توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

پخت میگو پفكی با استفاده از میگوی بوشهری

پخت میگو پفكی با استفاده از میگوی بوشهری

پخت میگو پفكی با استفاده از میگوی بوشهری

طرز پخت میگو پفكی

امروز یکی از غذاهای دریایی که مورد علاقه کودمان میباشد را برای شما قرار داده ایم. طرز پخت میگو پفکی عنوان این غذای بسیار خوشمزه دریایی میباشد که این غذا اگر با میگوی بوشهری درست شود غذا طعم بهتری تهیه میشود.

اين غذاى لذيذ دريايى براى فرزندان دلبند شما بسيار جذاب و اشتها بر انگيز است ،‌ و راهى است براى دور كردن آنها از فست فود ها:

مواد لازم :

۱ – میگو ………………… نیم كیلو

۲ – تخم مرغ ……………. ۳ عدد

۳ – شیر………………….. ۱ پیمانه

۴ – آرد ………………….. ۲ قاشق غذا خوری

۵ – روغن ……………….. به مقدار لازم

۶ – نمك ………………….. به مقدار لازم

پخت میگو پفكی

در ابتدا میگو را تمیز می كنیم و با كمی نمك و آب می جوشانیم. یكی دو تا جوش كه خورد ظرف را از روی اجاق برمی داریم و میگوها را از آب بیرون می كشیم سپس سه عدد تخم مرغ را با كمی آرد(آرد سوخارى در صورت تمايل) و شیر مخلوط می كنیم و میگوها را در این مایه قرار می دهیم تا خوب با هم مخلوط شوند. در ظرف دیگری مقداری روغن را داغ می كنیم و میگوها را در آن سرخ می نمائیم و بعد به همراه غذای اصلی به مصرف می رسانیم.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا