توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاهاتصاویرفرهنگ و هنر

طرز تهیه شیرینی کوکی ولنتاین قلبی با رویال آیسینگ + عکس تزیین

طرز تهیه شیرینی کوکی ولنتاین قلبی با رویال آیسینگ + عکس تزیین

 

آموزش پخت کوکی ولنتاین

نظرتون درباره این کوکی های خوشمزه و دوست داشتنی برای روز ولنتاین چیه؟ با درست کردنشون عشقتون رو سورپرایز کنید. شاید یه کم نیاز به تلاش داشته باشه اما طعم و ظاهرش بی نظیره. بیایید با هم درست کردن این کلوچه های وانیلی خوشمزه رو امتحان کنیم.

کوکی مخصوص ولنتاین
کوکی مخصوص ولنتاین

مواد لازم برای تهیه بیسکویت مخصوص ولنتاین

کره : 125 گرم

شکر : 100 گرم

عصاره وانیل : 1 و ½ قاشق چایخوری

تخم مرغ : نصف زرده

آرد : 225 گرم

مواد لازم برای تهیه رویال آیسینگ

سفیده تخم مرغ : 1 عدد

شکر : 250 گرم

آب لیموترش تازه : مقداری

رنگ خوراکی صورتی : به دلخواه

طرز تهیه کوکی فانتزی

کره، شکر و وانیل را یا با هم زن برقی و یا با هم زن دستی هم بزنید تا روشن و پفی شود. تخم مرغ ها را اضافه کنید و هم بزنید تا مواد خوب مخلوط شود. سپس مواد آماده شده را داخل آرد بریزید و با قاشق چوبی هم بزنید تا خمیر آماده شود.

طرز تهیه کوکی ولنتاین
طرز تهیه کوکی ولنتاین

خمیر را بین دو کاغذ روغنی با وردنه صاف کنید. ضخامت آن باید 6 میلی متر باشد. با قالب خمیر را به شکل قلبی در بیاورید و خمیر اضافه را دوباره با وردنه صاف کنید و با قالب دربیاورید. این کار را تکرار کنید تا خمیر تمام شود. قلب ها را روی سینی بچینید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید. اگر با کمبود وقت مواجه هستید 10 دقیقه در فریزر قرار دهید.

آموزش کوکی ولنتاین
آموزش کوکی ولنتاین
شیرینی کوکی ولنتاین
شیرینی کوکی ولنتاین

فر را روی 190 درجه سانتیگراد گرم کنید. می توانید داخل سینی فر کاغذ سیلیکونی قرار دهید. البته این کار اختیاری است و ضرورتی ندارد. بعد از این که کلوچه ها را از داخل یخچال بیرون آوردید داخل سینی با کمی فاصله بچینید. 10 الی 12 دقیقه در فر بپزید تا کناره های کلوچه ها طلایی شود. کلوچه ها را از فر بیرون بیاورید و بگذارید سرد شود.

طرز تهیه کوکی
طرز تهیه کوکی
طرز تهیه کوکی فانتزی
طرز تهیه کوکی فانتزی

طرز تهیه رویال آیسینگ

سفیده تخم مرغ، شکر و آب لیمو را یا با هم زن برقی و یا با هم زن دستی به مدت 5 دقیقه با سرعت بالا هم بزنید تا به شکل خمیر کمی سفت در بیاید. سپس به تدریج قطره قطره آب اضافه کنید و همزمان با اضافه کردن آب هم بزنید. بیشتر از یک سوم رویال آیسینگ را در ظرف جداگانه بریزید و به آن رنگ صورتی تیره اضافه کنید. بلافاصله روی آن را با سلفون بپوشانید و کنار بگذارید تا برای کشیدن نوار باریکی دور کلوچه ها و طرح روی آن ها استفاده کنید.

طرز تهیه رویال آیسینگ
طرز تهیه رویال آیسینگ

دوباره به بقیه مواد رویال آیسینگ به تدریج آب اضافه کنید و با هم زن هم بزنید تا مواد نرم تر شود. سپس به آن رنگ صورتی کم رنگ اضافه کنید و روی آن را با سلفون بپوشانید و کنار بگذارید.

کرم رویال آیسینگ
کرم رویال آیسینگ

رویال آیسینگ صورتی تیره را کمی هم بزنید و به اندازه یک قاشق داخل قیف بریزید. دور کلوچه ها را یک نوار باریک بکشید و به مدت 15 الی 20 دقیقه کنار بگذارید تا خشک شود. آیسینگ رویال بافیمانده در قیف را به ظرف برگردانید.

وقتی نوار لبه کلوچه ها سفت شد، مواد آیسینگ صورتی کم رنگ را کمی هم بزنید و داخل قیف بریزید. داخل کلوچه ها را با آن پر کنید و 1 الی 2 ساعت کنار بگذارید تا کاملا خشک شود.

تزیین بیسکویت با رویال آیسینگ
تزیین بیسکویت با رویال آیسینگ

بعد از این که رویال آیسینگ کاملا خشک شد شروع به طراحی کنید. مواد آیسینگ صورتی پر رنگ را کمی هم بزنید و داخل قیف بریزید یک بار دیگر دور کلوچه ها یک نوار باریک بکشید. (این کار ضروری نیست اما ظاهر کلوچه ها را زیباتر می کن) سپس روی آن ها همانند تصویر یا هر طرحی که دوست دارید بکشید. بعد از این که تمام کلوچه ها را طراحی کردید بگذارید 45 دقیقه الی 1 ساعت در دمای اتاق بماند.

کوکی با رویال آیسینگ
کوکی با رویال آیسینگ

عکس تزیین کوکی ولنتاین

تزیین کوکی ولنتاین
تزیین کوکی ولنتاین
تزیین شیرینی ولنتاین
تزیین شیرینی ولنتاین
کوکی های ولنتاین
کوکی های ولنتاین
شیرینی قلبی شکل ویژه ولنتاین
شیرینی قلبی شکل ویژه ولنتاین

تزیین کوکی فانتزیتزیین کوکی فانتزی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا