توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیه

شکلات داغ Adaptogenic (قند کم)

به تازگی من میزان مصرف کافئین را کاهش داده و به این شکلات داغ رویایی ، خامه ای و سازگار با گاز رسیده ام. چرا؟ تمایل به کافئین است اضطراب را تشدید می کند

 

دستور تهیه شکلات داغ Adaptogenic قند کم ما را جمع آوری کرده است

به تازگی من میزان مصرف کافئین را کاهش داده و به این شکلات داغ رویایی ، خامه ای و سازگار با گاز رسیده ام. چرا؟ تمایل به کافئین است اضطراب را تشدید می کند – که بسیاری از ما آن را تجربه می کنیم – و آن را همچنین می تواند کورتیزول را افزایش دهد، که من همیشه سعی در نظارت و آرامش دارم.

مسلماً ، این نوشیدنی برای همه نیست. به تعداد کمی سازگار نیاز دارد که می تواند کمی سرمایه گذاری کند. با این حال ، من فهمیدم که می خواهم روزانه پیش بروم و به اشتراک بگذارم. من به خصوص دوست دارم که چگونه آن را جایگزین دوز کافئین صبحانه من با طعم شکلات خوشمزه و لرزش خوب.

بیا انجامش بدیم!

قاشق غذاخوری و کاسه پودر کاکائو ، Ashwagandha ، پودر قارچ reishi ، ماکا ، کره نارگیل و چوب چوب دارچین برای تهیه دستور العمل شکلات داغ ما با سازگار

 

Adaptogen چیست؟

سوال خوب ، و چیزی که تا چند سال پیش در مورد خودم تعجب می کردم.

یک سازگار گیاهی (معمولاً گیاه ، ریشه یا قارچ) است که به بدن شما کمک می کند تا با استرس سازگار شود (اعم از جسمی ، شیمیایی یا بیولوژیکی).

این دلیل اصلی است که من سالها پیش و پس از تحمل چند فشار جدی از استرس و اضطراب ، برای رسیدن به سازگاری شروع کردم.

به طور واضح ، من پیشنهاد نمی کنم که سازگار با دستگاههای جایگزین استرس مانند یوگا ، راه رفتن ، تنفس عمیق ، بیرون از منزل ، درمان و غیره جایگزین شود. کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که به بدن شما کمک می کند تا هنگام استرس ، لبه را از بین ببرد. به این ترتیب ، من آنها را کمی فشار روانی می دانم.

من شخصاً دریافتم که سازگاری سازنده ها چه زمانی مفید باشند من آنها را با مراسم روزمره دیگر مانند کاهش کافئین ، خوردن غذای متعادل ، یوگا ، پیاده روی ، مراقبه و روزنامه نگاری زوج کرده ام.

کنار لیوان از شکلات داغ Chocolate Adaptogenic شکلات کنار مواد تشکیل دهنده مورد استفاده برای تهیه آن ، می ریزیم

چه چیزی Adaptogens را دوست دارد؟

همه سازگارها طعم های مختلفی دارند (و بسته به پالت خود می توانند طعم های مختلفی را برای افراد مختلف طعم دهند). اما در تجربه من ، سازگار با ژن ها به طور کلی تمایل ندارند از نظر طعم لذت بخش ترین باشند ، به همین دلیل مخلوط کردن آنها با چیزهای دیگر مانند شیرین کننده ها یا کره های آجیل یا پودر کاکائو باعث می شود که آنها خوش طعم تر شوند.

کدام Adaptogens را امتحان کنید؟

در حالی که من یک متخصص سازگار نیستم ، سالهاست که آنها نتایج خوبی می گیرم. و اگر مجبور شدم این را انتخاب كنم ، این سه سازگاری است كه من پیشنهاد می كنم از آنجا كه كاربرد بیشتری دارند و به راحتی در برنامه روزمره خود قرار بگیرند ، شروع كنم.

  • گیلاس زمستانی – پنیر باد – گیاهی که به طور گسترده در آیورودا (طب سنتی هند) مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل توانایی آن در کمک به بدن ما در سازگاری با استرس و قشر پتانسیل پایین تر شناخته شده است. طعم کمی تلخ دارد. برای افزودن به اسموتی یا شکلات داغ در دوزهای کوچک بهترین (ما معمولاً از 1/1 قاشق غذاخوری در هر وعده بیشتر نیستیم).
  • ماكا – سبزی ریشه ای که در آند رشد کرده و دارای مزایای سلامتی جدی برای همه چیز از تقویت میل جنسی به تعادل هورمون ها تا افزایش سطح انرژی است. این گیاه دارای طعم شور ، تقریبا کارامل مانند است و لذت بردن را آسانتر می کند. ما آن را در اسموتی ها ، شکلات داغ ، نیش انرژیو لرزید (ما معمولاً از 1 تا 2 قاشق غذاخوری در هر وعده بیشتر نیستیم).
  • ریشی قارچ – همچنین به عنوان ملکه قارچ شناخته می شود ، ریزشی به ویژه برای کمک به بدن ما در زمان استرس به آرامش و سرمازدگی کمک می کند. همچنین از نظر عطر و طعم نسبتاً خنثی است و به خصوص با مواردی مانند قهوه قارچ و این شکلات داغ (ما معمولاً از 1 قاشق غذاخوری در هر وعده بیشتر نیستیم).

در این دستور العمل ، من همچنین از یک adaptogen بنام استفاده می کنم او شوو وو (a.k.a. Fo-Ti) ، که ادعا شده است سلامت مو ، پوست و ناخن ها را بهبود می بخشد – چیزی که من همیشه سعی در حمایت از آن دارم. این آداپتوروژن کمتر متداول با طعم تلخی است ، بنابراین من به مقدار کم و در مقادیر کمتری از آن استفاده می کنم (معمولاً 1/4 – 1/2 قاشق غذاخوری در هر وعده).

لیوان و لیوان شکلات داغ وگان با adaptogens و دارچین

امیدواریم که این شکلات داغ سازگار را دوست داشته باشید! این است:

  • خامه ای
  • شکلاتی
  • راحت
  • بدون کافئین
  • قابل تنظیم
  • & فوق العاده خوشمزه

ما صبح امروز به جای آن از این شکلات داغ لذت می بریم قهوه یا کونتا برای یک جایگزین کافئین پایین که هنوز هم راحت ، خوشمزه و رضایت بخش است.

اگر همه سازگارها را در لیست ندارید ، احساس رایگان کنید تا با آنچه دارید بازی کنید. تا زمانی که با مقادیر کمی از سازگاری ها شروع کنید و به کار خود ادامه دهید ، بسیار بخشنده و همه کاره است. بعلاوه ، شیرین کننده اضافی و / یا کاکائو معمولاً می توانند یک نوشیدنی خیلی تلخ را برطرف کنند.

نوشیدنی دنج بیشتر

اگر این دستور العمل را امتحان می کنید ، به ما اطلاع دهید! نظر دهید ، رتبه بندی کنید ، و برچسب زدن یک عکس را فراموش نکنید #minimalistbaker در اینستاگرام. سلامتی ، دوستان!

نمای جانبی دو لیوان و یک لیوان شکلات داغ Adaptogenic قند کم در کنار مواد تشکیل دهنده آن برای تهیه آن

شکلات داغ Adaptogenic (5 دقیقه ، شکر کم)

کافئین کم ، شکلات داغ با قند کم با کاکائو خام و سازگار با قارچ reishi ، ماکا ، Ashwagandha ، و او shu wu. نوشیدنی دنج مناسب برای جایگزینی قهوه یا کادو در صبح یا باد کردن در عصر.

زمان آماده سازی 5 دقایق

زمان کل 5 دقایق

خدمات: 1 (خدمت)

دسته بندی:

نوشیدنی

غذا:

فاقد گلوتن ، وگان

فریزر دوستانه

نه

آیا آن را نگه می دارد؟

3-4 روز

عناصر

  • 8
    اونس
    آب خیلی گرم
    (یا شیر مورد علاقه شیر بدون شیر)
  • 1
    قاشق غذاخوری
    پودر کاکائو فراموش نشده
    (یا پودر کاکائو)
  • 1/2
    قاشق غذاخوری
    گیلاس زمستانی – پنیر باد
  • 1
    قاشق غذاخوری
    پودر قارچ Reishi
  • 1
    قاشق غذاخوری
    ماكا
  • 1
    قاشق غذاخوری
    کره نارگیل
    (یا زیر فروشگاه خریداری شده)
  • 1
    قاشق غذاخوری
    توکو
    (a.k.a. حلالهای سبوس برنج * // یا از شیر بدون لبنیات به جای آب استفاده کنید)
  • شیرین کننده انتخاب
    (ما عاشق استویا ، شربت افرا ، عسل خام برای طعم دادن هستیم)
  • 1/4
    قاشق غذاخوری
    او وو وو
    (اختیاری)
  • 1/8
    قاشق غذاخوری
    دارچین
    (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. به یک مخلوط کن با سرعت بالا (یا مخلوط کن کوچک) ، آب گرم اضافه کنید (یا شیر بدون لبنیات) ، پودر کاکائو ، Ashwagandha ، reishi ، ماکا ، کره نارگیل ، توکو و شیرین کننده مورد نظر (ما استویا را به طعم ترجیح می دهیم). در این زمان او همچنین شو و و یا دارچین را اضافه کنید (اختیاری) توجه داشته باشید: در صورت استفاده از شیر بدون لبنیات به جای آب ، می توانید از توکو و کره نارگیل پرش کنید.

  2. تا زمانی که خامه ای و خامه ای داشته باشید – تقریباً 1 دقیقه مخلوط کنید. طعم و مزه را مطابق لزوم تنظیم کرده و شیرین کننده بیشتری به آن اضافه کنید ، کاکائو را برای عطر و طعم غنی از شکلات ، ماکا برای عطر و طعم شور یا کره نارگیل برای عطر و طعم نارگیل / پروانه. سازگارها / قارچ ها می توانند کمی در سمت تلخ باشند. اضافه کردن کره نارگیل ، کاکائو و شیرین کننده بیشتر این را جبران می کند.

  3. بلافاصله خدمت کرده و لذت ببرید. شما همچنین می توانید این هفته را در یک دسته بزرگ درست کنید و در طول هفته طبق نیاز مورد نیاز یا در اجاق گاز در یک قابلمه ، یا در قسمت اجاق گاز مجدداً گرم کنید. فروت شیر. باقیمانده تا 3-4 روز در یخچال نگه داشته می شود (هر چند که تازه باشد). فریزر دوستانه نیست.

یادداشت

* اطلاعات تغذیه ای یک تخمین تقریبی است که بدون ترکیبات اختیاری محاسبه می شود.
* در این دستور العمل ، tocos (حلالهای سبوس برنج) تا حد زیادی جایگزین شیر عاری از لبنیات می شوند زیرا در مخلوط کردن با آب مانند پودر شیر عمل می کند. اما در صورت استفاده از شیر بدون لبنیات به جای آب ، می توان آن را (به همراه کره نارگیل) حذف کرد.
* اگر همه سازگارها را در لیست ندارید ، احساس رایگان کنید تا با آنچه دارید بازی کنید. این دستور العمل بسیار بخشنده و همه کاره است تا زمانی که با مقادیر کمی از سازگاری ها شروع کنید و راه خود را ادامه دهید. بعلاوه ، شیرین کننده اضافی و / یا کاکائو معمولاً می توانند یک نوشیدنی خیلی تلخ را برطرف کنند.

تغذیه در هر وعده (1 از 1 وعده)

  • کالری: 183
  • چربی: 8.8 گرم
  • چربی های اشباع شده: 3.3 گرم
  • پتاسیم: 466mg
  • کربوهیدرات: 22.7 گرم
  • فیبر: 4 گرم
  • قند: 3.3 گرم
  • پروتئین: 4 گرم
  • اهن: 1.26mg

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا