توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کنگان

فرماندار کنگان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای آگاه سازی جامعه از خدمات نظام بر اطلاع رسانی صحیح و دقیق توسط مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

ثلاث- فرماندار کنگان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای آگاه سازی جامعه از خدمات نظام بر اطلاع رسانی صحیح و دقیق توسط مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

ثلاث- فرماندار کنگان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای آگاه سازی جامعه از خدمات نظام بر اطلاع رسانی صحیح و دقیق توسط مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

ثلاث: فتح الله نوروزی پنجشنبه در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت هفته دولت در شهرستان کنگان گفت:این هفته بهترین فرصت برای بیان دستاوردها ، عملکرد و تبیین فعالیت ها ی دولت است.

وی یادآورشد: در دولت تدبیر و امید توفیقات خوب و فعالیت های چشمگیری انجام شده که باید این خدمات که در حقیقت خدمات نظام کارآمد دینی است بازگو شود.

فرماندار کنگان اظهارداشت: دعوت و مشارکت عمومی مردم درکنار مسئولان درهفته دولت ، باهدف جلب اعتماد عمومی و نیز اطلاع رسانی مردم از خدمات صورت گرفته ضروری است.

وی ضمن تعیین کمیته ها وشرح وظایف آنان گفت : اجرای برنامه‌ها وفعالیت های هفته دولت باید بصورت منظم و منسجم انجام و برنامه ها با کمیت و کیفیت بهتر و بیشتر نسبت به گذشته برگزار شود.

نوروزی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاهها با دبیرخانه ستاد هفته دولت افزود: در هفته دولت علاوه بر افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه مهم ،شماری برنامه متنوع فرهنگی و هنری و نیز میز خدمت و نشست صمیمی با مردم در محلات شهری و روستایی انجام خواهد شد.

لازم به یادآوری است با ابلاغ فرماندار کنگان مسئولین کمیته های هفته دولت در این شهرستان مشخص شد./ ابوذر حسین پور

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا