توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

نقشه های خاص وینفرد شفر برای استقلال

نقشه های خاص وینفرد شفر برای استقلال

استقلال ، استقلال در فینال جام حذفی
تیم استقلال در لیگ برتر هفدهم قهرمان نشد و بعد از آمدن وینفرد شفر هم این تیم شانس قهرمانی کمی داشت اما همین که شفر استقلال را دوم کرد جای قدردانی دارد.

نقشه پنهانی شفر برای استقلال

اما موقعیت قهرمانی در جام حذفی برای استقلال مهیاست و استقلال برای فتح جام تا اینجاری مسیر را به خوبی پیش آمده است و مانده خان آخر. حریفی تیم به نام خونه به خونه است که در لیگ یک بازی می کند و البته بخت صعود به لیگ برتر را دارد.استقلال

استقلال

ولی شاید قابل باور نباشد که شفر در همین برهه ذهنیتی دیگری را در استقلالی ها تقویت کرده است. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاکه مسلماً به فصل بعد موکول می شود! چرا که لیگ قهرمانان آسیا در دو فصل برگزار می شود!
 
  استقلال

هدف شفر قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است

شفر تا بحال از قهرمانی در آسیا زیاد صحبتی در رسانه ها نکرده ولی در تمرین و در خلوت با شاگردانش از بلندپروازی در لیگ قهرمانان آسیا می گوید. مقامی که شاید خوشبین ترین طرفدار استقلال هم برای این تیم متصور نباشد اما شفر چرا و در همه روزهای سپری شده سعی کرده روح استقلالی ها را بزرگ و بزرگ تر کند.
رفتن تا یک قدمی پیروزی در برابر العین و شکست الهلال حالا به استقلالی ها هم ثابت کرده آنچه که شفر می خواهد شاید سخت باشد اما ممکن است.
قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نقشه ی پنهان شفر برای استقلال است.
همچنین بخوانید : وینفرد شفر سرمربی آلمانی

وینفردشفر، همچنان چالاک و پا به توپ 

وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال به شیوه ای جالب و خاص تیمش را آماده بازی با الهلال عربستان در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میکند.

وینفرد شفر با وجود این که 67 سال سن دارد و خیلی ها در ابتدا حضورش در ایران فکر می کردند انگیزه لازم را برای هدایت استقلال ندارد، با این حال او با آمادگی بالای بدنی کامل بیشتر از هر عضو دیگر کادرفنی انگیزه بازیکنانش را بالا می برد.

وینفرد شفر

وینفرد شفر در تمرینات تیم استقلال برای آماده سازی برای بازی با الهلال

شفر در تمرین روز پیش استقلال دو روز قبل از بازی با الهلال پا به پای سایر بازیکنان در تمرین گروهی شرکت کرد و سطح آمادگی او سبب تحسین بازیکنان این تیم شد.

شفر چه در کنار خط و چه در تمرینات با حداکثر انگیزه تیمش را راهنمایی می کند و این موضوع باعث شده بازیکنان از نظر ذهنی کاملا آماده رسیدن به موفقیت باشند.

شفر

شفر سرمربی تیم استقلال در حین تمرین با بازیکنان تیمش

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا