توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهنان و شیرینی

طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین: آموزش مرحله به مرحله و تصویری شکلات قلبی

در روزهای نزدیک به ولنتاین معشوق خود را با شکلات‌های بادام زمینی قلبی شکل سوپرایز کنید. از آن‌جایی که شکلات قلبی یکی از نمادهای روز ولنتاین است می‌توانید خودتان دست بکار شوید و چندین شکلات قلبی کوچک درست کنید.

در روزهای نزدیک به ولنتاین معشوق خود را با شکلات‌های بادام زمینی قلبی شکل سوپرایز کنید. از آن‌جایی که شکلات قلبی یکی از نمادهای روز ولنتاین است می‌توانید خودتان دست بکار شوید و چندین شکلات قلبی کوچک درست کنید. در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین را خدمت کاربران و همراهان محترم آموزش دهیم. آموزشی بسیار ساده و دلنشین! با ما همراه باشید.

طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین

طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین

حتی می‌توانید این دستورالعمل را سفارشی کرده و از آن استفاده کنید. برای تهیه این شکلات‌های قلبی شکل آماده هستید؟

مواد لازم برای تهیه شکلات قلبی:

برای تهیه این شکلات‌های به قالب کاپ کیک سیلیکونی نیاز دارید که به شکل قلب هستند. برای ادامه آموزش و خواندن طرز تهیه شکلات قلبی مواد زیر را تهیه کنید.

  • ۱ لیوان کره بادام زمینی (یا هر کره مغز آجیل یا دانه دیگر)
  • ۲ فنجان چیپس شکلات تیره
  • ۲ قاشق چایخوری روغن زیتون یا روغن نارگیل
  • ۴ تا ۶ قاشق غذاخوری قند پودر شده یا شکر
  • ۲ قاشق غذاخوری آرد نارگیل
  • یک نیشگون نمک (اختیاری)
  • ۱۲ عدد قالب کاپ کیک سیلیکونی قلبی شکل

طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین

پودر قند و آرد نارگیل به کره آجیل قوام خمیر مانند می‌بخشد. این دو ماده شیرینی کافی و دلچسبی به شکلات می‌بخشد. با این حال، اگر می خواهید می‌توانید از آن‌ها استفاده نکنید و از کره بادام زمینی به تنهایی استفاده کنید.

مراحل آموزش تهیه شکلات قلبی برای ولنتاین:

حال پس از تهیه مواد مورد نیاز ادامه آموزش طرز تهیه شکلات قلبی را به صورت گام به گام دنبال کنید.

گام اول طرز تهیه:

در یک کاسه، کره بادام زمینی (یا هر کرده مغز آجیل دیگر)، آرد نارگیل، نمک و یک سوم از پودر شکر را ترکیب کنید و خوب هم بزنید.

طرز تهیه شکلات قلبی

گام دوم طرز تهیه شکلات قلبی

در این مرحله ۱/۳ بعدی قند پودر شده را اضافه کنید. پس از هم زدن خوب، یک سوم آخر را دوباره اضافه کنید و باز هم بزنید تا شکر یا پودر قند در همه ترکیب به خوبی پخش شود. حالا مقداری بچشید و اگر شیرینی آن کم بود، مقدار بیشتری اضافه کنید. سپس در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین

گام سوم:

یک سوم قابلمه کوچک را با آب پر کنید. یک فنجان چیپس شکلات تلخ را در یک کاسه کوچک استیل ضد زنگ قرار دهید. سپس آن را بالای قابلمه قرار دهید به طوری که هیچ تماسی بین ظرف استیل و آب درون قابلمه نباشد.

طرز تهیه شکلات قلبی

گام چهارم تهیه شکلات به شکل قلب:

در این مرحله از طرز تهیه شکلات قلبی کوچک، قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید. همانطور که شکلات‌ها آب می‌شوند، یک قاشق چای خوری روغن اضافه کنید و خوب هم بزنید. مخلوط کردن را ادامه دهید تا شکلات کاملا ذوب و یکدست شوند.

طرز تهیه شکلات قلبی

گام پنجم

حالا کافی است شکلات ذوب شده را درون قالب‌های قلبی منتقل کرده و با یک قاشق پخش کنید. مقدار مصرفی برای هر قالب، به اندازه قالب شما بستگی دارد. دقت داشته باشید که نمی‌خواهیم تا ارتفاع کامل قالب را با شکلات پر کنیم. تنها یک لایه متوسط یا حتی نازک کافی است. حالا آن‌ها را به مدت ۱۰ دقیقه در فریز قرار دهید تا کاملا سفت شوند.

طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین

گام ششم

حالا قالب‌ها را فریزر خارج کنید و مقداری کره بادام زمینی بر روی آن‌ها بریزید و با قاشق به طور منظم پخش کنید.

طرز تهیه شکلات قلبی

گام هفتم طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین

در این مرحله باقی‌مانده شکلات آب شده را بیارید و بر روی قابل‌ها و کره‌ی بادام زمینی، دوباره مقداری شکلات و روغن اضافه کنید.

طرز تهیه شکلات قلبی

گام هشتم

حالا آن‌ها را به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا سرد و سفت شوند. بعد از سرد شدن شکلات‌های مغزدار قلبی را از قالب‌های کاپ کیک خارج کنید.

طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین

شکلات‌های ولنتاین شما به این سادگی و آسانی آماده شد. برای تزئین می‌توانید از شکلات‌ آب شده سفید استفاده کنید یا از هر روش خلاقانه و حتی عاشقانه‌ای استفاده کنید.

طرز تهیه شکلات قلبی

آموزش طرز تهیه شکلات قلبی ولنتاین رایاد گرفتید امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید. لطفا نظرات خودتان را در کورد این مطلب برای ما کامنت کنید. ممنون که همراه ما بودید.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا