توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعا برای عمیق شدن عشق و نرفتن معشوق

در صورتی که می خواهید محبت معشوق را برگردانده و عشق او را به سمت خودتان جلب کنید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت سیراف مرجع رهگشا های اسلامی و قرآنی دعا برای عمیق شدن عشق و نرفتن معشوق را بخوانید تا حاجت بگیرید.

دعا برای عمیق شدن عشق و نرفتن معشوق

7086370263706837 دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای عشق و علاقه از راه دور,دعاي عشق و علاقه,دعای عشق و علاقه شوهر,دعای ایجاد عشق و علاقه,دعای افزایش عشق و علاقه,دعای ایجاد عشق و علاقه از راه دور,دعا برای عشق و علاقه

دعا برای عمیق شدن عشق و نرفتن معشوق

برای انجام دعای محبت سریع الاجابه باید این آیات را بر پوست آهو بنویسید ، به زعفران و گلاب و معطر نمایید به عطر پاک و بر بازوی راست بندید هر کسی او را بیند شیفته او شود. مجرب است. اگر دعای محبت سریع الاجابه را از راه دور می خواهید انجام دهید پس بر روی کاغذی نوشته و آن را خاک کنید و درختی بر آن بکارید.

(يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ * هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ * ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

دعاي محبت بين دو نفر غیر سوزاندنی

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا