توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

دومین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال ایران حریفان خود در مرحله گروهی رقابت‌های کاپ آسیا را در سال ۲۰۲۱ شناخت.

مجله سیراف| سرویس اخبار – دومین دوره رقابت های بسکتبال کاپ آسیا در سال ۲۰۲۱ برگزار می شود و مراسم قرعه کشی این رقابت ها دیروز شنبه در هند برگزار شد و کشورهای حاضر در این دوره حریفان خود در مرحله گروهی را شناختند.

این رقابت ها در شش گروه چهار تیمی برگزار می شود و ۲۴ تیم حاضر در رقابت های کاپ آسیا باید در این گروه ها به مصاف یکدیگر بروند.  تیم ملی ایران در گروه E با عربستان، سوریه و قطر قرار گرفته و در مرحله اول با این تیم ها رقابت می کند.

رقابت های بسکتبال کاپ آسیا شکلی جدید از رقابت های قهرمانی آسیا است که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. تیم ملی ایران در سال ۲۰۱۷ که رقابت ها به میزبانی لبنان برگزار شد توانست به مقام نائب قهرمانی برسد.

گروه بندی رقابت های سال ۲۰۲۱ که هنوز میزبانش مشخص نشده به شرح زیر است:

گروه A: فیلیپین – اندونزی – تایلند – کره جنوبی

گروه B: چین تایپه – ژاپن – مالزی – چین

گروه C: استرالیا – هنگ کنگ – نیوزلند – گوام

گروه D: بحرین – لبنان – هند – عراق

گروه E: ایران – عربستان – سوریه – قطر

گروه F: اردن – قزاقستان – سریلانکا – فلسطین

 

منبع: ایرنا

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا