توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهنان و شیرینی

بیسکویت ولنتاین – آموزش 6 ایده جذاب و شیک برای تزیین بیسکویت ولنتاین

اگه هنوز شیرینی ولنتاین تون رو انتخاب نکردین و بین پاپ کیک ولنتاین، کوکی ولنتاین و کیک قلب سورپرایز مرددین و دنبال یه ایده خاص و در عین حال هیجان انگیز واسه روز ولنتاین هستین

اگه هنوز شیرینی ولنتاین تون رو انتخاب نکردین و بین پاپ کیک ولنتاین، کوکی ولنتاین و کیک قلب سورپرایز مرددین و دنبال یه ایده خاص و در عین حال هیجان انگیز واسه روز ولنتاین هستین، باید بهتون مژده بدم که در این مطلب می خوام 6 مدل ایده ناب  برای تزیین بیسکویت ولنتاین بهتون آموزش بدم. این ایده ها به قدری جذاب و ساده هستن که مطمئنم کلی از درست کردنشون لذت می برین. پایه تمام مدل ها بیسکویت قلبی هست که می تونید بنا بر ذائقه خودتون بیسکویت قلبی ساده یا بیسکویت قلبی شکلاتی یا بیسکویت زنجبیلی قلبی رو درست کنین و بعد به کمک کرم رویال آیسینگ و رنگ خوراکی خیلی شیک و مجلسی بیسکویت های ولنتاین رو تزیین کنین و با یه بسته بندی جذاب واسه کسایی که دوست شون دارین سنگ تموم بزارین.  فک کنم الان دیگه کلی مشتاق هستین که این مدل های شگفت انگیز رو یاد بگیرین پس با من همراه شین و با هنرتون عزیزانتون رو سورپرایز کنین.

6 مدل جذاب تزیین بیسکویت ولنتاین

بیسکویت ولنتاین طرح قلب و پاکت نامه

برای درست کردن این مدل جذاب، علاوه بر کاتر برش قلب متوسط از کاتر هایی با طرح های دیگر مانند طرح لب و یا کاتر مستطیل شکل نیز می توانید استفاده کنید. پس از پخت بیسکویت ها و خنک شدن آن ها، لازم است مقداری کرم رویال آیسینگ متوسط برای دور گیری و مقداری کرم آیسینگ رقیق برای پر کردن داخل دورگیری ها درست کنید. سپس آن ها را سه قسمت کنید و هر کدام را در یک کاسه جداگانه بریزید. کرم آیسینگ موجود در یکی از کاسه را با رنگ خوراکی ژله ای قرمز، کاسه دوم را با رنگ خوراکی ژله ای آبی مخلوط کنید و کاسه سوم به همان رنگ سفید باقی بماند. مقداری ترافل نیز نیاز دارید.

حالا به کمک کرم آیسینگ متوسط بنا بر سلیقه خود در رنگبندی مدل ها، شروع به دور گیری بیسکویت ها کنید و بعد با آیسینگ رقیق همرنگ کرم آیسینگی که بیسکویت را با آن دور گیری کردید، داخل دور گیری ها را پر کنید. سپس برای مدل بیسکویت قلبی به کمک ترافل بخشی از آن را تزیین کنید.

اگر از قالب طرح لب و مستطیلی نیز استفاده کردید باز به همین روش با کرم رویال آیسینگ آن ها را نیز تزیین کنید.

طرح قلب و پاکت نامه

بیسکویت ولنتاین طرح گل های مینیاتوری

این مدل فوق العاده زیبا و فانتزی است. برای درست کردن این مدل، به ترافل، آیسینگ غلیظ برای درست کردن گل های شکری، آیسینگ متوسط برای دور گیری بیسکویت قلبی و آیسینگ رقیق برای پر کردن این دور گیری ها نیاز دارید. همچین رنگ خوراکی ژله ای صورتی، قرمز ،سبز و آبی  نیز مورد نیاز است. به کمک آیسینگ متوسط شروع به دورگیری بیسکویت های قلبی به رنگ سفید و صورتی کنید. سپس با همین رنگ ها و با استفاده از آیسینگ رقیق آن ها را پر کنید.

حالا به کمک آیسینگ غلیظ به رنگ های صورتی، قرمز، سبز و آبی خیلی با دقت و ظرافت یکی یکی گلبرگ گل ها را درست کنید و بهم بچسبانید و بعد برگ ها را نیز درست کنید و به کمک چاقو روی آن ها شیار بندازید تا کاملاً شبیه به برگ شوند. سپس گل ها و برگ ها را روی بیسکویت ها بگذارید و با ترافل تزیین خود را تکمیل کنید.

دقت داشته باشید که روی بیسکویت ها را خیلی شلوغ نکنید تا گل ها و برگ ها به خوبی خود را نشان دهند.

طرح گل های مینیاتوری

بیسکویت ولنتاین طرح قلب ها توپ توپی

مدل جذاب دیگری که می توانید بیسکویت های قلبی را برای روز ولنتاین تزیین کنید مدل توپ توپی است. برای درست کردن این مدل به رویال آیسینگ متوسط و رقیق به همراه رنگ خوراکی ژله ای قرمز و صورتی نیاز دارید. همچنین مقداری ترافل و یک قلم مو کوچک نیز مورد نیاز است. پس از ترکیب آیسینگ ها با رنگ های خوراکی و دور گیری و پر کردن بیسکوست های قلبی با کرم آیسینگ متوسط و رقیق، به کمک قلم مو و باقی مانده آیسینگ ها،  ضربه هایی به صورت دایره های کوچک روی قلب ها بزنید. دقت کنید که برای دایره های از رنگ های مخالف پس زمینه بیسکویت قلبی استفاده کنید. برخی از بیسکویت های قلبی را نیز می توانید فقط با پاشیدن مقداری ترافل روی آن ها به سادگی و زیبایی تزیین کنید.

طرح قلب های توپ توپی

بیسکویت ولنتاین طرح گل های آبرنگی

این مدل در عین سادگی بسیار بسیار جذاب و با ظرافت، مانند یک شاهکار هنری است. برای درست کردن این مدل به کمی خلاقیت هنری برای کشیدن طرح گل ها به کمک قلم مو و رنگ خوراکی روی بیسکویت قلبی نیاز دارید. پس بعد از دورگیری و پر کردن بیسکویت قلبی با کرم رویال آیسینگ، خیلی با دقت مانند تصویر روی قلب ها نقاشی کنید.  شاید در ابتدا این مدل کمی سخت به نظر برسد ولی مطمئن باشید با کمی تمرین و صبر و حوصله، می توانید خیلی راحت مثل یک حرفه ای بیسکویت قلبی را با این طرح تزیین کنید.

طرح گل های آبرنگی

بیسکویت ولنتاین طرح LOVE

در این مدل  از قالب متفاوتی برای تزیین بیسکویت ولنتاین استفاده شده است. برای درست کردن این مدل بهتر است بیسکویت را در قالب سیلیکونی حروف انگلیسی بزرگ درست کنید. البته فقط به حروف کلمه LOVE نیاز دارید. سپس با استفاده از آیسینگ متوسط و رقیق و رنگ خوراکی، مانند مدل های قبلی، روی حروف را تزیین کنید. همچنین ایده دیگری که برای تزیین بیسکویت ولنتاین وجود دارد، نوشتن روی بیسکویت است. با کمی تمرین می توانید عباراتی که می خواهید را با کرم آیسینگ روی بیسکویت ها بنویسید. مثلاً در تصویر عبارت love روی برخی از بیسکویت ها نوشته شده است.

بیسکویت ولنتاین طرح love

بیسکویت ولنتاین طرح قلب های کوچک

در آخرین ایده جذابی که برای تزیین بیسکویت ولنتاین می خواهم معرفی کنیم از یکسری قالب برش 5 عددی طرح قلب با سایزهای مختلف استفاده شده است. ابتدا بیسکویت های قلبی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ درست کنید. سپس کرم رویال آیسینگ غلیظ، متوسط و رقیق نیز درست کنید و با رنگ های خوراکی دلخواه ترکیب کنید. پس دورگیری و پر کردن دورگیری ها با آیسینگ متوسط و رقیق، روی قلب ها را با ترافل، مروارید خوراکی و گل هایی که با آیسینگ غلیظ درست شده اند، تزیین کنید. سپس مطابق تصویر، قلب ها را به شکل گل کنار هم بچینید و یک اثر هنری خوشمزه خلق کنید.

بیسکویت ولنتاین طرح قلب های کوچک

انتخاب رنگ برای تزیین بیسکویت ولنتاین بسیار مهم است. پس سعی کنید از رنگ بندی های دارای هارمونی استفاده کنید. در صورت تمایل، می توانید با استفاده از ماژیک خوراکی رنگی طرح های فانتزی روی بیسکویت ها بزنید و جذابیت بیشتری به بیسکویت ولنتاین خود بدهید.

عکس از اینستاگرام:

@cakekade79

@honey_food_rivas

irancook.ir

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا