توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کنگان

باید با تقویت حوزه نظارت، مانع از گرانی‌های کاذب در سطح بازار شد

ثلاث- در شرایط نابسامان اقتصادی که مردم برای گذران زندگی دست و پنجه نرم می کنند برای مقابله با افراد سودجو اقدام و جلوی گرانی های کاذب گرفته شود.

امام جمعه کنگان:

ثلاث- در شرایط نابسامان اقتصادی که مردم برای گذران زندگی دست و پنجه نرم می کنند برای مقابله با افراد سودجو اقدام و جلوی گرانی های کاذب گرفته شود.

به گزارش ثلاث، امام جمعه کنگان در دیدار و نشست با رئیس و کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: نظارت جدی بر بازار و جلوگیری از گرانی‌های کاذب در شرایط دشوار اقتصادی از وظایف مهمی است که بر دوش دستگاه‌هایی مانند صنعت، معدن و تجارت است.

حجت السلام محمود محمودی افزود: به رغم اینکه قیمت برخی کالاها متأثر از شرایط حاکم بر کشور و دچار نوسان است، اما باید با تقویت حوزه نظارت مانع گرانی‌های کاذب در سطح بازار شد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات بازاریان بر لزوم مراعات کسبه و بازاریان در اخذ مالیات تاکید کرد.

محمودی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری شبکه بهداشت نظارت جدی بر رعایت مسائل بهداشتی برای حفظ سلامت مردم داشته باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان vنیز گفت: کمبود نیرو بویژه در زمینه بازرسی یکی از مشکلات جدی در این شهرستان است.

امین نیکنام افزود: به رغم مشکلات و کمبود نیرو تشدید نظارت و بازرسی از برنامه‌های اصلی این اداره است.

وی در خصوص نظارت بر سلامت مواد غذایی گفت: افزایش گشت‌های مشترک با همکاری شبکه بهداشت و درمان کنگان از برنامه‌های این اداره برای صیانت از سلامت مردم است.

نیکنام یاد آورشد: در راستای رونق تولید و تحقق شعار سال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد./ ابوذر حسین پور

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا