توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهنان و شیرینی

جشن پانچ میوه | RecipeTin می خورد

درخشان است ، رنگارنگ است طراوت و نه طعم بیش از حد شیرین، و به همان اندازه دلپذیر است که می خواهید - یا بدون الکل باشد! دستور العمل Celebration Fruit Punch کوکتلی است که برای مجالس جشن مانند کریسمس ، مهمانی ها ، عید پاک ، شکرگذاری و روز مادر درست می کنید.

درخشان است ، رنگارنگ است طراوت و نه طعم بیش از حد شیرین، و به همان اندازه دلپذیر است که می خواهید – یا بدون الکل باشد! دستور العمل Celebration Fruit Punch کوکتلی است که برای مجالس جشن مانند کریسمس ، مهمانی ها ، عید پاک ، شکرگذاری و روز مادر درست می کنید.

این مهمانی ها بسیار عالی است زیرا برخلاف بیشتر ، این یک دسته بزرگ برای خودتان است کوکتل که باید یکی یکی ساخته شود!

تمبر میوه ای بزرگ ، روشن و رنگارنگ برای مناسبت های جشن!

جشن پانچ میوه!

من از اینکه این “پانچ میوه” را “جشن” خوانده ام مسخره کردم – اما سعی کنید به من بگویید که این به نظر نمی رسد فانتزی ، شاد و جشن! خیلی بیشتر از هر مشت میوه قدیمی ، درست است؟ ?

پانچ چیزی نیست جز نوشیدنی ساخته شده با مخلوط آب میوه. هیچ قانونی در مورد آنچه به آن وارد می شود وجود ندارد ، و انواع مختلفی از رنگ های نارنجی تا زرد ، صورتی و حتی روشن را در بر می گیرد.

این یکی است قرمز روشن – نام مناسب ، احساس !!

جام جشن میوه پانچ

آنچه به پانچ میوه می رود

آنچه در این دسته از میوه های جشن (Celebration Fruit Punch) قرار دارد آورده شده است. این آب زغال اخته است که رنگ قرمز روشن و زیبایی را به آن می بخشد!

الکل 100٪ اختیاری است. با و بدون آن به همان اندازه شگفت انگیز است. در واقع ، من مشت می زنم تا شما نتوانید الکل را مزه دار کنید – بنابراین در تئوری هیچ تفاوت در سلیقه وجود ندارد!

شما دوست دارید که چگونه این میوه میوه دارای طعم مطبوعی خوبی است – و این طراوت تر از شیرین است!

آنچه به پانچ میوه می رود

و در اینجا میوه ای است که من در آن قرار داده ام – برای رنگ ها ، نمایش چشمگیر و نوشیدن خوب!

میوه در پانچ میوه

چگونه می توان پانچ میوه ای |

آن را درون آن بریزید و مخلوط ملایم به آن بدهید. بستنی اختیاری است – به آرامی به سراغ آن بروید ، زیرا اگر قرار است مدتی بنشیند ، شما نمی خواهید که بستنی طعم پانچ را رقیق کند.

به جای آن سعی کنید میوه را یخ بزنید! این باعث می شود سوراخ بدون رقیق کردن مزه سرد شود.

چگونه می توان پانچ میوه ای |

نزدیک قاشق شارژ تمبر میوه جشن

ظرف را سرو کنید

به طور سنتی ، پانچ میوه در کاسه های جعبه ای سرو می شود که چیزی بیش از کاسه های غول پیکر با یک قاشق مطابق برای سرو نیست.

کاسه ای مثل اون ندارم من نمی توانم فضای ذخیره سازی را توجیه کنم وقتی اتومبیل های جایگزین وجود دارند که به همان اندازه مناسب هستند – و یک هدف دوئل در آن وجود دارد! مانند تصویری که به تصویر کشیده شده است کاسه بازیچه قرار دادن. این مناسب برای سرو خدمات است!

من همچنین اخیراً از گلدانهای شیشه ای استفاده کرده ام و در مهمانی شرکت کرده ام که در آن یکجا خدمت کرده است کاسه ماهی !! من آنقدر خندیدم که اشک آمد – اما این 100٪ عالی بود! – ناجی ایکس


نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

تمبر میوه ای بزرگ ، روشن و رنگارنگ برای مناسبت های جشن!

جشن پانچ میوه!

بخش10

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل فیلم بالا! چنین کوکتل عالی با یک دسته بزرگ برای مهمانی هایی با رنگهای شاد! شما دوست دارید که چطور این شیرین با طعم نور شیرین باشد ، نه خیلی شیرین مانند بسیاری از مشت های میوه. بوز اختیاری است – اما وقتی صادقانه صحبت می کنم ، همیشه محدودیت ها را فشار می دهم تا ببینم چقدر اضافی می توانم استفاده کنم بدون اینکه بتوانم آن را چشیده ام!

عناصر

تمبر میوه

  • 4 فنجان (1 لیتر در 1 گرم) آب زغال اخته یا آب انار زغال اخته ، خنک (نور نیست ، توجه داشته باشید 1)
  • 2 فنجان (500 میلی لیتر) نوعی نوشابه غیر الکلی گاز دار ، سرد (آبجو زنجبیل ، نت 2)
  • 4 فنجان (1 لیتر در 1 گرم) آب سیب گازدار ، سرد (غیر الکلی ، نت 3)
  • 1 1/2 فنجان (375 میلی لیتر) فضای سفید (باکاردی) (می تواند حذف شود)

افزودن ins (مخلوط کردن و مطابقت!)

  • 1 نارنجی ، نصف شده ، برش خورده و دوباره دوباره نصف می شوید
  • 1 لیمو ، کوچک ، خرد شده به دور
  • 1 فنجان توت فرنگی نصف یا ربع
  • 3/4 فنجان برگ نعناع
  • 1/2 فنجان تمشک
  • یخ در صورت تمایل (از رقت آگاه باشید ، استفاده از گزینه های ذوب بستنی را در نظر بگیرید)

دستورالعمل

  • مواد پانچ میوه را درون یک گلدان بزرگ بریزید ، پانچ کنید یا همانطور که انجام دادم ، ظرف تزیینی!
  • . میوه را اضافه کنید ، به آرامی هم بزنید (زیاد هم بزنید)
  • بلافاصله با یک ملاقه یا لیوان سرویس دهید تا ملاقه و سرو کنید. برای زنده ماندن عمر بهتر ، این کار را درست قبل از خدمت انجام دهید.

یادداشت دستور العمل:

1. آب زغال اخته – از آب زغال اخته (مانند Ocean Spray Cranberry Classic) یا آب انار زغال اخته استفاده کنید.
نه sub برای چیزی که دارای لیبل روشن یا SUGAR کم یا آب زغال اخته خالص است ، زیرا بسیار ترش است. اگر اتفاقی برای خرید آن افتاد ، احتمالاً باید شکر را درون سوراخ بگذارید. به سادگی آب جوش را با شکر مخلوط کنید تا حل شود ، سپس در سوراخ اضافه کنید تا به سلیقه شما برسد.
2. زنجبیل آل – نه آبجو زنجبیل. زنجبیل Ale فقط آب معطر با زنجبیل است. آبجو زنجبیل غیر الکلی اما تخمیر شده است و طعم زنجبیل و ادویه قوی تری دارد. با آبجو زنجبیل هنوز هم خوب خواهد بود – اما طعم آن کمی متفاوت خواهد بود!
3. آب سیب حباب – به معنای واقعی کلمه فقط آب سیب که سرگیجه است. می توانید با سیب غیر الکلی ، یا سیب سیب الکلی (یعنی سیب سخت سیب) قرار بگیرید.
4- الکل – به همان اندازه که می خواهید اضافه کنید بدون اینکه بتوانید آن را زیاد طعم دهید! چاشنی Cointreau همچنین برای داشتن طعم و مزه طعم نارنجی بسیار عالی است. همچنین می تواند با ودکا فرعی شود.
5- میوه اضافه کنید – فقط به اینجا بروید برای رنگ! میوه های رنگارنگ ، سپس نعناع برای سبز و همچنین طعم طراوت دارد. چنین ترکیبی عالی از رنگ.

تغذیه ای:

کالری: 196کیلوکالری (10٪)کربوهیدرات: 28گرم (9٪)پروتئین: 1گرم (2٪)چربی: 1گرم (2٪)چربی اشباع: 1گرم (6٪)سدیم: 10میلی گرمپتاسیم: 178میلی گرم (5٪)فیبر: 1گرم (4٪)قند: 26گرم (29٪)ویتامین ها: 46IU (1٪)ویتامین C: 10میلی گرم (12٪)کلسیم: 18میلی گرم (2٪)آهن: 1میلی گرم (6٪)

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا