توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

تلفات سنگین در ایران در صورت قهرمانی کلمبیا در کوپا امریکا

بازیهای کوپا امریکا ۲۰۱۹ شب گذشته پیگیری شد و تیم ملی آرژانتین سرانجام توانست با برد مقابل قهرمان آسیا به دور بعد صعود کند؛ اما این موضوع اتفاق ویژه شب گذشته نبود و سه برد پیاپی شاگردان کارلوس کیروش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نکته حائز اهمیت برای برخی از منتقدین کیروش در فوتبال ایران بود که همچنان منتظر شکست این مربی سرشناس در هر کجای این کره خاکی هستند.

بدون تردید قهرمانی کلمبیا در کوپا آمریکا تلفات زیادی در رسانه های ایرانی خواهد داشت چرا که مدتها بود آنها به خاطر برانکو ایوانکویچ، با کارلوس کیروش سر ناسازگاری داشتند و موفقیت او در تیم ملی کلمبیا به واقع مهر سکوت بر دهان افرادی خواهد زد که از ابتدای مسابقات منتظر ناکامی کیروش بوده و هستند. بدون شک رفتن برانکو ایوانکویچ از پرسپولیس و قهرمانی کیروش با کلمبیا، بدترین اتفاق ممکن برای طیف زیادی از خبرنگاران رنگی خواهد بود که احتمالاً در ادامه شاهد آن خواهیم بود.

جدول کوپا آمریکا

پخش زنده کوپا آمریکا ۲۰۱۹

طنزولوژی | تلفات سنگین در ایران در صورت قهرمانی کلمبیا در کوپا امریکا

در اتفاق جالب دیگر این مسابقات، ضعف سیستم VAR بود که موجب عصبانیت کیروش نیز شد. سیستم VAR مورد استفاده در این مسابقات موجب وقفه های طولانی در جریان بازی و مردود شدن ۳ گل برزیل مقابل ونزوئلا شد که منتقدین این سیستم معتقدند پس از استفاده از VAR در بازی فوتبال، از جذابیت بازیها کاسته شده است و ایجاد وقفه در جریان بازیف تب و تاب ان را م اندازد.

لیونل مسی، بودیمیر را روسفید کرد

امروز مصادف با سی و دومین سالروز تولد لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بود که بهترین کادوی تولد او، صعود معجزه آسای آرژانتین به دور بعدی کوپا آمریکا تلقی می شود. او که تا اینجای کار تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده، در بازی شب گذشته تیمش مقابل قطر، ماریو بودیمر مهاجم پرسپولیس را روسفید کرد و با ضربه ای عجیبف با بیشترین اختلاف ممکن، توپ را از بالای دروازه به اوت زد تا نشان دهد، مسی در تیم ملی آرژانتین با مسی بارسلونا تفاوت زیادی دارد. در ادامه توجه شما را به مقایسه ضربه بودیمیر و مسی جلب می نماییم.

گل جالب بابی فرمینو به پرو

کلیپ شادی گل عجیب فرمینو مقابل پرو

خلاصه بازی برزیل و پرو (5-0) در کوپا آمریکا 2019

اما شاید خنده دارترین اتفاق دور گروهی کوپا آمریکا، شادی گل زودتر از موعد بابی فرمینو مقابل پرو بود که موجب ترول شدن او در فضای مجازی شد.

Source link

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا