توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

دستور العمل آب میوه ای آسان + نکات آبمیوه

اگر عاشق آب سبز هستید اما با قیمت فروشگاه خریداری شده چاقو می کنید ، این دستور العمل خانگی + راهنمای برای شماست. ما سالهاست که آب میوه داریم و در حال انجام این دستور العمل آب شیرین تارت شیرین هستیم.

اگر عاشق آب سبز هستید اما با قیمت فروشگاه خریداری شده چاقو می کنید ، این دستور العمل خانگی + راهنمای برای شماست. ما سالهاست که آب میوه داریم و در حال انجام این دستور العمل آب شیرین تارت شیرین هستیم.

آب میوه سبز ما است بسته بندی شده با مواد مغذی به راحتی قابل هضم است و برای استفاده از محصولات باقیمانده از هفته ایده آل است. سرشار از پتاسیم ، فولات ، ویتامین های K و C و موارد دیگر ، وقتی به دنبال مقداری تغذیه قوی هستید ، نوشیدنی عالی است.

به علاوه ، این فقط آماده است 25 دقیقه با 7 ماده تشکیل دهنده و آبمیوه گیری. اما اگر آبدار ندارید ، نترسید زیرا خودتان هستید حتی نیاز یکی برای ساختن آن بیا انجامش بدیم!

خیار ، جعفری ، لیمو ، زنجبیل ، سیب ، کلم و کرفس برای تهیه آب خانگی خانگی

 

طرز تهیه آبمیوه سبز

  1. فرمول آب سبز ما – ما دوست داریم از کرفس و خیار غنی از رطوبت به عنوان پایه استفاده کنیم ، سپس سبزیجات فوق العاده مانند جعفری و کلم را برای رنگ سبز تند اضافه می کنیم. سیب (یا نارنجی) لمس شیرینی را اضافه می کند ، در حالی که زنجبیل و لیمو عطر و طعم ترش و یک ضربه ایمنی بدن را اضافه می کنند!
  2. بشویید ، پوست بگیرید و خرد کنید – ما هوروم دستورالعمل ها توصیه می كنند كه سبزیجات را به اندازه كوچك خرد كنید تا به راحتی در قسمت خلوت قرار گیرد. آنها همچنین توصیه می کنند که همه میوه مرکبات را لایه برداری کنید زیرا برای پردازش دستگاه دشوار است و این امر مانع از آب شدن کامل آنها می شود.
  3. آب میوه! دستگاه خود را روشن کرده و تمام مواد را از طریق آبمیوه گیری اجرا کنید ، در صورت لزوم از دستمال خود استفاده کنید. توصیه می کنیم با کرفس ، سپس خیار ، سپس گیاهان دارویی ، سپس سبزیجات را شروع کرده و با زنجبیل ، سیب و لیموها به پایان برسانید. به نظر می رسد که سیب ها و لیموها آخرین آب را از آبمیوه گیری عبور می دهند و بقایای سرسختی را که ممکن است در آن جا گیر کرده یا گیر کرده باشند بیرون می آورند.

نکات آبمیوه گیری

  • قبل از شروع کار ، یک آبمیوه گیری با کیفیت بالا خریداری کنید (به توصیه های یادداشت ها مراجعه کنید) یا از ما استفاده کنید آب بدون روش آبمیوه گیری. در صورت خرید آبمیوه گیری ، یک آبمیوه گیری آرام آهسته را توصیه می کنیم (مانند این هوروم) ، که مواد مغذی را بهتر حفظ می کند.
  • حتما محصولات ارگانیک را هر وقت ممکن خریداری کنید. اگر نمی توانید محصولات ارگانیک پیدا کنید ، حتماً در صورت امکان بشویید و پوست را کاملاً بشویید.
  • محصولات خرد شده ای را که به راحتی در زیر آبشار آبمیوه گیری شما قرار می گیرد ، خرد کنید. و با خرد کردن بیش از حد تولید چاله به یکباره روند آبمیوه گیری را عجله نکنید ، این می تواند آبمیوه گیری را تحت الشعاع قرار داده و موتور را تحت فشار قرار داده و دستگاه را مسدود کند.
  • از نوشیدن آب تازه و در عرض 24 ساعت برای داشتن بهترین طعم / ماده مغذی استفاده کنید (مواد مغذی را که به خوبی در یخچال و فریزر بسته شده اند ذخیره کنید).
  • خمیر باقی مانده را برای استفاده در مواردی مانند کراکر ، نان و… ذخیره کنید کیک ها (نتایج بسته به نوع خمیرمایه شما متفاوت است).
اضافه کردن سیب به آبمیوه گیری Hurom برای تهیه دستور تهیه آسان آب سبز ما

امیدواریم که این آب را دوست داشته باشید! این است:

طراوت
تارت شیرین
غنی از مواد مغذی
قابل تنظیم
سریع و آسان
& خوشمزه – لذیذ

دستور العمل های تغذیه ای بیشتر

اگر این دستور العمل را امتحان می کنید ، به ما اطلاع دهید! نظر دهید ، رتبه بندی کنید ، و برچسب زدن یک عکس را فراموش نکنید #minimalistbaker در اینستاگرام. سلامتی ، دوستان!

نمای جانبی لیوان آب میوه سبز ساخته شده با کرفس ، لیمو ، زنجبیل و…

دستور العمل آب میوه ای آسان + نکات آبمیوه

دستور العمل آب سبز مورد علاقه ما ، فقط 7 ماده مورد نیاز! فوق العاده طراوت ، مغذی و خوشمزه است. به علاوه ، نکات مربوط به آبمیوه ، روشهای مختلف و توصیه های آبمیوه گیری.

زمان آماده سازی 25 دقایق

زمان کل 25 دقایق

خدمات: 2 (خدمات)

دسته بندی:

نوشیدنی

غذا:

فاقد گلوتن ، وگان

فریزر دوستانه

نه

آیا آن را نگه می دارد؟

ساعت 24-48

عناصر

  • 1/2
    سر
    کرفس ، خرد شده
  • 1
    ارگانیک. آلی
    خیار ، خرد شده
  • 1
    تعداد انگشت شماری
    جعفری آلی ، خرد شده در نصف
  • 1/2
    دسته
    کلم ارگانیک ، خرد شده در سوم
  • 1
    3 اینچی
    قطعه زنجبیل ، خرد شده
  • 1
    کم اهمیت
    سیب سبز آلی ، ساقه برداشته شده ، خرد شده
  • 1
    متوسط
    لیمو ، پوست کنده و خرد شده
    (پوست لایه برداری برای 3-تونیک زردچوبه ی مورد نیاز)

دستورالعمل ها

  1. توجه داشته باشید: اگر آبمیوه گیری ندارید ، به این موضوع اشاره کنید چگونه آب میوه را بدون آبمیوه گیری درست کنیم پست. همچنین به نکات مربوط به توصیه های آبمیوه گیری مراجعه کنید

  2. محصولات خود را بشویید و خشک کنید. سپس آب میوه را آماده کنید. ما هوروم دستورالعمل ها توصیه می كنند كه سبزیجات را به اندازه كوچك خرد كنید تا به راحتی در قسمت خلوت قرار گیرد. آنها همچنین توصیه می کنند که همه میوه مرکبات را لایه برداری کنید زیرا برای پردازش دستگاه دشوار است و این امر مانع از آب شدن کامل آنها می شود.

  3. دستگاه خود را روشن کرده و تمام مواد را از طریق آبمیوه گیری اجرا کنید ، در صورت لزوم از دستمال خود استفاده کنید. توصیه می کنیم با کرفس ، سپس خیار ، سپس گیاهان دارویی ، سپس سبزیجات را شروع کرده و با زنجبیل ، سیب و لیمو به پایان برسانید. به نظر می رسد که سیب ها و لیموها آخرین آب را از آبمیوه گیری عبور می دهند و بقایای سرسختی را که ممکن است در آن جا گیر کرده یا گیر کرده باشند بیرون می آورند.

  4. بلافاصله از آن لذت ببرید یا به یک شیشه انتقال دهید ، خوب آب ببندید و تا 24 تا 48 ساعت یخچال و فریزر کنید. مواد مغذی در هنگام مصرف هرچه سریعتر از آبمیوه بیشترین قدرت را دارند. فریزر دوستانه نیست.

یادداشت

* اطلاعات تغذیه ای یک تخمین تقریبی است که با فیبر نیمی کاهش می یابد زیرا برخی از آنها در فرایند آبمیوه گیری حذف می شوند.
*پیشنهادات مشتری: دو آبمیوه گیری که استفاده کرده ایم: هوروم و جک للان آبمیوه گیری جک. اگر به موقع کوتاه باشید ، مدل Jack LaLanne آب میوه را خیلی سریعتر می کند ، اما این ماده آهسته آرام نیست ، بنابراین فرآورده ها را به دمای بالاتر گرم می کند ، که به طور حتم باعث کاهش برخی از ویتامین ها و مواد معدنی می شود. با این حال ، آن را تا حد زیادی در ماشین ظرفشویی جا می دهد ، بنابراین تمیز کردن آن بسیار راحت است. و گرچه ما Hurom خود را از نظر کیفیت دوست داریم ، اما برای آماده سازی ، آب و تمیز کردن زمان لازم دارد. این برویل همچنین به نظر می رسد که بررسی های خوبی داشته و نسبتاً مقرون به صرفه است (اما ما شخصاً آن را امتحان نکرده ایم).

تغذیه در هر وعده (1 از 2 وعده)

  • کالری: 114
  • چربی: 0.9 گرم
  • چربی های اشباع شده: 0.2 گرم
  • چربی اشباع نشده 0.26 گرم
  • چربی اشباع شده: 0.09 گرم
  • سدیم: 113mg
  • پتاسیم: 799mg
  • کربوهیدرات: 25.8 گرم
  • فیبر: 3.3 گرم
  • قند: 12.9 گرم
  • پروتئین: 3.6 گرم
  • ویتامین A: 3560IU
  • ویتامین سی: 58.06mg
  • کلسیم: 122mg
  • اهن: 1.57mg

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا