توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
کنگان

نیروهای اخراجی منطقه ویژه دعوت به کار می‌شوند

به گزارش ثلاث و به نقل از فارس، در جلسه امروز هیئت ریئسه شرکت ملی نفت ایران که با حضور سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی و کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل وزارت نفت برگزار شد، به کارگیری مجدد ١٧٠ نفر از نیروهای اخراجی بومی منطقه ویژه مصوب شد.

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه شرکت ملی نفت در رابطه با مشکلات چندین ماهه کارکنان بومی اخراجی منطقه ویژه و تاخیر چندماهه در به کارگیری مجدد این نیروها صحبت شد که توانستیم با ارائه راهکارهای مناسب، نگاه مثبت مدیرعامل شرکت ملی نفت و همکاری های موسوی مدیرعامل منطقه ویژه جذب مجدد این نیروها را به تصویب برسانیم.

الماسی در پایان از دستور مهندس کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و همکاری مهندس خلیلی معاون مدیرعامل و ارائه راهکار مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه برای رقم خوردن این اتفاق شیرین تشکر و قدردانی به عمل آورد.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا