توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ترفند های خانه داری

10 ایده ی جذاب و منحصر به فرد برای تهیه هدیه روز مادر

با نزدیک شدن به روز مادر تب و تاب خرید هدیه روز مادر بار دیگر به اوج خود رسیده است. همه می خواهند به پاس قدردانی از مادرانشان بهترین و خاص ترین هدیه را به او بدهند اما این بدان معنا نیست که این هدایا باید گرانقیمت باشند.

با نزدیک شدن به روز مادر تب و تاب خرید هدیه روز مادر بار دیگر به اوج خود رسیده است. همه می خواهند به پاس قدردانی از مادرانشان بهترین و خاص ترین هدیه را به او بدهند اما این بدان معنا نیست که این هدایا باید گرانقیمت باشند.

هدیه دادن خود نشان از محبت اطرافیان داشته و معرف قدردان بودن دیگران است. بیاید صادق باشیم! ما معمولا از دریافت هدایایی که به طور خاص و ویژه برای خودمان طراحی و ساخته شده باشند، هیجان زده شده و بیشتر لذت می بریم.

امسال نیز می توانیم برای هدیه روز مادر کلیشه های معمول را کنار گذاشته و با ساخت هدایای خلاقانه و دست ساز، به آنها نشان دهیم که چقدر قدردانشان هستیم.

بانوی شهر قصد دارد در این مقاله شما را بار ایده هایی جذاب و منحصر به فرد برای هدیه روز مادر آشنا کند.

ایده هایی خلاق برای هدیه روز مادر

ممکن است در نگاه اول اینطور به نظر برسد که هدایای خانگی به دلیل ارزان بودن نمی توانند حق مطلب را برای قدردانی ادا کنند اما این عقیده درست نیست. ارزش مدت زمانیکه با عشق برای درست کردن یک هدیه برای شخصی خاص صرف شده تا ویژه او طراحی و ساخته شود، به مراتب بیشتر از هدیه ای است که همه می توانند در ازای مبلغی آن را خریداری کنند.

ایجاد و تزئین یک دیوار هنری

می توانید به عنوان هدیه روز مادر، دیوار اتاق مادرتان یا هر جای دیگری که فکر می کنید مدتی را در طول روز در آنجا می گذراند، با عکس ها، نقاشی ها، جملات محبت آمیز و یا حتی نقل قول هایی از کتاب ها، فیلم ها، آهنگ های مورد علاقه و سایر چیزهایی که می دانید او دوست دارد و از دیدن آنها لذت می برد، تزئین کنید.

هدیه روز مادر

گردنبند های عکس دار

یک عکس خاص را در یک گردنبند قاب کرده و به او هدیه کنید. این تصویر می تواند در زمان هایی که شما حضور ندارید نیز تداعی کننده عشق و محبت شما به مادرتان باشد.

هدیه روز مادر

درست کردن سنگ های تزئینی

اگر مادر شما اهل نگهداری و پرورش گل است، می توانید برای هدیه روز مادر، سنگ هایی با شکل های زیبا و قلب مانند را پیدا کرده و با درج جملات عاشقانه برای او، آنها را در حیاط و باغچه قرار دهید تا هر وقت به آنها نگاه می کند، محبت شما برایش یادآوری شود.

هدیه روز مادر

ایجاد بازی های هیجان انگیز

شاید به نظرتان عجیب بیاید اما می توانید یک بازی جالب و هیجان انگیز را برای مادرتان طراحی کرده و به او هدیه دهید. این بازی می تواند تک نفره و یا دسته جمعی باشد که قطعا هیجان بیشتری داشته و می توانید ساعت های طولانی از پیچ و تاب آن لذت ببرید.

هدیه روز مادر

درست کردن وسایل چوبی برای هدیه روز مادر

اگر از هنر درست کردن وسایل چوبی بهره مند هستید، ساخت وسایلی از چوب مثلا یک قاب عکس زیبا با جملات صمیمانه و محبت آمیز می تواند هدیه مناسبی برای مادرتان باشد.

هدیه روز مادر

پخت مواد غذایی

شاید فکر کنید که درست کردن مواد غذایی ایده جالبی نباشد اما بدانید که خوردن دستپخت بچه ها، یکی از کارهای لذت بخش برای مادران است. می توانید با تدارک یک شام و یا ناهار مفصل با تزئین هنری سفره و یا درست کردن انواع ترشی، مربا، کیک و… باعث خوشحالی مادرتان شوید.

هدیه روز مادر

ساخت تابلوهای هنری

این تابلو می تواند شامل هر چیزی باشد. عکس های خانوادگی، وسایل مورد علاقه و خاطرانگیز، طرح های هنری، گل های خشک شده و… این به سلیقه شما بستگی دارد که چه چیزی را می خواهید برای مادرتان به یادگار بگذارید.

هدیه روز مادر

درست کردن شمع برای هدیه روز مادر

با ساخت شمع های تزئینی برای هدیه روز مادر، هم دکوری زیبا به اتاق او بیفزاید و هم با ایجاد طرح های شخصی به روی شمع ها، آنها را مخصوص او قرار دهید.

هدیه روز مادر

دوخت کوسن های شیک

با دوخت کوسن هایی شیک که جملاتی مخصوص مادر به روی آنها درج شده و یا حتی با گلدوزی کردن اسم مادرتان به روی آنها، محبت خود را برایش ثبت کنید.

هدیه روز مادر

به طور کلی اگر هنر خاصی دارید مانند نقاشی، نوازندگی، عکاسی و… می توانید از آنها در جهت ایجاد هدیه روز مادر بهره ببرید. مثلا ساخت قطعه زیبایی موسیقی و یا کشیدن پرتره از چهره مادرتان.

درست کردن وسایل تزئینی و آرایشی

کش مو، شانه، دستبند، گردنبد، گل سر، گل سینه و… همه می توانند جز وسایلی باشند که می توانید برای هدیه روز مادر، درست و تزئین کنید.

هدیه روز مادر

با کمی خلاقیت و به خرج دادن سلیقه، ایده های بی شماری به ذهنتان خواهد آمد که می توانید به کمک آنها یک روز خاطره انگیز و پرهیجان را برای مادرتان رقم بزنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا