توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کتابخانه

قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdf

دانلود رایگان کتاب قدرت فکر دکتر ژوزف مورفی

قدرت فکر اثری از ژوزف مورفی، گنجی در درون شما نهفته است. بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند . گنجی که ثروت بی پایان است و دور انسان را احاطه کرده است در درون انسان یک معدن طلاست و هر چه را که بخواهید میتوانید از درون این معدن می توانید بیرون بیاورید. مانند یک قوه مغناطیستی که می تواند یک وزنه سنگین تر از خودمان بردارد . به همین نحو ۲ نوع انسان وجود دارد .

انسان مغناطیس دار : که سرشار از ایمان و اعتماد به نفس است .
و انسان دیگر که قوه مغناطیس خود را از دست داده است و سرشار از ترس و تردید ، نگرانی و ناامیدی است که وقتی برای چنین انسانی فرصت هایی پیش می آید او با شکست به آن می نگرد و چنین انسانی پیشرفت نخواهد کرد. و شما باید بکوشید که یک انسان مغناطیس دار باشید و به راز بزرگ کلید اعصار دست یابید.
و این راز همان نیروی اعجاز انگیز در ضمیر باطن شماست و در آخرین جایی که مردم ممکن است در جستجویش باشند.

در ژرفای ضمیر شما خود بی پایانی – قدرت بی انتها و مجموعه لایتناهی و بی پایانی از چیزهایی که برای رشد و اظهار وجود لازم است وجود دارد. هوشسرشار که در ذهن شماست و آنچه را که بخواهید این ذهن در اختیارتان می گذارد.

قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdf

دوگانگی ذهن : یک ذهن دارای ۲ ویژگی

شما فقط یگ ذهن دارید ولی ذهن شما دارای دو ویژگی متفاوت است: ذهن درون ذاتی، ذهن برون ذاتی، ذهن خودآگاه، ذهن ناخودآگاه، ذهن بیدار و ذهن در خواب ، ذهن سطحی و ذهن غیر سطحی ، ذهن ارادی و ذهن غیر ارادی. ضمیر باطن را می توان به خاک تشبیه کرد که در آن انواع بذرها اعم از نیک و بد می روید. در ذهنتان هیچگاه یک جمله منفی را کامل نکنید و فوا آن را برعکس کنید و خواهید دید که چه اتفاقاتی عجیبی در زندگی شما رخ خواهد دارد .

ایده ها و آرزوها را می توان با تکرار کردن، ایمان داشتن و در انتظار نشستن به ضمیر باطن منتقل کرد و فراموش نکنید که هوش ما به عالم کائنات ارتباط دارد. و ضمیر باطن شما سازنده بدن شماست و می تواند شما را درمان کند و با این تفکر هر شب که از سلامتی کامل برخوردارید بخواب روید. هر اندیشه ای یک علت است وهر حالت و شرایطی معلول.
قانون زندگی، قانون باور است و باور عبارت از اندیشه ای است که در ذهن شماست و چیزهایی را که به شی صدمه می زند وآزار می رساند را باور نکنید.اندیشه هایتان را تغییر دهید تا سرنوشتتان عوض شود .

ضمیر باطن شما مرکز عواطف و ذهن خلاق شماست و ضمیر باطن وقتی ایده ای را جذب می کند به اجرا گذاشتن آن را شروع می کند. و ضمیر باطن روی یک فکر خوب و هم روی یک ایده بد عمل می کند و ذهن خودآگاه شما و ذهن ناخودآگاه شما ذهن تعقل کردن شماست که به انتخاب می پردازد.

قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdf

تلقینات :

تلقین عبارت از عمل یا فکر که وارد ذهن کسی می شود و یک فرآیند ذهنی است که طرف آن را میپذیرد و یا به مرحله اجرا می گذارد و تلقین فی نفسه قدرتی ندارد مگر اینکه اندیشه ما آن را قبول کند. تلقینات منفی مانند ترس و اضطراب می تواند در نیروی اراده و تصمیم گیری ایجاد خلل کند و هیچ ضرورتی ندارد که تحت تاثیر تلقینات مخرب ونگران کننده قرار بگیرید. چنانکه خیر اندیش باشید خیر و خوشی به دنبال خواهد آمد . ولی چنانچه اندیشهای بد به خود راه دهید بدی ها نصیبتان می شود. شما همانید که در طول روز می اندیشید. شما باید از نقطه نظر حقایق جاودانی و اصول زندگی به تفکر بپردازید نه از نقطه جهالت و نقطه ترس و خرافات. آنچه روی ضمیر باطن نقش می بندد به تجلی می پردازد:

ویلیم جمز پدر روانشناسی آمریکا اظهار داشت قدرتی که جهان را به حرکت در می آورد ودر ضمیر باطن نهفته است . ضمیر باطن شما باهوش بیکران و حکمت بی پایان قرین است و به وسیله چشمه های پنهانی که قانون زندگی خوانده می شود سیراب میگردد. و این ضمیر آسمان و زمین را زیر و رو میکند. بنابراین شما باید ایده عملی درست وافکار سازنده را روی آن نقش کنید تا حاصل خوبی به دست آید .

قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdf

ضمیر باطن به سوی زندگی است :

ضمیر باطن شما با زندگی بی نهایت و حکمت بی پایان در تماس است و ایده ها و انگیزه هایش همیشه به سوی زندگی است .
ایمان موجود در ضمیر باطن شما را بی عیب می کند :
مرد جوانی که برای شنیدن سخنرانی درباره قدرت شفادهنده ضمیر باطن می آمده دچار درد شدیدی شد (چشم درد) دکترها عمل جراحی را واجب دانستند. اما او به خود گفت: ضمیر باطن چشمان مرا ساخته است و همین ضمیر باطن هم مرا شفا خواهد داد . او هر شب موقع خواب خود را به حالت نیمه خواب می برد به حالت خلسه فرو می رفت وتوجه خود را از سایر اشیاء قطع می کرد و به چشم خود متمرکز می کرد. اینکه دکترها به او می گویند (معجزه ای رخ داده است) او هر شب به مدت ۵ دقیقه این جمله را تکرار می کرد . در پایان ۳ هفته چشمانش شفا یافت .
بدن انسان هر ۹ ماه یکبار از نو ساخته می شود . با تغییر دادن افکارتان بدنتان را تغییر بدهید و آن را همچنان در حال تغییر نگاه بدارید. افکار مانند حسد، ترس ، نگرانی و اضطراب به خود و اعصاب شما آسیب رسانده و شما را به اعراض گوناگون عصبی و دماغی گرفتار می کند. نیکی و خوبی را تایید کنید تا شادی و خوشحال وارد زندگیتان شود .

جلد ۳ کتاب قدرت فکر دکتر ژوزف مورفی اضافه شد.

اکیداً توصیه می شود برای دانلود فایل قدرت فکر از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.

در غیر اینصورت امکان دانلود نشدن کامل فایل ها وجود دارد.

دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز

دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید

برای خارج کردن بسته دانلودی از حالت فشرده احتمالاً به برنامه های زیر نیاز دارید:

دانلود WINRAR نسخه ویندوز

دانلود WINRAR نسخه اندروید

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا