توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کتاب صوتیکتابخانه

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی

قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی

 

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی

 

«قطار سرعت به سوی ثروت» نوشته دارن هاردی(-۱۹۷۱)، نویسنده کتاب اثر مرکب و سخنران محبوب و موفق آمریکایی است که هم ناشر و دبیرتحریریه مجله موفقیت در آمریکاست و با صدها فرد و کارآفرین موفق آمریکایی گفتگو کرده و هم با راه اندازی شبکه های تلویزیونی در زمینه موفقیت و اثرگذاری فراوان در این حوزه و راه اندازی شرکتها و مجموعه های مختلف و مشاوره به مجموعه های متعدد توانسته به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح و موفق در سطح دنیا به شمار رود.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

 

شما دیوانه هستید! درست است. دیوانه. من هم دیوانه هستم. فکر نکنید توهین کردم، این نوعی تعریف است. همه کسانی هم که روی جلد نشریه موفقیت دیده‌اید، دیوانه‌اند. در واقع دیوانه‌اند و به احتمال زیاد به همان دلیل عکس آن‌ها روی جلد نشریه موفقیت چاپ شده است. اجازه دهید کلمه‌ دیوانه را تعریف کنیم.

 

دیوانه به کسی می‌گویند که به‌طور غیرعادی به موضوع خاصی خوشبین و علاقه‌مند است. اگر این تعریف مناسبی برای کارآفرین نیست، پس چه تعریفی مناسب آن است؟ بدون شک باید به‌طور «غیرعادی خوشبین» و به‌شدت مشتاق سوار شدن به قطار ثروت‌ساز باشید. اغلب افراد جرأت ندارند وارد این قطار وحشتناک شوند؛ اما شما شجاعتش را دارید و دقیقاً به‌همین دلیل است که شما را دیوانه می‌نامند.

نه تنها از نظر شجاعت همتا ندارید، بلکه تمایل شما برای سوار شدن به صندلی اول غیرعادی است، فقط ده درصد از مردم، کارآفرین هستند. این یعنی نود درصد بقیه افرادی عادی هستند. اکنون عادی و معمولی بودن را تعریف می‌کنم.

 

معمولی؛ به‌ نوعی عمومی یا استاندارد است و افراد عادی جامعه؛ یعنی نود درصد این اجتماع بزرگ دوست ندارند ببینند فردی عجیب و دیوانه از خط خارج شده است. این ناهماهنگی و عدم‌ انطباق آن‌ها را تهدید می‌کند. انتخاب‌ها و هویت آن‌ها را به چالش می‌کشد. آن‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای بیرون آمدن از وضعیت کنونی خود، انتخاب‌های شما را مسخره و به شما حمله کنند به این امید که شما را به داخل گروه خود بکشند و با این کار احساس بهتری به خود پیدا کنند.

 

«افراد برای اینکه احساس بهتری به خود داشته باشند، به این امید که شما را به داخل گروه خود بکشند، انتخاب خلاقانه شما را مسخره میکنند.»

بله، آن‌ها شما را عجیب و غریب و دیوانه می‌نامند. آن‌ها شما را مجنون صدا می‌زنند.

و این خوب است.

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت  را از لینک زیر دانلود نمایید.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا