توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بدنسازی

فیتنس چیست؟ – فیت بادی مجله تخصصی فیتنس

 فیتنس که برخی از افراد آن را به اسم تناسب اندام نیز می شناسند یکی از رشته های ورزشی محبوب در میان افراد است.

فیتنس چیست؟ – فیت بادی مجله تخصصی فیتنس

 فیتنس که برخی از افراد آن را به اسم تناسب اندام نیز می شناسند یکی از رشته های ورزشی محبوب در میان افراد است. زمانی که صحبت از تناسب اندام به میان می آید استفاده از روش هایی که این رشته ورزشی در اختیارتان می گذارد می تواند بسیار جذاب باشد. تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید اندامی ایده آل و جذاب داشته باشید؟ برای رسیدن به آرزویتان چه کرده اید؟ اگر عزم تان را برای رسیدن به این هدف جزم کرده اید تمرینات تناسب اندام به بهترین شکل ممکن نیازتان را برطرف می کند.

معرفی ورزش فیتنس

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بین بدنسازی و فیتنس سردرگم باشید. گاهی از اوقات انتخاب یک رشته ورزشی مناسب و البته صحیح می تواند کار را برای رسیدن به اهداف ساده تر کند. قبل از اینکه بخواهید دست به کار شوید و فیتنس را شروع کنید باید تفاوت آن با سایر رشته های ورزشی همچون بدنسازی را بدانید. فیتنس به دنبال ایجادد وضعیت سالم جسمی هستیم و در این راه از تمرینات ورزشی همچون تمرینات هوازی بهره می بریم. به خاطر داشته باشید که در کنار تمرینات فیتنس باید از رژیم غذایی مناسب نیز استفاده کنید.

 در مقابل رشته بدنسازی قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بدنسازی به معنی انجام ورزش با وزنه های متفاوت است تا عضلات درگیر شود. در چنین شرایطی است که اندازه، حجم و قدرت عضلات افزایش پیدا می کند.

حرکات فیتنس

این روزها بیشتر افراد به دنبال رسیدن به تناسب اندام هستند. اگرچه تمرین در باشگاه و استفاده از تجربه های مربی کار را برایتان ساده تر می کند اما می توان حرکات فیتنس را در خانه هم انجام داد. حرکاتی همچون لانگ، کرانچ، پرش قدم، شنا از زانو، نشستن چمباتمه ای، پروانه، پرس سینه با طناب، حرکت پل با آرنج، ضربه زدن به اطراف، اسکات به طناب های ثابت، طناب زدن با حرکات پروانه ای، کشش طناب به سمت پایین، پیاده روی با پاهای بسته جزء حرکاتی است که می توان در خانه و با کمترین امکانات انجام داد.

فیتنس چیست؟ - فیت بادی مجله تخصصی فیتنس
فیتنس چیست؟ – فیت بادی مجله تخصصی فیتنس

فیتنس بانوان

 اگرچه بیشتر افراد بر این باورند که بدنسازی رشته مخصوص آقایان است، اما بانوان علاقه زیادی به فیتنس دارند. زمانی که صحبت از سلامت جسم و روح به میان می آید، استفاده از تمرینات ورزشی هوازی همچون تمریناتی که در تناسب اندام به چشم می خورد می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

 اگر به کشورهای دیگر همچون ترکیه سفر کرده باشید خانم هایی که در حال ورزش در فضای باز هستند را دیده اید. ترکیه را میتوان یکی از برترین کشورها در زمینه ورزش بانوان دانست، زمانی که با تور لحظه آخری ترکیه به این کشور سفر می کنید خانم هایی را می بینید که بدون استفاده از وزنه های سنگین در حال تمرین هستند.

بهتر است که بدانید در فیتنس بانوان نیازی به استفاده از وزنه های سنگین نیست. خانم هایی که رشته تناسب اندام را برای بهبود فرم بدن شان انتخاب می کنند باید نکاتی را مدنظر داشته باشند. این افراد باید آب کافی به بدن شان برسانند، از مواد غذایی متنوع در رژیم غذایی شان استفاده کنند و زیر نظر یک مربی متخصص به کارشان ادامه دهند.

fitbody.center

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا