توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

تزیین آش رشته با 20 طرح جدید

آش رشته از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که در ماه رمضان و حتی بسیاری از مراسم‌های عزاداری، جایگاه ویژه‌ای دارد. علاوه بر طعم و رنگ آش رشته، حتی مقدار مواد و سبزی استفاده‌شده در آن، تزیین آش رشته هم برای مراسم‌های مختلف به خصوص برای نذری از اهمیت زیادی برخورد است.

اگر می‌خواهید یک تزیین مجلسی و شیک برای آش رشته خود، به خصوص در سفره‌های افطار یا برای مراسم‌های نذری انجام دهید، باید حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قبل از سرو آش، آن را کنار بگذارید و با سلیقه خود به شکل‌های مختلف تزیین کنید.

اگر مایل هستید با ایده‌ها و طرح‌های تزئین آش رشته آشنا شوید، در این مطلب ما را همراهی کنید.

تزئین آش رشته با ایده و طرح‌های جدید

برای تزئین آش می‌توان از نعنا داغ، پیاز داغ، سیر داغ، کشک و حتی حبوبات پخته‌شده استفاده کرد و با کمک آن‌ها طرح‌های زیبایی را روی ظرف آش خود ایجاد کرد.

تزئین آش رشته کار سخت و زمانبری نیست. معمولا افراد همیشه یک روش ساده و قدیمی برای تزیین آن به کار می‌برند و آن این است که وسط یک کاسه بزرگ کشک می‌ریزند و هر قسمت کشک را به صورت جداگانه با پیاز داغ، سیر داغ و نعنا داغ پر می‌کنند. اگر دوست دارید پذیرایی رنگین‌تر و شیک‌تری از مهمانان خود داشته باشید، ایده‌ها و طرح‌های زیر به شما کمک شایانی برای تزئین آش رشته خواهد کرد.

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزیین آش رشته

تزئین آش رشته

سخنی با خوانندگان

هر یک از مواد استفاده شده در آش رشته، دارای ماده مغذی از انواع ویتامین‌ها گرفته تا پروتئین، کربوهیدرات و غیره است که برای سلامتی بدن مفید می‌باشد. با تغییر در برخی از مواد قابل استفاده شده در آش، می‌توان آن را به عنوان یک گزینه سالم برای تمام گروه‌های سنی و حتی بیماران به یک ماده غذایی مفید و ارزشمند تبدیل کرد. همچنین اگر مایل هستید، با تزیین انواع نعنا داغ برای آش رشته آشنا شوید، می‌توانید مطلب تهیه نعنا داغ مجلسی برای تزیین آش رشته را بخوانید و استفاده کنید.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا