توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهنان و شیرینی

طرز تهیه دسر میوه به مخصوص و شیک به روش ترکیه ای

دسر به یکی از انواع دسرهای خوشمزه فصل پاییز است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر میوه به در ادامه با سایت آموزشی سیراف همراه باشید.

طرز تهیه دسر میوه به مخصوص و شیک به روش ترکیه ای

طرز تهیه دسر میوه به طرز تهیه دسر به ترکیه ای طرز تهیه دسر به زبان فارسی با به چی درست کنم نی نی سایت

دسر به یکی از انواع دسرهای خوشمزه فصل پاییز است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر میوه به در ادامه با سایت آموزشی سیراف همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
میوه به ۲ عدد
سیب زرد ۱ عدد
شیره انگور ¼ پیمانه
آب ۱٫۵ پیمانه
خامه قنادی برای تزیین
چوب دارچین ۱ عدد

طرز تهیه دسر میوه به

مرحله اول

برای تهیه دسر به خوشمزه و مجلسی ابتدا به ها را از وسط نصف می کنیم و قسمت های اضافی میوه را با یک کارد تیز یا قاشق خارج می کنیم. توجه داشته باشید که باید با دقت این کار را انجام دهیم تا به بافت میوه آسیب وارد نشود.

مرحله دوم

در این مرحله پوست سیب را می گیریم، سپس آنرا از وسط نصف می کنیم و قسمت های اضافی درون سیب را خارج می کنیم. در ادامه سیب را با رنده ریز رنده کرده، سپس آنرا به ۴ قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله سوم

حالا هر قسمت از سیب رنده شده را درون به های نصف شده قرار می دهیم. در ادامه به ها را به همان صورت درون یک قابلمه مناسب می چینیمف سپس دانه های به را به همراه چوب دارچین به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله شیره انگور را به همراه آب اضافه می کنیم. توجه داشته باشید که به جای شیره انگور می توانیم از شکر نیز استفاده کنیم. برای این منظور نسبت به ذائقه خود می توانیم از ۲ تا ۴ قاشق غذاخوری شکر استفاده کنیم.

مرحله پنجم

حالا قابلمه را روی حرارت ملایم قرار داده و درب قابلمه را می گذاریم، سپس اجازه می دهیم به ها به مدت یک ساعت با حرارت ملایم بپزند و کاملا نرم شوند، ضمن اینکه طعم مواد را نیز به خوبی جذب کنند.

مرحله ششم

پس از اینکه به ها به طور کامل نرم شده و آب درون قابلمه کشیده شد، آنها را در ظرف سرو قرار داده و اجازه می دهیم از حرارت بیفتند و خنک شوند، سپس به سلیقه خود با خامه قنادی و انواع مغزیجات تزیین می کنیم.

chishi.ir

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا