توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

سوپ سبزیجات سالم و خامه ای – فقط 45 کالری!

این یک دستور العمل برای یک است آبگوشت سوپ سالم ضخیم و خامه ای به عنوان مورد علاقه همه است کرم سوپ مرغ، اما فقط 45 کالری در هر وعده! بسیار خوشمزه ، بسیار ساده است و هیچ ماده عجیب و غریب در آن وجود ندارد.

این یک دستور العمل برای یک است آبگوشت سوپ سالم ضخیم و خامه ای به عنوان مورد علاقه همه است کرم سوپ مرغ، اما فقط 45 کالری در هر وعده! بسیار خوشمزه ، بسیار ساده است و هیچ ماده عجیب و غریب در آن وجود ندارد.

پس راز چیست؟ ZUCCHINI پوست کنده. عطر و طعم خنثی که به راحتی از ادویه جات پوشانیده می شود. صاف و صاف – و سفید. این زندگی در حال تغییر است – امکانات را تصور کنید! Free گلوتن آزاد ، کم کربوهیدرات ، متراکم مواد مغذی

نزدیک سوپ مرغ سالم خامه ای

45 کالری آبگوشت سوپ سالم

این دستور العمل یکی از آن دسته از غذاهای سالم نیست که نیاز به تلاش فوق العاده ، یا مواد عجیب و غریب دارد ، یا جایی که شما طعم کمتری را برای کالری کمتری قربانی می کنید.

این فقط مال من است سوپ کدو سبز خامه ای ساخته شده با کدو سبز پوست دار به آن را سفید می کند به جای اینکه پوستهایی که سوپ را سبز می کنند نگه دارید.

بنابراین این یک دستور العمل ناامیدکننده نیست که برای حذف شدید کالری ها از زندگی من طراحی شده است. این مزیت جانبی است. این واقعا یک مایع سوپ خامه ای ابریشمی خامه ای است خیلی خوشمزه این اتفاق بسیار کم کالری ، فاقد گلوتن ، کربوهیدرات کم و پر از مواد مغذی پنهان است.

چگونه مزه می کند

مانند یک سوپ خوشمزه و خامه ای مانند کرم سوپ مرغ. مانند کدو سبز طعم ندارد. در هر صورت ، آنها از نظر طعم کاملاً خنثی هستند و به راحتی از طعم دادن به آنها سبقت می گیرند! فاقد لبنی از غنی هایی است که خامه و کره در سوپ های خامه ای معمولی فراهم می کنند. اما به خودی خود خوشمزه است!

کدو سبز پوست کنده شده

دو کاسه کرم سوپ مرغ سالم

کرم سالم سوپ مرغ

برای قرار دادن آبگوشت ، آبگوشت سوپ سفید خامه ای را به صورت سالم تقسیم کردم کرم سوپ مرغ امروز بنابراین من مقدار کمی از آن را اضافه کردم جوجه، هویج ، کرفس ، فلفل دلمه ای / نخود فرنگی و نخود فرنگی. مقدار زیادی نیست زیرا نباید یک سوپ غلیظ و کاملاً پر بار باشد – اگرچه اگر می خواستید مطمئناً می توانستید.

من آن را درست مثل سوپ کنسرو هاینز می سازم – به جز با بخشی از کالری ، بدون مواد نگهدارنده ، ساخته شده از تمام مواد طبیعی! ?

طعم خنثی کدو سبز باعث می شود تا به عنوان پایه ای برای یک سوپ سوپ سفید بسیار کم شور و شور استفاده شود.

میله هایی که خامه سوپ مرغ را از ماهی تابه می ریزند

مواد سالم خامه ای برای سوپ

این همان چیزی است که شما به این کرم خامه جادویی نیاز دارید. مشاهده می کنید؟ هیچ ماده غذایی عجیب و غریب بهداشتی نیست. این فقط راهی نیست که من طبخ کنم!

مواد لازم در کرم سالم سوپ مرغ

طرز تهیه سوپ سالم خامه ای

فهمیدم بسیاری از دستور العمل های “سالم” نیاز به تلاش فوق العاده ای دارند. خیساندن ، نمک زدن ، فشار دادن مایعات اضافی ، مقدار زیادی پاکسازی.

این یکی نیست

بخش سوپ گوشت فقط یک کار فلش زدن 15 دقیقه ای لکه بردار است.

بخش سوپ شامل کند کردن سبزیجات به آرامی برای بیرون آوردن عطر و طعم دادن ، و سپس اضافه کردن سوپ خامه ای جادویی ، کم خامه ای است.

آیا این چندان خوشایند نیست که با یک دستور العمل سوپ سالم روبرو شوید که بسیار آسان است؟

طرز تهیه سوپ سالم و شاد و شاد و سالم |

سوپ سالم اضافه کردن درج – خامه سوپ مرغ

و در اینجا آنچه شما نیاز دارید برای ایجاد نسخه سالم از آن هستید کرم سوپ مرغ.

مواد لازم در کرم سالم سوپ مرغ

بله ، یک ذره کره وجود دارد. ما به کمی روغن یا روغن ما نیاز داریم تا به آرامی آن سبزیجات را آب کرده و شیرینی را تقویت کنیم و طعم آن را تقویت کنیم. ترفندهای کمی برای به دست آوردن بیشترین عطر و طعم از سبزیجات ، مخصوصاً وقتی که می خواهید غذاهای سالم با روغن کمتر و سبزیجات بیشتری تهیه کنید ، بسیار مهم است!


ضخیم و خامه ای!

من واقعاً می خواستم به شما نشان دهم که سوپ چقدر غلیظ و خامه ای است ، اما گرفتن عکس آن دشوار است. شما آن را در فیلم دستور العمل زیر مشاهده خواهید کرد – اما وقتی صحبت از عکس ها شد بهترین روش استفاده از نان را پیدا کردم !! همانطور که من مخالف نقطه اشتراک یک دستور العمل سالم هستم ، اگرچه تصمیم داشتید اعتبار کالری خود را صرف نان گرم و ترد خرد شده کره کنید تا در سوپ خامه ای غوطه ور شوید … تشویق می کنم.

بستن نان dunking در خامه سالم سوپ مرغ

امکانات! سوپ / خورش / نانوایی پاستا / کباب

طعم خنثی و نمکی این سوپ خامه ای کم کالری باعث می شود که به عنوان یک جایگزین سالمتر و پرمصرف از مواد مغذی قارچ سفید غنی تر که معمولاً با کره و آرد تهیه می شود ، ایده آل باشد. برخی از نمونه ها عبارتند از:

اما چرا در آنجا متوقف می شوید؟ از آن برای درست کردن پلوپز استفاده کنید. نانوایی های ماکارونی درست کنید. ظروف گلدان سفید درست کنید. کلم بروکلی طلا گروت.

اوه امکانات !! به من بگویید چه فکر می کنید! – ناجی ایکس


نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

نزدیک سوپ مرغ سالم خامه ای

45 سوپ سالم و سالم Cal Caly!

بخش5

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل ویدیوی بالا {کم کالری ، GF ، کم کربوهیدرات method روش مخفی من برای تهیه یک سوپ خامه ای بسیار کالری که به طور جدی خوشمزه است! از کدو سبز آب پز ، پوست کنده ، استفاده کنید ، بجوشابید تا نرم شود و فلاش به نظر برسد که به نظر برسد خامه ای مبتنی بر کالری مورد علاقه همه افراد باشد ….. اما عاری از گناه است. کدو سبز ایده آل است – چاشنی صاف و خنثی که به راحتی پنهان می شود. مانند کدو خوشمزه نیست – فقط یک سوپ خامه ای خوشمزه. من از آن برای ساخت نسخه سالم خانگی استفاده کرده ام کرم سوپ مرغ. اما به فرصت ها فکر کنید – به جای هر سوپ که یک مایه آب میوه خامه ای دارد از آن استفاده کنید!

عناصر

سوپ خامه ای سالم سوپ:

  • 700 گرم در 1.2 پوند کدو (4 فاصله) ، برش داده شده و برش های 1.5 سانتی متر در 3/5 اینچ برش دهید
  • 1/2 پیاز بزرگ ، ریز خرد شده (قهوه ای ، سفید ، زرد)
  • 2 سیر میخک ، جهنم
  • 2 فنجان (500 میلی لیتر) آبگوشت مرغ (یا آبگوشت سبزیجات)
  • 2 فنجان (500 میلی لیتر) اب
  • 1/2 TS هر پودر سیر و پیاز (یا 1 قاشق چایخوری یکی از آنها)
  • 1/4 TS فلفل سیاه
  • 1 فنجان (250 میلی لیتر) 0٪ شیر چربی (یا شیر دیگر در صورت درخواست)

سوپ اضافه کردن پست:

  • 1 قاشق غذاخوری (15 گرم) کره یا روغن زیتون
  • 2 سیر میخک خرد شده
  • 1/2 پیاز بزرگ ، ریز خرد شده
  • 1.5 فنجان هویج ، مکعب های پوست کنده و ریز
  • 1.5 فنجان کرفس ، ریز خرد شده
  • 1 فلفل قرمز زنگ قرمز / فلفل زنگ ، ریز خرد شده
  • 1.5 فنجان جوشانده سینه مرغ تاس
  • 3/4 فنجان نخود یخ زده

چاشنی زدن:

  • آویشن تازه (به شدت توصیه می شود و یا خرد شده)

دستورالعمل

آبگوشت خامه ای سالم:

  • تمام ترکیبات آبگوشت را به جز شیر در قابلمه قرار دهید ، با یک درب آن را بپوشانید و روی حرارت متوسط ​​بکشید.
  • کمتر از متوسط ​​و به مدت 15 دقیقه بجوشد تا زمانی که کدو سبز خیلی نرم باشد.
  • از روی حرارت بردارید ، شیر اضافه کنید. از یک مخلوط کن دستی استفاده کنید تا چشمک بزند. نمک را به مزه اضافه کنید. از آب مایع خامه ای با کالری کمی برخوردار شگفت زده شوید!

کرم سوپ مرغ سالم:

  • کره را در یک قابلمه یا قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید.
  • سیر ، پیاز ، هویج و کرفس را اضافه کنید. به مدت 3 دقیقه بپزید ، سپس فلفل را اضافه کنید. 2 دقیقه دیگر بپزید تا پیاز شفاف و شیرین شود.
  • آبگوشت ، مرغ و نخود فرنگی را اضافه کنید. بپزید تا به آرامی فقط 2-3 دقیقه یا تا زمانی که نخود ها پخته شوند ، بجوشند.
  • نمک و فلفل را مزه دار کرده و تنظیم کنید.
  • درون کاسه ها قرار دهید ، با یک برگ برگ تازه آویشن بپاشید. تاری کنید ، و شگفت کنید که چگونه چنین کاسه ای خامه ای و خوشمزه سوپ کالری کمی دارد !!

یادداشت دستور العمل:

1. ذخیره سازی – آبگوشت به راحتی 4 تا 5 روز را در یخچال نگه می دارد. ممکن است به نظر برسد شکافته اما هنگام گرم شدن شدید به هم بزنید. همچنین می تواند منجمد ، ذوب و سپس گرما کند.
در صورتی که کرم سوپ مرغ درست کردید هم همینطور است!
2. تغذیه کرم سالم سوپ مرغ (یعنی با همه پستهای اضافی) حدود 2/1/2 فنجان در هر وعده (برای یک وعده غذایی کافی). می توانید با جستجوی مرغ و نخود فرنگی کالری را کاهش دهید (این کربوهیدرات بالاتری است) – زیر کرفس و هویج بیشتر.
تغذیه کرم سالم سوپ مرغ
3. تغذیه در هر وعده برای آبگوشت (حدود 1.5 لیوان در هر وعده).

تغذیه ای:

کالری: 45کیلوکالری (2٪)کربوهیدرات: 8گرم (3٪)پروتئین: 4گرم (8٪)چربی: 1گرم (2٪)چربی اشباع: 1گرم (6٪)کلسترول: 1میلی گرمسدیم: 401میلی گرم (17٪)پتاسیم: 435میلی گرم (12٪)فیبر: 1گرم (4٪)قند: 6گرم (7٪)ویتامین ها: 302IU (6٪)ویتامین C: 26میلی گرم (32٪)کلسیم: 91میلی گرم (9٪)آهن: 1میلی گرم (6٪)

زندگی دوزر

فقط کمی به زندگی خشن دوزر نگاه کنید …

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا