توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیه

آشنایی با بهترین دمنوش لاغری شکم و پهلو همراه با نحوه استفاده

استفاده از دمنوش لاغری شکم، یکی از سالمترین و بهترین راه های کاهش چربی های آزاردهنده شکمی است. اگر چه هیچ راه حل معجزه آسایی برای کاهش وزن یک شبه وجود ندارد اما استفاده از برخی گیاهان، این روند را تسریع می کند.

گیاهانی که در کاهش وزن موثرند اغلب خاصیت ترموژنیک داشته و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و برخی دیگر با ایجاد سیری کاذب و کاهش اشتها سبب کاهش وزن می شوند. چربی های احشایی می توانند باعث مشکلات سلامتی از جمله دیابت، بیماری های قلبی – عروقی، سکته مغزی و حتی زمینه ساز ایجاد سرطان شوند. استفاده از دمنوش لاغری شکم و پهلو در کنار رژیم غذایی و ورزش، به کاهش این چربی های مضر بسیار کمک می کند.

برای داشتن اندامی زیبا مقاله ۶ حرکت ورزشی برای از بین بردن چربی شکم و پهلو را بخوانید.

سیراف ر قصد دارد در این مقاله شما را با این نوع دمنوش های مفید آشنا کند.

معرفی دمنوش لاغری شکم و پهلو

دمنوش قاصدک

برخی از چربی های شکمی احتمالا در نتیجه احتباس آب است. گیاه قاصدک می تواند به این امر کمک کند زیرا یک ادرارآور طبیعیست که سبب می شود آب اضافه به همراه سموم از بدن به ویژه شکم خارج شود.

دمنوش لاغری شکم و پهلو

بهترین راه برای مصرف قاصدک به صورت دمنوش است. برای تهیه آن، در ۱ لیوان آب جوش، ۱ قاشق چایخوری برگ های قاصدک خشک ریخته و بگذارید ۱۰ دقیقه بجوشد. سپس مخلوط فوق را صاف کرده و ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو و مقداری عسل را برای شیرین کردن به آن افزوده و نوش جان کنید.

دمنوش آب لیمو

آب لیمو برای کاهش چربی های شکمی معجزه آساست. زیرا کبد را سم زدایی کرده و هنگامی که کبد تمیز باشد، عملکرد آن در متابولیزه کردن چربی ها بهتر شده در نتیجه چربی کمتری ذخیره می شود.

دمنوش لاغری شکم و پهلو

دستورالعمل تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است. دو فنجان آب به همراه نصف لیموی آب گرفته شده! اگر مایل بودید می توانید مقداری از پوست لیمو را نیز در آب رنده کنید. بهترین زمان برای نوشیدن این دمنوش لاغری شکم، صبح ها قبل از خوردن یا نوشیدن هر چیز دیگری است.

گیاهان چربی سوز راهی موثر برای کاهش وزن را بشناسید

دمنوش دارچین

یک ادویه محبوب که به تسریع سوخت و ساز بدن و چربی سوزی کمک می کند. دارچین در تنظیم قند خون کاهش کلسترول LDL و تری گلیسیرید نقش اساسی داشته و می تواند متابولیسم گلوکز را تقویت نماید.

دمنوش لاغری شکم و پهلو

برای مصرف دارچین، ۱ قاشق چایخوری پودر دارچین را در یک فنجان آبجوش ریخته و بگذارید به مدت ۳ دقیقه در آن باقی بماند. سپس محلول را صاف کرده و میل نمایید.

دمنوش سیر

سیر این خوردنی شگفت انگیز علاوه بر کاهش وزن و جلوگیری از ایجاد سلول های چربی، در کاهش فشار خون و سطح گلیسیرید موثر بوده و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. سیر اگر به صورت خام مصرف شود، اثر بیشتری دارد.

دمنوش لاغری شکم و پهلو

برای تهیه این دمنوش لاغری شکم، ابتدا یک حبه سیر را خرد یا رنده کرده و به یک فنجان آب ولرم اضافه کنید. سپس نصف لیمو را آب گرفته و به محلول فوق بیفزاید. بعد از چند دقیقه بهم زدن، نوش جان کنید. آب لیمو علاوه بر کاهش بوی تند سیر به تقویت متابولیسم بدن نیز کمک می کند.

دمنوش لاغری شکم و پهلو کاین

کاین نوعی فلفل قرمز بوده که به عنوان ماده ای ترموژنیک شناخته شده که بدن را برای سوزاندن چربی و ایجاد گرما تحریک می کند. کاین سرشار از کپسایسین بوده که باعث کاهش و حل شدن بافت چربی می شود.

دمنوش لاغری شکم و پهلو

برای مصرف، ¼ قاشق چایخوری پودر فلفل کاین را در یک فنجان آب ریخته و یک لیموی کامل را آب گرفته و به آن اضافه کنید. محلول فوق را چند دقیقه خوب بهم زده و سپس میل کنید.

به خاطر داشته باشید مصرف یک ماده غذایی خاص یا یک دمنوش لاغری شکم به تنهایی سبب لاغری و کاهش وزن نمی شود. برای رسیدن به یک وزن ایده آل، یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش در اولویت بوده و در کنار آن استفاده از مکمل های غذایی نظیر انواع منوش لاغری نیز بسیار موثر می باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا