توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای بازگشت همسر و جلب محبت که خانه را ترک کرده است

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت سیراف، رهگشای قوی و اسلامی تحت عنوان دعای بازگشت همسر و جلب محبت که خانه را ترک کرده است می خوانیم که در واقع سبب حل بسیاری از مشکلات خانوادگی می شود؛ متن کامل این دعا را مثل همیشه در ادامه بخوانید که ان شاء الله نتیجه می گیرید.

دعای بازگشت همسر و جلب محبت که خانه را ترک کرده است

دعا و ختم مجرب دعای رفع مشکلات مهر و محبت
دعای بازگشت همسر و جلب محبت که خانه را ترک کرده است,دعای جلب عشق و محبت,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب عشق معشوق,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعای جلب عشق فوری,دعا جلب عشق,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت پرخیر و قوی,دعای جلب محبت خواستگار,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت پدر,دعاي جلب محبت براي ازدواج,دعای جلب محبت از راه دور فوری

جهت بازگشت همسری که خانه را ترک کرده

دعای زیر را 40 مرتبه با طهارت کامل بین نماز مغرب و عشا تکرار کنید بی هیچ شکی قلب همسر شما نرم شده و باز خواهد گشت:

(بسم الله الرحمن الرحیم يا مُسَخَّر الفيل ويا مُجري النيل يا فالِقَ البَحر عَلي بَني اِسراييل رَبِّ سَخِّر لي و لَيِّن لي قَلب فلان بن فلان(به جای فلان بن فلانه اسم همسری که قهر کرده و مادرش را بگو)اِنَّكَ عَلي ما تَشاءُ قَديرٌ و تَحْكُمُ ما تُريد كُنْ فَيَكونْ)

توجه:بهتر است هنگام خواندن دعا عود هندی و یا عود معمولی بسوزانید و به هیچ عنوان موقع خواندن دعا با کسی حرف نزنید و الا مانع از نزول مواکیل و خدام دعا خواهد شد.
اخطار:
این دعا در امر حرام به هیچ عنوان اثر نداشته و نتیجه عکس خواهد داد



لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا