توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
بدنسازیورزش

چکار کنیم که شکمی عضلانی داشته باشیم

 چکار کنیم که شکمی عضلانی داشته باشیم

ورزش تقویت عضلات شکم:امروزه در هر جایی  از عضله  شکمی صحبت می کنیم . از آگهی های رسانه ای در باره دستگاه های  از بین برنده چربی شکم گرفته تا تصاویر روی جلد مجلات تناسب اندام که به شما خبر از   داشتن شکمی شش تکه می دهند.

داشتن شکمی صاف و عضلانی که همه می خواهند مستلزم داشتن  تقویت عضله ی شکمی با تمرینات قدرتی است.

ورزش تقویت عضلات شکم:برای داشتن شکمی عضلانی چه باید بکنیم؟

پیشنهاد ما این است که به جای تمرکز بر  روی عضله ی شکمی به کل عضلات میان تنه ی خود توجه کنید. به این ترتیب تمرینات خود را فقط به عضله ی راست شکمی محدود نمی کنید و حرکاتی هم برای تقویت عضلات اطراف کمر شامل پهلوها، پشت و عمقی ترین عضله ی شکمی انجام می دهید.

ورزش تقویت عضلات شکم:کار کردن روی تمام عضلات میان تنه از این نظر اهمیت دارد که این عضلات هم در فعالیت های عادی روزمره و هم در حرکات ورزشی به طور هماهنگ کار می کنند. شما به ندرت در موقعیتی قرار می گیرید که ۲۰ مرتبه ی متوالی مجبور به خم کردن بدن از ناحیه ی کمر بشوید اما غالبا اتفاق می افتد که برای ثابت نگه داشتن بدن هنگام بلند کردن جسمی از زمین یا چرخاندن آن برای برداشتن چیزی از روی صندلی عقب ماشین از عضلات میانه تنه استفاده کنید. پس برای پیشگیری از آسیب دیدگی و کسب نتایج بهتر ازتمرینات ورزشی باید کل عضلات میان تنه را تقویت کنید.

برای داشتن شکمی عضلاتی خیلی خوبست که موارد بالا را کاملا رعایت کنید و هماهنگی های لازم را رعایت کنید ومراقب باشید که صدمه نبینید برای اطلاع از سایر ورزش ها حتما پست های ما را در قسمت ورزش دنبال کنید تا موارد زیادی را درباره ورزش بدانید و بر اطلاعات خود بیفزایید امیدوارم مورد استفاده شما واقع شود.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا