توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
مهدویت و آخر زمان

خطرناکترین قاچاقچی داعش در عراق دستگیر شد

خطرناک ترین قاچاقچی عناصر تروریستی داعش و خانواده آنها ملقب به «ابو نمره» در منطقه الرفاعی واقع در حومه شهر موصل عراق دستگیر شد.

خطرناکترین قاچاقچی داعش در عراق دستگیر شد
خطرناک ترین قاچاقچی عناصر تروریستی داعش و خانواده آنها ملقب به «ابو نمره» در منطقه الرفاعی واقع در حومه شهر موصل عراق دستگیر شد.

فرماندهی عملیات نینوا در بیانیه ای اعلام کرد که «ابونمره» چندین شبکه قاچاق تروریست های داعش و خانواده های آنها را بین عراق، سوریه و برخی کشورهای عربی و اروپایی اداره می کرد.

دستگاه امنیتی عراق ماه مه گذشته نیز از دستگیری «عبدالناصر قرداش» نامزد جانشینی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در عراق و سوریه که سال ۲۰۱۹ به هلاکت رسید، خبر داد.

عراق سال ۲۰۱۷ پیروزی بر گروه تروریستی داعش و خارج کردن اراضی خود از اشغال این گروهک را که تابستان ۲۰۱۴ حدود یک سوم خاک این کشور را به کنترل خود در آورده بود، اعلام کرد.

با این حال، گروه تروریستی داعش هسته های پنهان خود را در مناطق وسیعی از عراق همچنان حفظ کرده و هر از گاه حملاتی را انجام می دهد.

گروه تروریستی داعش هنوز دارای هسته‌هایی در مناطق شمالی، شرقی و جنوبی عراق است و در دو ماه گذشته به حملات خود علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی عراق شدت بخشیده است.

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق در این مدت که بی‌سابقه‌ترین حملات داعش پس از سال ۲۰۱۷ توصیف شده بیش از ۶۰ عملیات نظامی علیه تروریست‌ها انجام داده‌اند.

بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی و منابع امنیتی عراق ضمن هشدار، از احتمال ظهور دوباره داعش در برخی از استان‌های شمالی و شرقی (کرکوک، نینوا، صلاح الدین، دیاله و الانبار) این کشور خبر می دهند.

شیعه نیوز

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا