توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهنان و شیرینی

بسته بندی سالاد تایلندی (لار گای)

بسته بندی کاهو تایلندی یکی از آن وعده های غذایی است که باعث می شود فراموش کنید که سالم می خورید! یک غذای سنتی تایلندی به نام لارب گای ، آنها سریعاً طعم های تازه ای از گیاهان و لیموترش را تهیه می کنند ، به علاوه یک غذای خوب فلفل دلمه ای.

بسته بندی کاهو تایلندی یکی از آن وعده های غذایی است که باعث می شود فراموش کنید که سالم می خورید! یک غذای سنتی تایلندی به نام لارب گای ، آنها سریعاً طعم های تازه ای از گیاهان و لیموترش را تهیه می کنند ، به علاوه یک غذای خوب فلفل دلمه ای. از مرغ یا گوشت خوک استفاده کنید ، آنرا داخل سالاد بچینید یا آنرا سرو کنید برنج!

قطره سس بادام زمینی تایلندی برای بسته بندی سالاد تایلندی

بسته بندی سالاد تایلندی – Larb Gai

تایلندی یکی از محبوب ترین غذاهای آسیایی در سیدنی است. و چیزهای زیادی برای عشق ورزیدن وجود دارد – رشته فرنگی، ادویه کاری و سوپ، مرغ کبابی، برنج سرخ شده و کیک های ماهی تایلندی. و البته مورد علاقه همه مرغ تایلندی مرغ Satay با سس بادام زمینی!

اما اگر چیزی سبک تر را دوست دارید (بخوانید: کال پایین تر!) اما هنوز هم با چاشنی های تایلندی پر شده اید ، این بسته بندی های کاهو مرغ مرغ تایلندی شگفت انگیز است.

Larb Gai ، Laab Gai ، Lahb Gai، Laap Gai ……. جستجو برای دستورالعمل مانند این که در آن نام به روش های مختلفی تفسیر شده است همیشه جالب است! بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید نتایج بی شماری خواهد داد!

روبان های سالاد تایلندی یک جشن با طعم ها و بافت های تازه است. تعادل مناسب بین شیرین ، خوشمزه ، ترش و تند با گیاهان معطر و تازه تازه کاهو. کاملاً اعتیاد آور است!

بشقاب سالادهای تایلندی تایلندی

Larb Gai نسخه تایلندی از روبان سالاد چینی مورد علاقه همه است ، سان چوی بوو!

همه چیز در مورد طعم های تازه است!

این مغازه ها مانند بسیاری از غذاهای جنوب شرقی آسیا ، این فروشگاه های سالاد تایلندی را خریداری می کنند طعم های تازه مواد کمی در سس وجود دارد – فقط آب لیمو ، سس ماهی و شکر. بخش اعظم طعم آن از بسته بندی مناسب و معطر عطرهای تایلندی – زنجبیل ، سیر ، فلفل و لیموترش است – که ما تا زمانی که طلایی آن را بگوییم و بوی آن ما را دیوانه می کند ، قبل از افزودن مرغ ، سس و گیاهان تازه اضافه می کند.

پر کردن مرغ برای بسته بندی های سالاد تایلندی

آنچه در بسته بندی کاهو تایلندی می رود

در اینجا یک مرور کلی تصویری از آنچه همراه با خرد کردن مرغ برای بسته بندی های سالاد تایلندی است ، آورده شده است.

من معمولاً پر مرغ هستم ، اما این دستور غذا به خوبی با گوشت خوک نیز کار می کند گوشت چرخ کرده گوشت خوک برای شما در ایالات متحده!).

آنچه در بسته بندی کاهو تایلندی می رود

سالاد فنجان های کاهو

برای بسته های سالاد ، در مورد پیدا کردن سالاد عالی خیلی دلگیر نشوید! وقتی همه اینها پیچیده شده و شروع به بلع می کنید ، هیچ کس به یاد نمی آورد که برگهای کاهو شما کاملاً اندازه یا متقارن بوده یا شکل عملی جام باشد. هر چیزی که هر کس می تواند در مورد آن فکر کند چگونه است الهی طعم داره

راهنمایی: سالاد ترد یا نرم بسیار خوب کار می کند ، بنابراین آنچه را که ترجیح می دهید یا آنچه در فروشگاه به نظر می رسد خوب است ادامه دهید. برگهای کاهو ترد اکثراً به شکل یک فنجان است – همانطور که در زیر مشاهده می شود (کاهو کوچک کاسنی aka romaine) – و برگ های کاهو نرم می توانند به هر شکلی که باشند به اندازه کافی نرم باشند تا اطراف آن پر شود.

سالاد بسته بندی سالاد تایلندی

نحوه تهیه بسته بندی سالاد تایلندی |

هیچ فرقی با کسی ندارد سرخ کردن – ابتدا سس را مخلوط کنید ، ابتدا عطرها (سیر ، زنجبیل ، فلفل ، لیموترش) را سرخ کنید ، سپس گوشت و سس را اضافه کنید. شما پخت و پز را در 5 دقیقه صاف به پایان خواهید رسید!

نحوه تهیه بسته بندی سالاد تایلندی |

بستن تصویر هوایی از بسته بندی های سالاد تایلندی

چگونه خدمت کنیم

من همیشه آن را در یک طرح DIY خدمت می کنم زیرا من طرفدار غذای تعاملی هستم – به علاوه می توانم از آبکاری برای همه استفاده کنم! چاشنی ها را در یک کاسه در کنار دسته ای از برگ های کاهو با گوه های آهک و مقداری بادام زمینی که پاشیده شده قرار داده ام.

گزینه انتخاب: معمولاً درست مثل همین خدمت می کنم ، اما وقتی می خواهم خارج شوم ، آنرا درست می کنم سس بادام زمینی تایلندی بیش از حد. این سس از مال من است مرغ تایلندی مرغ Satay دستور العمل که در واقع بیشتر از آنچه شما برای یک گروه Satay نیاز دارید فراهم می کند. باقیمانده را فریز کنید ، بنابراین هنگام تهیه بسته بندی کاهو تایلندی آن را بیرون بکشید!


چه چیزی را با بسته بندی های کاهو تایلندی سرو کنید

اینها معمولاً به عنوان یک استارتاپ در رستوران های تایلندی ارائه می شود – یک نفر در هر نفر. وقتی صحبت از آنچه شما باید می شود ، می توانید واقعاً هرکدام را انتخاب کنید ورودی تایلندی – هیچ چیزی نیست که من در مجموعه دستور العمل ها انتخاب کنم! در اینجا برخی موارد برگزیده آورده شده است:

پیشنهادات ورودی تایلندی

گزینه دیگر این است که با اضافه کردن چند طرف آن ، یک وعده غذایی از این لیوان های سالادی تهیه کنید – و در صورت تمایل مقداری سبزیجات اضافی اضافه کنید. اضافه کردن یک طرف برنج و یک سالاد ، غذای قابل توجهی را برای 4 نفر ایجاد می کند. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد!

ظروف برای تهیه یک وعده غذایی کامل

– ناجی ایکس


نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

دست بسته های سالاد تایلندی را جمع می کند

بسته بندی سالاد تایلندی (لار گای ، لاب گای)

بخش2 – 3

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل ویدیوی بالا این یک دستور العمل واقعا معتبر برای بسته بندی کاهو تایلندی (Larb Gai) است. تهیه آن بسیار سریع است ، فوق العاده تازه ، اما پر از رایحه و نوعی ادویه.

عناصر

  • 2 TS نشاسته ذرت / نشاسته ذرت یا 2 قاشق غذاخوری برنج پخته نشده (هر نوع برنج خوب است) (توجه داشته باشید 1)
  • 3 اس اس اب
  • 2 1/2 اس اس آب لیمو (1 تا 2 چسب)
  • 2 اس اس سس ماهی
  • 2 TS قند قهوه ای
  • 2 اس اس روغن بادام زمینی (یا دیگر روغن پخت و پز سیگار)
  • 1 اس اس زنجبیل تازه رنده شده یا ریز خرد شده
  • 2 سیر میخک ، بزرگ ، ریز و درشت
  • 1 لیمو ساقه چمن ، فقط قسمت سبز سفید و بسیار کم رنگ ، ریز خرد شده (توجه 2)
  • 2 چیلی چشم تایلندی یا پرنده ای دانه ها و ریز خرد شده (مطابق با سلیقه)
  • 1 کیلوگرم / 500 گرم درجه یک مرغ (مرغ زمینی) یا گوشت خوک
  • 1/2 پیاز قرمز ، به 4 گوه برش داده و خوب ریز خرد کنید
  • 1/3 فنجان برگ گشنیز / گشنیز ، به علاوه اضافی برای تزئین
  • 1/3 فنجان برگ نعناع ، به علاوه اضافی برای تزئین

نمایش

  • 3 اس اس بادام زمینی خرد شده (اختیاری)
  • 6 – 8 برگ های کاهو کوچک و متوسط (من از cos / romaine baby استفاده کردم) (توجه 3)
  • گوه های آهک اضافی ، فلفل قرمز

دستورالعمل

  • سس: آب و گل ذرت یا پودر برنج را در یک کاسه کوچک قرار دهید. در یک دوغاب مخلوط کنید. آب لیمو ، سس ماهی و شکر را اضافه کرده و آنرا با هم مخلوط کنید. کنار بگذارید.
  • روغن بادام زمینی را در یک ووک (یا ماهیتابه بزرگ) گرم کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. زنجبیل ، سیر ، لیموترش و فلفل دلمه ای را اضافه کرده و به مدت 45 ثانیه تا 1 دقیقه آن را صاف کنید تا معطر شود. نگذارید سیر بسوزد ، طعم تلخی خواهد داشت.
  • مرغ را اضافه کرده و حرارت را زیاد کنید. مرغ را بپزید ، و منیزل را به قطعات کوچک خرد کنید.
  • وقتی مرغ سفید شد و تقریباً از طریق آن پخته شد (حدود 3 تا 4 دقیقه) ، سس را اضافه کنید. به مدت 45 ثانیه تا 1 دقیقه سرخ کنید تا مرغ و سس غلیظ شود.
  • ووک را از روی حرارت بردارید. پیاز ، گشنیز / گشنیز و نعنا را هم بزنید.
  • قاشق را درون یک کاسه پر کرده و با کاهو ، بادام زمینی ، گیاهان اضافی و گوه های آهک در کنار آن سرو کنید – بگذارید هرکسی خود را بسازد. فنجان های سالاد را بریزید و با هر آنچه می خواهید تزئین کنید!
  • سس های موجود: با سرو آن را از بالای صفحه بردارید سس بادام زمینی تایلندی، همانطور که در تصویر اول در پست به تصویر کشیده شده است! فوق العاده شگفت انگیز است (اما سنتی نیست!)

یادداشت دستور العمل:

1. ضخیم شدن سس – روش سنتی ضخیم شدن سس ها در تایلند کاسه زدن و سپس رنده کردن برنج است. یک روش سریعتر برای انجام این کار استفاده از ذرت / گل ذرت است ، چیزی که من معمولاً از آن استفاده می کنم.
برنج زمینی سنتی: یک ووک (یا ماهی تابه بر پایه سنگین) را روی حرارت زیاد گرم کنید. برنج را اضافه کنید و 5 دقیقه بپزید تا قهوه ای تیره شود. آن را در ملات بردارید و پشتیبانی کنید و آنرا خرد کنید تا پودر شود. به جای دستور گل ، از گل ذرت استفاده کنید.
2. علف لیمو – از تازه یا خمیر استفاده کنید. اگر از ماکارونی استفاده می کنید ، آن را با مرغ اضافه کنید و از 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید.
برای تازه بودن ، لایه های بیرونی و محکم بیرونی لیموترش را پوست بگیرید و فقط از 7 – 10 سانتی متر در 3 تا 4 “لیموترش پایین استفاده کنید.
3. سالاد – نرم یا تیز خوب کار می کند ، به شکل / نوع سالاد خیلی آویزان نشوید. برای تیز ، به دنبال برگ هایی باشید که شکل جام طبیعی دارند. اگر کاهو نرم باشد ، برای بسته بندی در رول ها مناسب است!
4. منبع: اقتباس از دستور العمل برای شهر را جوید و با مراجعه به کتابهای آشپزی مختلف تایلندی
5- تغذیه 3 وعده را به عنوان یک چراغ اصلی فرض می کند.

تغذیه ای:

نمایش: 238گرمکالری: 351کیلوکالری (18٪)کربوهیدرات: 1. 3گرم (4٪)پروتئین: 28گرم (56٪)چربی: 21.4گرم (33٪)چربی اشباع: 5گرم (31٪)چربی های ترانس: 0.1گرمکلسترول: 130میلی گرم (43٪)سدیم: 559میلی گرم (24٪)پتاسیم: 921میلی گرم (26٪)فیبر: 1.9گرم (8٪)قند: 2.4گرم (3٪)ویتامین ها: 400IU (8٪)ویتامین C: 13.2میلی گرم (16٪)کلسیم: 50میلی گرم (5٪)آهن: 3.1میلی گرم (17٪)

در ابتدا ژانویه 2015 منتشر شد. به روز شده با عکس های جدید ، تصاویر جدید از روند ، فیلم جدید و از همه مهمتر ، Dozer!

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا