توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

قطع همکاری باشگاه استقلال با صدا و سیما

پس از بی احترامی مجدد یکی از مجریان صدا و سیما به لوگوی باشگاه استقلال، مدیران استقلال از قطع همکاری با رسانه ملی تا زمان عذرخواهی رسمی از این باشگاه و هواداران گفتند.

قطع همکاری باشگاه استقلال با صدا و سیما

قطع همکاری باشگاه استقلال با صدا و سیما

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به دلیل اظهارات مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما در روز شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این رفتار اهانت‌آمیز واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

▪️باشگاه استقلال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه اعلام می‌نماید.

▪️در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می‌شود و باید به مردم و علایقشان احترام بگذارد، متاسفانه یکی از مجریان این سازمان در یک برنامه تلویزیونی به طور آشکار و مستقیم به باشگاه استقلال و نشان رسمی آن اهانت کرده است.

▪️باتوجه به سابقه این رفتارهای سخیف توسط مجریان مختلف تلویزیونی، باشگاه استقلال تا زمان #عذرخواهی_رسمی سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان «قطع» خواهد کرد.

▪️بدون تردید مجموعه هواداران، پیشکسوتان و حامیان رسانه‌ای این باشگاه به دلیل احترام به نام و نشان استقلال بزرگ، باشگاه را در این راه همراهی خواهند کرد.

پی نوشت سردبیر:

شاید اگر در موارد قبلی، برخورد قاطع تری با اهانت کنندگان به ارکان مختلف باشگاه استقلال شاهد بودیم، اکنون گستاخی مجدد مجری شبکه سه را نسبت به لوگوی استقلال شاهد نبودیم.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا