توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیه

گواکامول | RecipeTin می خورد

راز پنهان آن بهترین گواکامول این است که با یک پیاز ، گشنیز / گشنیز ، خمیر فلفل قرمز شروع کنید. اینگونه در مکزیک ساخته شده است ، روش سنتی

راز پنهان آن بهترین گواکامول این است که با یک پیاز ، گشنیز / گشنیز ، خمیر فلفل قرمز شروع کنید. اینگونه در مکزیک ساخته شده است ، روش سنتی

تایمرهای اول هرگز نمی توانند انتخاب کنند که چرا این دستور غذای گواکامول خیلی خوب است. آنها فقط می دانند که بهتر از حد معمول است!

نزدیک تراشه دانه غوطه ور در Guacamole

Guacamole – خط پایین

  • یک دستور گاکامول خوب چیست؟ بهترین گواکامول قبل از افزودن آب آووکادو و لیموترش با یک پایه پیاز پوره ، گشنیز / گشنیز و jalapeño شروع می شود. اینگونه است که در مکزیک و رستوران ها ساخته می شود – این یک پایه عطر و طعم اضافی را اضافه می کند!
  • ترکیبات گواکامول چیست؟ آووکادو ، گشنیز / گشنیز ، پیاز ، فلفل ، آهک و نمک. اضافی اختیاری: گوجه فرنگی ، پودر خوردن ، سیر.
  • گواکامول سنتی چیست؟ Guacamole بین مناطق و رستوران های مکزیک متفاوت است. تنها چیزی که می توانم به شما بطور قطع بگویم این است که گوآکامول واقعی است پنیر خامه ای یا خامه ای موجود در آن را ندارید! معمولاً در آن گوجه فرنگی وجود ندارد و معمولاً فقط با آووکادو ، گشنیز / گشنیز ، پیاز ، فلفل ، آهک و نمک تهیه می شود.
  • چگونه گواکامول درست می کنید؟ ابتدا پیاز ، گشنیز / گشنیز و فلفل را بهم بزنید ، سپس آووکادو را با هم مخلوط کنید. در آب لیمو و نمک هم بزنید تا مزه دار شود!
  • گواکامول چقدر طول می کشد؟ چگونه می توانید جلوی پیمایش آن را بگیرید؟ تا 2 روز ادامه خواهد داشت بدون اینکه قهوه ای شود در صورت ذخیره به شرح زیر: در یک ظرف هوایی قرار دهید. ترس از بین بردن تمام حباب های هوا ، سطح صاف است. با یک لایه نازک روغن یا آب داغ بپوشانید ، آنرا بپوشانید و یخچال کنید. برای سرو ، در مایع بریزید ، در صورت لزوم به آن هم بزنید و یک اسپریت تازه آهک به آن بدهید.
  • با چه چیزی می توانید گواکامول بخورید؟ تراشه های ذرت رایج ترین هستند! همچنین تورتیلا ، میله های گیاهی ، بیسکویت. خدمت با اکثر افراد نیز مورد علاقه است ظروف مکزیکی – مانند یک شیر یا عروسک برای burritos ، enchiladas ، tacos ، nachos ، fajitas!

کلوزآپ Guacamole سنتی

یک دستور العمل بسیار عالی Guacamole

هرکسی که از مکزیک بازدید کرده یا در یک رستوران معتبر مکزیکی بوده است ، موافقت خواهد کرد که گوآکامول است … پس همین است عالی guacamoles.

در بیشتر زندگی من این کار را به عنوان بخش بزرگی از جهان انجام دادم: آووکادو پوره شده ، از طریق jalapeño ، گشنیز / گشنیز ، آب لیموترش و نمک هم بزنید. اگر من آن را حس کردم و بعضی اوقات حتی کمی خامه ترش ، داخل گوجه فرنگی خرد شده بریزید.

اما پس از بازدید از مکزیک و دیدن اینکه واقعاً ساخته شده است ، کشف کردم راز برای یک guacamole واقعا بزرگ سنتی:

با تهیه یک پاستا با سیر ، پیاز و ژالهپئو یا Serrano chili شروع کنید.

پیاز آن را مزه نمی کند ، فقط لبه ای با طعم اضافی به آن می بخشد که تمام راه را از طریق گواکامول مخلوط می کند.

خمپاره و مضراب نیست؟ بدون نگرانی – فقط از چنگال استفاده کنید!

گشنیز ، جلاپنو و پیاز را برای دستور العمل گواکامول میل کنید.

چگونه می توان یک Guacamole سنتی درست کرد |

این کار با ماکارونی تهیه شده با پیاز ، گشنیز ، ژالاپیو یا سرانوی چیلی و نمک شروع می شود. شن آن را به خمپاره و ماسه سنگ (در مکزیک به آن molcajete گفته می شود) ماسه دهید. یا با استفاده از چنگال روی تخته برش. و این خمیر ساده پایه و اساس گوآکامول است که خواهد داشت خود را دوستان گدایی می کنند شما برای دستور العمل ?

پس از آن ، به همان اندازه که آووکادو را خرد کنید و در آب لیموترش هم بزنید تا طعم آن به دست بیاید!

آووکادو در خمپاره و مضراب مخصوص گواکامول.

آنچه در Guacamole اتفاق می افتد

در اینجا همه چیز شما نیاز دارید: آووکادو رسیده ، گشنیز / گشنیز ، پیاز قرمز ، جلاپائو یا Serrano chili ، آهک و نمک. لوازم اضافی محبوب عبارتند از: سیر ، گوجه فرنگی ، پودر زیره.

مواد لازم برای Guacamole

نحوه جلوگیری از رفتن گواکامولخود

آووکادو هنگام تماس با هوا قهوه ای می شود. بنابراین برای جلوگیری از سوختن آن ، موارد زیر را انجام دهید: داخل یک ظرف هوایی قرار دهید. ترس از بین بردن حباب های هوا ، سطح صاف است. با یک لایه نازک روغن زیتون یا آب گرم بپوشانید. آووکادو آنقدر متراکم است ، آن را جذب نمی کند. به مدت 2 روز کامل در یخچال بمانید!

برای سرو کردن ، مایعات را بریزید ، آنرا هم بزنید. در صورت لزوم یک اسپریت تازه آهک اضافه کنید ، سپس سرو کنید!

آیا آووکادو برای شما مفید است؟

بله – به هر حال! آووکادو سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و چربی های سالم است! یکی از معدود مواد طبیعی است که حاوی مقدار قابل توجهی اسیدهای چرب اشباع نشده است چربی های خوب شناخته شده برای کاهش کلسترول و تقویت سلامت قلب است.

با نزدیک به 20 ویتامین و مواد معدنی ، از مزایای سلامتی آنها می توان به بهبود هضم ، برای قلب ، کاهش کلسترول ، کاهش خطر ابتلا به افسردگی و محافظت در برابر سرطان اشاره کرد.

آووکادو هم آنجاست برای کاهش وزن مفید است زیرا مقدار زیادی فیبر و (خوب!) وجود دارد که باعث می شود احساس طولانی تر شود. شما به مراتب بهتر از آن هستید که سالاد را با آووکادو از پنیر بارگذاری کنید ، یا اینکه آواکادو را روی نان صبح خود خرد کنید و نه کره بادام زمینی! اما از آنجا که آنها 77٪ چربی هستند ، باید در حد اعتدال خورده شوند.

Guacamole در یک کاسه سفید تراشه ذرت ، آماده غذا است

تغییرات عطر و طعم

گزینه های زیادی برای تغییر طعم وجود دارد -. اجازه ندهید کسی به شما بگوید آنچه باید یا نباید آن را حدس بزند – این کار را به روشی که می خواهید انجام دهید! در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

  • سیر – هنگام پختن پیاز ، یک میخک کوچک اضافه کنید.
  • زیره – یک یا دو عدد خرچنگ کوچک ، فقط یک اشاره به طعم اضافی اضافه کنید.
  • گوجه فرنگی – از طریق گوجه فرنگی تاس هم بزنید و هم بزنید. (اگر می خواهید گوجه فرنگی را خرد کنید ، مرکز آب غلیظ را نصف کرده و برداشته و سپس خرد کنید ، به من مراجعه کنید بروسکتا فیلم برای یک آموزش سریع)
  • جایگزین گشنیز / گشنیز – به جای آن از پیاز استفاده کنید! فوق العاده است!
  • آووکادو هوموس – برای همه زمانهایی که نمی توانید تصمیم بگیرید که بسازید یا نه حموس یا گواکامول ، یا وقتی آووکادو بسیار گران است!
  • آدمک یا صاف – من از طرف ضخیم من را دوست دارم ، اما بستگی به این دارد که چه کسی در خدمتم باشم. صادقانه بگویم ، هنگام حضور در یک گردهمایی ، یکدست تر به نظر می رسد. اما برای اهداف روزمره آن را سبک تر می کنم در مکزیک از طرف ضخیم سرو می شود.
  • خامه و پنیر خامه ای – این یک منطقه بدون رفتن برای من است زیرا آنها طعم آووکادو را رقیق می کنند. من ترجیح می دهم آووکادو هوموس! اما اگر این چیزی است که دوست دارید ، احساس لمس کنید!

Guacamole قطعاً یکی از دستور العمل هایی است که دارد شما باید خود را بسازید بنابراین اجازه ندهید کسی به شما بگوید وقتی Guacamole درست می کنید چه کاری باید انجام دهید یا نباید انجام دهید. تنها چیزی که امیدوارم امتحان کنید تکنیک ماسک پیاز است زیرا قول می دهم یک عنصر اضافی “wow” به guacamole شما اضافه کند! مانند پیاز مزه ندارد و هیچ کس نمی تواند انگشت خود را به این دلیل که چقدر طعم خوبی دارد ، قرار دهد ، آنها فقط می دانند که این کار را انجام می دهد! – ناجی ایکس


دستور Guacamole
نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

ویدیوی دستور Guacamole:

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

نزدیک تراشه دانه غوطه ور در Guacamole

گواکامولی

بخش5

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل ویدیوی بالا Guacamole واقعاً عالی ، همانطور که در مکزیک و در بهترین رستوران های مکزیکی در سراسر دنیا ساخته شده است! قدم پنهانی که این امر را بسیار خاص می کند ، تهیه خمیر پیاز ، فلفل ، گشنیز / مایع و نمک قبل از اضافه کردن آووکادو است.

عناصر

  • 2 اس اس پیاز سفید ریز خرد شده (یا قرمز ، قهوه ای یا زرد)
  • 1 اس اس جلفاپنو یا سروان چیلی ریز خرد شده (یا فلفل دلخواه دیگری) (مطابق با سلیقه)
  • 1/2 TS نمک ، به علاوه بیشتر برای طعم دادن
  • 1/4 فنجان برگ گشنیز / گشنیز درشت خرد شده
  • 2 آووکادو متوسط ​​(یا یک مورد بسیار بزرگ) (یادداشت 1)
  • آب لیمو ، برای طعم دادن (من از آهک 1/4 – 1/2 استفاده می کنم)
  • اختیاری: 1-2 گوجه فرنگی رسیده ، پوست کنده ، خورده و خرد شده است

دستورالعمل

  • پیاز ، ژلهپا ، نمک و نصف گشنیز را روی تخته برش قرار دهید و از یک چنگال برای خرد کردن تا آبدار استفاده کنید. یا این کار را با خمپاره و دست انداز انجام دهید – داخل خمیر بپیچید.
  • در یک کاسه خرد کنید ، آووکادو و مایع باقیمانده را اضافه کنید و به قوام مورد نظر برس دهید.
  • یک تست طعم و مزه انجام دهید و سپس مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید: نمک ، آب لیموترش به ترش ، بیشتر چیلی به ادویه.
  • اگر از گوجه فرنگی استفاده می کنید ، هم بزنید.
  • با تراشه های ذرت سرو کنید!

یادداشت دستور العمل:

1. آووکادو باید فوق العاده بالغ باشد!
2. ذخیره سازی: Guacamole یکی از مواردی است که به بهترین شکل تازه ساخته می شود. اما من باور نکردنی ترین نکته را از این به بعد دریافت کردم جلوی گوآکامول را انجام دهید از دوست من کلر در Sprinkles و Sprouts. در یک ظرف هوایی قرار داده ، بالای آن صاف کنید و با یک لایه نازک از آب یا روغن زیتون بپوشانید. Avo خیلی متراکم است ، آب به هیچ وجه جذب نمی شود. شیب شما نیز زیبا به رنگ سبز باقی خواهد ماند 2 روز کامل !!!

آماده سازی رایگان: کاری که من انجام می دهم این است که آهک زیادی تهیه کرده و گشنیز و آهک خرد کرده و آماده آن را بروم. بنابراین فقط قبل از خدمت ، من آووکادو را قطع کردم و گواکامول درست کردم – خیلی سریع است و همیشه افرادی هستند که مایل به ورود هستند!

3. گشنیز / گشنیز: در این ویدئو ، به جای اینکه نصف بعد آن را هم بزنم ، تمام گشنیز را داخل خمیر ریخته ام. تفاوت چندانی با ذائقه ندارد ، این بستگی به شما دارد که از کدام راه ترجیح می دهید.
4. منبع: این دستور العمل در ابتدا از دستورات توماسینا میرز اقتباس شده است ، اما از آنجا که آن را به دستور العمل از یک کتاب آشپزی که من در اواکساکا ، مکزیک خریداری کردم ، به نام “واقعا مکزیکی” توسط روبرتو سانتیبانز به روز کردم. کتاب مقدس فعلی من برای آشپزی مکزیکی. ? هر دو از همان تکنیک به عنوان خمیر پیاز استفاده می کنند ، اما مقادیر کمی متفاوت را فراخوانده اند ، و من نسخه واقعا مکزیکی را ترجیح می دهم.
5- تغذیه در هر وعده

تغذیه ای:

نمایش: 77گرمکالری: 130کیلوکالری (7٪)کربوهیدرات: 7گرم (2٪)پروتئین: 1گرم (2٪)چربی: 11گرم (17٪)چربی اشباع: 1گرم (6٪)سدیم: 238میلی گرم (10٪)پتاسیم: 389میلی گرم (11٪)فیبر: 5گرم (21٪)ویتامین ها: 115IU (2٪)ویتامین C: 8.3میلی گرم (10٪)کلسیم: 10میلی گرم (1٪)آهن: 0.5میلی گرم (3٪)

این دستور العمل در ابتدا در سال 2014 منتشر شد و به روزرسانی دسامبر 2016 و 2019 شد.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا