توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

مرغ فیلیپینی Adobo (طعم kapow!)

مرغ فیلیپین Adobo غذای ملی فیلیپین است و ممکن است به غذای مرغ مورد علاقه شما در آسیا تبدیل شود! فقط چند ماده روزمره که عملاً می توانم قبلاً از قبل تضمین کنم ، این یک دستور غذای بی دردسر است که مرغ آبدار و لطیفی را که در یک لعاب شور شیرین پوشانده شده است با کمی گزاف گرما از فلفل دلمه ها فراهم می کند.

مرغ فیلیپین Adobo غذای ملی فیلیپین است و ممکن است به غذای مرغ مورد علاقه شما در آسیا تبدیل شود! فقط چند ماده روزمره که عملاً می توانم قبلاً از قبل تضمین کنم ، این یک دستور غذای بی دردسر است که مرغ آبدار و لطیفی را که در یک لعاب شور شیرین پوشانده شده است با کمی گزاف گرما از فلفل دلمه ها فراهم می کند.

این یک دستور العمل ران مرغ است و باید با ران ها ساخته شود – بدون جایگزینی با سینه مرغ!

مرغ فیلیپینی Adobo با برنج گل کلم و ظرف جانبی خیار خرد شده

مرغ فیلیپینی Adobo

Adopo مرغ فیلیپینی یکی از اولین دستور العمل های ران مرغ است که من در سال 2015 با شروع این وب سایت به اشتراک گذاشتم. در آن زمان ، من به طرز جسورانه اظهار داشتم که این دستور غذای جدید مورد علاقه من مرغ های آسیایی است ، حتی برای من کاملاً ناعادلانه است که چنین حرفی را بزنم ، زیرا از پس زمینه ژاپنی و همه (تریاکی، کاراآگه و یاکیتوری… برای نام بردن چند….).

صادقانه بگویم ، من ممکن است کمی تزئین شده باشم. پرده از هیجان در کشف مرغ Adobo ، چربی آن بسیار راحت است برای یک ظرف که چنین طعم و مزه فوق العاده ای می دهد ،

بررسی کنید که سس چقدر چسبنده است! این واقعا به همان اندازه شگفت انگیز است که به نظر می رسد. و بسیار ساده است فقط با یک ماده سازنده مفید!

مرغ فیلیپینی Adobo در یک ماهیتابه ، تازه از اجاق گاز

به چه چیزی احتیاج دارید

مرغ فیلیپینی Adobo غذای ملی فیلیپین است و مانند تمام غذاهای سنتی انواع مختلفی نیز در آن وجود دارد. اصول اولیه این است که مواد اصلی آن تعادل مناسب سس سویا ، سرکه ، فلفل سیاه و شکر است که باعث ایجاد یک لعاب فوق العاده چسبنده می شود که دارای عطر و طعمی عمیق است و گویا آرام آرام پخته شده است – اما این طور نیست!

آنچه شما برای مرغ فیلیپینی Adobo نیاز دارید

  • ران مرغ بدون پوست – نمی تواند سینه را جایگزین کند ، برای تبدیل سس به لعاب به چربی احتیاج دارد.
  • سس سویا – تمام سس سویا یا هدف. سس سویا تیره نیست (اگر این سس سویا تیره باشد ، بطری به این صورت برچسب گذاری می شود).
  • سرکه سفید – فقط هر روز ، سرکه سفید ساده. زیر هر نوع سرکه واضح ، از جمله شراب برنج ، سرو سیب ، سرکه شری؛
  • پیاز و سیر؛
  • فلفل – یا فلفل درشت خرد شده؛
  • شکر – قهوه ای بهترین ، سفید خوب؛
  • اگر هنوز چنین نکرده اید ، برگ های خلیج – تازه یا خشک ، پایان جهان نیست. و
  • پیاز سبز – به عنوان یک گزینه تزئین کنید

طرز تهیه مرغ فیلیپینی Adobo

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است. اصولاً مرغ را به طور مختصر مرتب کنید ، مرغ را زخم کرده و سپس به مدت 25 دقیقه در ماهیتابه با ماریناد مخلوط کنید. تا آخرین دقایق آبکی به نظر می رسد و ناگهان مایع جادویی به لعاب شربت تبدیل می شود!

طرز تهیه مرغ فیلیپینی Adobo

نزدیک سس مرغ فیلیپینی Adobo

چطوری مرغ Adobo طعم داره

لعاب مرغ فیلیپینی Adobo با لمس جلبک دریایی ، با طعم سویای متمایز ، خوشمزه و شیرین است. سیر و پیاز همراه با برگهای خلیج یک پایه خوشمزه ایجاد می کنند ، و پیازچه ها باعث ایجاد گرمای لطیفی به کوفته ها می شوند.

در این حالت از شاه توت ها نترسید! Spiciness هم از زمان سرخ کردن و هم از استحکام آن به طعم سس خو گرفته و باعث می شود که به جای سوزاندن ادویه ها ، باعث تقویت طعم شود.

و سرانجام ، خود مرغ. به دلیل زمان پخت و پز بسیار باورنکردنی است. ران مرغ فقط 6 تا 8 دقیقه طول می کشد تا روی اجاق گاز پخته شود ، بنابراین شما آنها را 25 دقیقه در سس له می کنید و به ران هایی که در داخل آن بسیار لطیف هستند ، می دهید ، انگار ساعت ها آهسته آهسته می پزید.

از نزدیک ، آبدار مرغ درون فیلیپین Adobo را نشان می دهد

شما نمی توانید از تمام سس هایی که این دستور غذا Adobo مرغ فیلیپین درست می کند استفاده کنید. کاملاً قوی است ، بنابراین قبل از اینکه تمام صفحه خود را با آن بپاشید ، طعم آن را بگیرید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ، من عقب نمی ماند. ? – ناجی ایکس

PS اگر شما انجام غذای باقیمانده داشته باشید ، آن را بیرون نریزید! این موارد GOLD است. من از آن برای تهیه برنج سرخ شده مرغ فیلیپینی Adobo استفاده می کنم – کافی است برنج پخته شده را با قطعات خرد شده این مرغ ، مقداری سبزی خرد شده آسیایی و سس بپزید. سس آنقدر خوشمزه است که شما به چیز دیگری احتیاج ندارید!


نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

نزدیک سس مرغ فیلیپینی Adobo

مرغ فیلیپینی Adobo (طعم kapow!)

بخش4

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل ویدیوی بالا یکی از شگفت انگیزترین دستور العمل های ران مرغ آسیایی که تا به حال پیدا کرده ام. طعم شدید اما طبخ آن بسیار سریع و آسان! مرغ آنقدر لطیف است ، گویی که آرام آرام پخته شده است.

عناصر

مرغ و ماریناد

  • 750 گرم در 1.5 پوند kyllinglårfileter ، بدون فاقد پوست و بدون پوست (5 – 6 قطعه) (توجه 1)
  • 3 سیر میخک خرد شده
  • 1/3 فنجان (85 میلی لیتر) سس سویا ، معمولاً همه آن ها را استفاده می کنید یا سبک (نه سس سویا تیره ، توجه داشته باشید شماره 2)
  • 1/3 لیوان + 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید
  • 4 برگهای خلیج (تازه) یا 3 خشک

برای پخت و پز

  • 2 اس اس نفت ، جدا شده (سبزیجات ، کلزا یا بادام زمینی)
  • 3 سیر میخک خرد شده
  • 1 پیاز قهوه ای کوچک تاس
  • 1 1/2 فنجان (375 میلی لیتر) اب
  • 2 اس اس قند قهوه ای
  • 1 اس اس فلفل سیاه کامل (زیر 2 قاشق چایخوری فلفل درشت خرد شده)

نمایش:

  • 2 پیاز / پیازچه سبز ، برش خورده (زیور آلات)

دستورالعمل

  • مواد مرغ و ماریناد را در یک کاسه ترکیب کنید. حداقل 20 دقیقه یا حداکثر شب را حاشیه بگذارید.
  • 1 قاشق غذاخوری روغن را در یک ماهیتابه بر روی حرارت زیاد گرم کنید. مرغ را از ماریناد (ماریناد رزرو) جدا کرده و در قابلمه قرار دهید. هر دو طرف را تا قهوه ای فشار دهید – در هر طرف حدود 1 دقیقه. مرغ را از تمام طول پخت و پز نکنید.
  • ماهی تابه را جدا کرده و کنار بگذارید.
  • روغن باقیمانده را درون ماهیتابه گرم کنید. سیر و پیاز را اضافه کنید ، 1 1/2 دقیقه بپزید.
  • ماریناد رزرو شده ، آب ، شکر و فلفل سیاه را اضافه کنید. آن را بلند کرده و بجوشانید و گرما را به میزان متوسط ​​کم کنید. آن را به مدت 5 دقیقه مخلوط کنید.
  • مرغ را یک طرف صاف دراز بکشید. به مدت 20 تا 25 دقیقه بجوش بیاورید (بدون نیاز به هم زدن) ، مرغ را حدود 15 دقیقه بچرخانید ، تا زمانی که سس به یک شربت مربای ضخیم کاهش یابد.
  • اگر سس به اندازه کافی ضخیم نبود مرغ را روی یک بشقاب بردارید و سس را به تنهایی بجوشانید – خیلی سریع تر غلیظ می شود – سپس مرغ را دوباره داخل ماهیتابه قرار دهید تا لعاب را بپوشاند.
  • کت مرغ را در لعاب قرار داده و سپس سرو کنید برنج. در پست به صورت یک بشقاب شام سالم (415 کالری) با برنج گل کلم (یادداشت 3) و خیار خرد شده زنجبیل.

یادداشت دستور العمل:

1. ران مرغ – جایگزین پستان نشوید. برای کاهش سس به لعاب ، شما به چربی در ران های خود احتیاج دارید. همچنین می توانید از استخوان ها در ران ها ، بال ها یا طبل ها استفاده کنید (3/4 لیوان آب اضافه کنید و 30 دقیقه بجوید).
بهترین راه برای دستیابی به نزدیکترین نتیجه با سینه مرغ ، اضافه کردن 2 قاشق غذاخوری روغن در سس ، مرغ را هنگام پختن برداشته و سس را تا تمام مدت کاهش می یابد تا سفت شود ، سپس آن را روی پستان آغشته کنید.
2. سس سویا – از هر نوع هدف یا سس سویا سبک استفاده کنید. از سس سویا تیره استفاده نکنید – بطری همانطور که هست برچسب خورده خواهد شد. سویای تیره برای کاهش یکبار این سس خیلی شدید است.
احتمالاً به همه سس ها احتیاج ندارید زیرا از نظر عطر و طعم بسیار قوی است. باقیمانده را ذخیره کنید و از آن برای درست کردن برنج سرخ شده استفاده کنید! عالی است زیرا از نظر عطر و طعم بسیار قوی است ، بنابراین کمی طول می کشد. من از آن برای تهیه برنج سرخ شده با بقایای مرغ فیلیپینی Adobo و سبزیجات خرد شده آسیایی استفاده کردم. دیگر طعم دهنده نیست!
3. برنج گل کلم – برای یک طرف کم کربوهیدرات ، ایده آل برای خیساندن سس خوشمزه! گل کلم را درون گلها شکسته و سپس از تیغه های رنده شده در پردازنده مواد غذایی استفاده کرده و گل ها را از طریق لوله یا لرزش گل ها با استفاده از شبکه های استاندارد جعبه عبور دهید. در ظرف در مایکروویو روی محفظه ای به مدت 4 دقیقه در مایکروویو قرار دهید ، یا با لمس روغن در ماهیتابه را به مدت 3 دقیقه سرخ کنید تا زمانی که فقط پخته شود.
4- تغذیه در هر وعده ، مرغ فقط و تمام فرآورده های سس مصرف شده را بعید می داند که بعید به نظر می رسد بسیار قوی باشد. سدیم را با استفاده از سویا کم سدیم کاهش دهید.
یکی را ایجاد کنید بشقاب شام با کالری کم با یک طرف برنج گل کلم (نت 3) و خیار خرد شده – درمجموع 415 کالری برای بشقاب شام (اولین عکس در پست)

تغذیه ای:

نمایش: 407گرمکالری: 350کیلوکالری (18٪)کربوهیدرات: 1. 3گرم (4٪)پروتئین: 39گرم (78٪)چربی: 15گرم (23٪)چربی اشباع: 3گرم (19٪)کلسترول: 178میلی گرم (59٪)سدیم: 1458میلی گرم (63٪)پتاسیم: 597میلی گرم (17٪)فیبر: 1گرم (4٪)قند: 7گرم (8٪)ویتامین ها: 59IU (1٪)ویتامین C: 3میلی گرم (4٪)کلسیم: 108میلی گرم (11٪)آهن: 2میلی گرم (11٪)

در ابتدا منتشر شد فوریه 2015. ژانویه 2019 با عکس های با نام تجاری جدید ، عکس های مرحله ، فیلم و از همه مهمتر: به روز شده زندگی بخش Dozer اضافه شده !!

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا