توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کنگان

مردم کنگان همچنان منتظر شبانه روزی شدن درمانگاه بوعلی و عملی شدن قول وزیر سابق اند

ثلاث- امام جمعه کنگان: مردم کنگان همچنان منتظر شبانه روزی شدن درمانگاه بوعلی و عملی شدن قول وزیر سابق اند. این سنت خوبی نیست که وزیری به مردم قولی دهد و بعد به تعهدش عمل نکند .

امام جمعه کنگان:

ثلاث- امام جمعه کنگان: مردم کنگان همچنان منتظر شبانه روزی شدن درمانگاه بوعلی و عملی شدن قول وزیر سابق اند. این سنت خوبی نیست که وزیری به مردم قولی دهد و بعد به تعهدش عمل نکند .

به گزارش ثلاث،  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر ضمن نکوداشت هفته تامین و رفاه اجتماعی ، با گلایه از عملی نشدن وعده وزیر سابق تامین و رفاه اجتماعی بیان کرد: وزیر سابق کار در ۷ فروردین سال گذشته به همراه استاندار محترم و دیگر مقامات محلی بازدیدی از درمانگاه بوعلی کنگان داشتند و قول دادند درمانگاه شبانه روزی شود که تا کنون اقدامی عملی صورت نگرفته است.

وی عنوان داشت: این سنت خوبی و حسنه ای نیست که وزیری بیاد و قولی دهد و بعد به تعهدش عمل نکند.

امام جمعه افزود:انتظار و مطالبه جدی مردم اینست خدمات درمانگاه به مردم بیشتر و گسترده تر شود.

خطیب جمعه به مشکلات مددجویان نهادهای حمایتی بویژه بهزیستی اشاره و گفت: رسیدگی به اقشار ضعیف و کم درآمد بویژه مددجویان وظیفه ای همگانی است و نباید فقط به حمایت دولت تنها اکتفا کرد.

محمودی با تبریک میلاد امام رئوف و دهه کرامت و خوش آمدگویی به خدام حرم مطهر رضوی عنوان نمود: برگزاری جشن های زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم امام مهربانی ها کاری ارزشمند ، معنوی و ستودنی است.

وی با تبیین فضایل و مناقب عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) گفت: آن امام همام آنچنان در قلّه شکوهمند کمال و فضیلت قرار داشت که نه تنها دوستان و پیروانش او را ستوده اند، بلکه دشمنان کینه توز و سرسخت به مدح و ستایش او پرداخته اند.

امام جمعه کنگان با نکوداشت هفته حجاب و عفاف و تقدیر از اقدامات و تلاشهای حوزه علمیه فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و حوزه مقاومت بسیج خواهران در طول این هفته بیان نمود: به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب حجاب مصونیت است نه محدودیت و از طرفی دیگر حجاب به معنای عصمت و حفظ زن است.

محمودی حجاب و عفاف را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و تاکید کرد: زن با حجابی که عفیف و با حیاء نباشد در معرض آسیب است.

وی با انتقاد از تفکر خطرناکی که بی حجابی و بدحجابی را نشانه تمدن می دانند و عامل اجرای نقشه دشمن می شوند گفت: دشمن تلاش می کند با ترویج فرهنگ بی حجابی و بدحجابی پایه های نظام را سست و بنیان خانواده ها را ویران کند.

امام جمعه با تقدیر از شورای تامین بویژه ، دستگاه قضایی ، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در برخورد با فساد و فحشاء ، بیان داشت: وظیفه حاکمیت و عموم مردم ، کار در جهت نهادینه شدن عفاف و حجاب و جلوگیری از نشو بدحجابی و بی حجابی در جامعه است.

محمودی با نکوداشت ۲۶ تیرماه سالروز شورای نگهبان قانون اساسی و تقدیر از مسئولان و نیروهای این شورا در شهرستان کنگان ، به اهمیت و جایگاه شورای نگهبان در قانون و کلام امام و خلف صالح ایشان اشاره و گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام دینی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین و حافظ قانون اساسی است.

وی به پایان مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپاییها اشاره و افزود: گام دوم کاهش تعهدات برجامی و افزایش غنی سازی اورانیوم حرکت برای برداشتن گام های بعدی در برابر کشورهایی است که خلاف تعهداتشان عمل و فقط به کشورمان فشار می آورند.

خطیب جمعه تاکید کرد: فشارها و تهدیدهای طرف اروپایی و نیز آمریکایی ها سر سوزنی در تصمیمات مسئولان ما اثر ندارد.

محمودی با اشاره به خباثت های اخیر انگلیس گفت: اقدام اخیر انگلیسی ها در توقیف نفتکش ایرانی دلیلی بر اثبات خباثت انگلیسی هایی است که رهبری بارها از این کلمه درباره آنها استفاده کرده اند.

وی در پایان با مرور خباثت های انگلیس در طول انقلاب و قبل از آن هشدار داد: جمهوری اسلامی هر قلدری که بخواهد منافع ملی ما را تهدید کند سر جای خود خواهند نشاند.

ابوذر حسین پور – کنگان

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا