ساخت عروسک آدم‌برفی با نمد

 

تزیین آدم‌برفی نمدی با وصله

 

تزیین آدم‌برفی نمدی با پولک

 

عروسک آدم‌برفی نمدی دخترانه و پسرانه به رنگ‌های صورتی و آبی

 

درست کردن خانواده آدم‌برفی‌های نمدی برای تزیینات زمستانی

 


3 – تکه دوزی آدم برفی نمدی

یک کار جالب دیگر برای شما تکه‌دوزی نمد است. شما یک کار نمدی می‌سازید و بعد طرح‌تان را روی آن تکه‌دوزی می‌کنید یا حتی می‌توانید آن را بچسبانید.

 

تکه‌دوزی کردن آدم‌برفی نمدی بر روی کاردستی

 

چسباندن آدم‌برفی نمدی بر روی تزیینات نمدی

 

دوخت آویز‌های آدم‌برفی به شکل قلب

 

دوخت دستگیره‌های آدم‌برفی نمدی

 

تکه دوزی آدم‌برفی نمدی بر روی کوسن


 

الگوی آدم‌ برفی نمدی

برای درست کردن آدم‌برفی نمدی می‌توانید از این الگو‌ها کمک بگیرید:

 

الگوی صورت آدم  برفی نمدی

 

الگوی آدم برفی نمدی کامل

 

طرح آدم برفی برای درست کردن کلاژ یا تکه‌دوزی با نمد

 

الگوی آدم برفی نمدی


 

شما چه روش‌هایی برای ساخت یک کاردستی آدم‌برفی بلدید؟ زمستان امسال‌تان را با آدم‌برفی‌ها تزیین می‌کنید یا با تزیینات دیگر؟ پیشنهادات و سوالات خود را در بخش «ارسال نظر» سایت سیرافی ها با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا