توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کنگان

ایثارگران بازنشسته شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تجلیل شدند

ایثارگران بازنشسته شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حضور مدیرعامل این شرکت، تجلیل شدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: اکبر کردی  و محمد درستعمل  ۲ بازنشسته ایثار گر شرکت بودند که با حضور مدیران ارشد شرکت تجلیل شدند.

وی بیان کرد: ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار پیشگام دفاع از آب و خاک کشور شدند و اکنون باید قدردان تلاش های آنان باشیم چراکه امنیت امروز کشور نیز مرهون تلاش های آنان است.

مذکوری ادامه داد:  هدف از این دیدارها این است که یاد و خاطره های ایثارگران گرامی داشته و به آنان گفته شود آسایش و امروز کشور ثمره این ایثارها و از جان گذشتگی های جانبازان، ایثارگران و شهیدان است که در کارنامه پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثبت و صبط شده است.
وی افزود: در این راستا بازدید و سرکشی از آنها در مناسبت های های مختلف از اهمیت فوق العاده برخوردار است و در راستای تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی  برق استان بوشهر ادامه داد: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به مناسبت اعیاد مختلف با حضور در کانون گرم خانواده های بازنشستگان و بویژه ایثارگران از خدمات آنها قدرشناسی می کند.
وی عنوان کرد: تجلیل از ایثارگران یک اقدام ارزشمند است که در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار می شود.

مذکوری گفت: تجلیل از بازنشستگان یادآوری فعالیت های صادقانه همکارانی است که در طول دوران خدمتی خود منشا دستاوردهای فراوانی برای صنعت برق استان بوشهر شدند.



لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا