توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

شکایت 675 هزار دلاری گومز رد شد

شکایت 675 هزار دلاری گومز رد شد

استقلال برنده پرونده بازيكني كه بدون تمرين پول مي خواست/شكايت گومز رد شد

با رای کمیته حل اختلاف فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، پرونده شکایت یازالده گومز از استقلال رد شد و باشگاه استقلال توانست این پرونده را با موفقیت پشت سر بگذارد و برنده این پرونده باشد.

شکایت 675 هزار دلاری گومز رد شد
شکایت 675 هزار دلاری گومز رد شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با رای کمیته حل اختلاف فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، پرونده شکایت یازالده گومز از استقلال رد شد و باشگاه استقلال توانست این پرونده را با موفقیت پشت سر بگذارد و برنده این پرونده باشد.

یازالده گومز پرتغالی فصل گذشته برای انجام تست های پزشکی به ایران آمد و بعد از رد شدن در تست های پزشکی با شکایت به کمیته انضباطی فیفا به دنبال دریافت رقم درج شده در قرارداد خود بود.
باشگاه استقلال بعد از دریافت شکایت این بازیکن، لوایح دفاعی جامع و کامل خود را به فدراسیون جهانی فوتبال و کمیته حل اختلاف این فدراسیون ارائه کرد تا در نهایت این کمیته درباره پرونده استقلال و یازالده گومز تصمیم گیری کند.
کمیته انضباطی فیفا در نهایت و بعد از بررسی لوایح دفاعی باشگاه استقلال و مستندات پرونده که در مدت زمانی نزدیک به 2.5 ماه به طول انجامید و همین طور ۲ بار حضور معاون ورزشی باشگاه در سوییس، شکایت بازیکن پرتغالی را وارد ندانست و رد کرد تا استقلال در این پرونده به پیروزی برسد.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا