توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

طرز تهیه نان سیر ساده و فوق العاده خوشمزه رستورانی

نان سیر یکی از غذاهای خوشمزه فست فودی است که بیشتر به عنوان پیش غذا سرو می شود. البته باید بدانید این پیش غذای خوشمزه به دلیل استفاده از پنیر پیتزا دارای کالری بالایی می باشد

طرز تهیه نان سیر ساده و فوق العاده خوشمزه به روش رستورانی

 
طرز تهیه نان سیر و گوشت رژیمی و اسفناج ساده هندی خمیر سیر و سبزیجات شف طیبه
طرز تهیه نان سیر ساده و فوق العاده خوشمزه رستورانی

نان سیر یکی از غذاهای خوشمزه فست فودی است که بیشتر به عنوان پیش غذا سرو می شود. البته باید بدانید این پیش غذای خوشمزه به دلیل استفاده از پنیر پیتزا دارای کالری بالایی می باشد و می توانیم از آن به عنوان غذای کامل نیز استفاده کنیم، برای مشاهده آموزش آشپزی نوین کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان سیر در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سیر ۴ عدد
کره ۵۰ گرم
پنیر پیتزا به مقدار دلخواه
خمیر پیتزا ۱ عدد بزرگ
آویشن نصف قاشق چایخوری
روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی

دستور تهیه نان سیر

مرحله اول

ابتدا سیرها را با رنده ریز رنده می کنیم و به همراه کره داخل یک تابه مناسب می ریزیم و کمی تفت می دهیم. در ادامه فلفل سیاه، آویشن و کمی نمک اضافه می کنیم و در حدی که عطر سیر بلند شود تفت دادن را ادامه می دهیم.

مرحله دوم

توجه داشته باشید که نیاز نیست سیرها را سرخ کنید، فقط یک تفت کوچک می دهیم تا عطر سیرها بلند شود. روغن زیتون را روی تمام قسمت های خمیر پیتزا پخش می کنیم سپس مخلوط سیر رنده شده و ادویه ها را روی خمیر قرار می دهیم.

مرحله سوم

حالا روی مواد به مقدار دلخواه پنیر پیتزا می ریزیم. نکته مهم در مورد خمیر مخصوص نان سیر این است که از انواع نان های می توانید برای بیس نان سیر استفاده کنید و اگر خمیر پیتزا در دسترس نیست می توانید از نان باگت یا نان تست استفاده کنید.

مرحله چهارم

فر را از ۱۵ دقیقه قبل با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس روی نان سیر را با فویل نازک می پوشانیم و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا آماده شود. برای تزیین روی نان سیر هم می توانیم از جعفری خرد شده استفاده کنیم.

طرز تهیه نان سیر ساده و فوق العاده خوشمزه رستورانی
chishi.ir

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا