توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

خورش ماهی برزیل (Moqueca Baiana)

ماهی خورش ماهی می تواند خیلی خسته کننده باشد ... اما یک خورش ماهی برزیلی نیست! با یک سس نارگیل گوجه فرنگی معطر با ضربه تازه آهک ، این یک تفاوت متفاوت است عجیب و غریب طرز تهیه ماهی خوشمزه - در عین حال آسان برای تهیه.

ماهی خورش ماهی می تواند خیلی خسته کننده باشد … اما یک خورش ماهی برزیلی نیست! با یک سس نارگیل گوجه فرنگی معطر با ضربه تازه آهک ، این یک تفاوت متفاوت است عجیب و غریب طرز تهیه ماهی خوشمزه – در عین حال آسان برای تهیه.

نزدیک اتاق ماهی برزیل در یک کاسه ، آماده غذا خوردن است

خورش ماهی برزیل

وقتی به غذای برزیل فکر می کنم ، دید فوری از گوشت کبابی را دارم. به طور خاص ، Churrasco. استیک با سس چیمچوری. مقادیر زیادی گوشت کبابی شده بر روی سیخ های غول پیکر ، در حالی که پیشخدمت ها از روی میز به سفره می روند و گوشت را مستقیماً از سیخ کش موجود در بشقاب من خرد می کنند.

شکارچیان بهشت. ?

به دلیل ارتباط قوی غذای برزیل با Churrasco (و همچنین به دلیل اینکه من یک کباب غول پیکر و روتاری ندارم) فکر کردم اشتراک این خورش ماهی سنتی برزیل برای چیزی کمی متفاوت باشد!

سس خانه ماهی برزیل واقعاً یک سس کاری نارگیل است. به راحتی با کمی آهک ، عطر و طعم عالی!

ذهن است. دمیده شده است. همیشه به دنبال دستور العمل های جالب برای دریافت ماهی بیشتر در رژیم غذایی خود باشید. این یک خانه است!

خورش ماهی برزیلی در یک ماهیتابه سیاه ، تازه از اجاق گاز ، آماده سرو است

طعم کابین ماهیگیری برزیل چگونه است

مانند یک نسخه ملایم از مزه است کاری قرمز تایلندی – و به مواد تشکیل دهنده بسیار کمتری احتیاج دارد! طعم سس آن نیست KAPOW روی صورت کمی طراوت تر است و کاملاً پر نیست.

اگرچه طعم آن چندان پررنگ نیست ، اما به معنای آن نیست که به اندازه سلیقه نیست! با طعم و مزه ای که از لیست مواد نسبتاً کوتاه به دست می آورید شگفت انگیز خواهید بود. نکته اصلی این دستورالعمل این است که ابتدا ماهی را خیاطی کنید و سس را بجوشانید.


به چه چیزی احتیاج دارید

این همان چیزی است که شما برای تهیه خورش ماهی برزیل لازم دارید. مشاهده می کنید؟ من قول دادم که همه آنها مواد طبیعی “طبیعی” هستند !!!

مواد لازم در شیلات برزیل

تقریباً تمام فیله های ماهی در اینجا کار خواهند کرداگرچه من از ماهی های لاغر مانند ماهی شمشیر و ماهی جلوگیری می کردم. من از عکس زیر استفاده کرده ام. ماهی های محبوب دیگر که در اینجا به خوبی کار می کنند عبارتند از: تیلاپیا ، باس ، باراموندی ، ماهی سالمون ، قزل آلا ، قارچ ، لنگ ، برنج ، جان دوری یا نقره ای.

کلوزآپ ماهی خام فروشی

به یاد می آورم اولین بار که این دستور غذای ماهی Stew برزیل را دیدم ، کمی مشکوک شدم که سس با کمی مواد تشکیل دهنده این سس عطر و طعم کافی داشته باشد. با دیدن ماهی در ماهی تابه ابتدا کمک می کند. تکه های طلایی که در تابه مانده است (به آن گفته می شود) بودجه) بعد از زخمی شدن ماهی ، طعم خوبی از طعم طعم دار را در سس اضافه می کند.


طرز تهیه خورش ماهی برزیلی |

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است. حدود 1 ساعت طول می کشد ، از جمله مدت زمانی کوتاه برای ماهی گیری ، و زمان کم شدن سس برای کاهش سس.

طرز تهیه خورش ماهی برزیلی |

نزدیک قاشق که لنج ماهیگیری برزیل را ریخته است

با خورش ماهی چه سرو کنیم

این رو بیشتر خدمت کنید برنج یا سیب زمینی پوره شده ، بنابراین شما چیزی برای خیساندن سس شکوه. اگر می خواهید ante را افزایش دهید ، با این کار امتحان کنید Kalkris – و یک توت نان پوسته پوسته شده برای خشک کردن بشقاب شما نیز گمراه نمی شود (این مخمر سریع غیره را امتحان کنید نان ایرلندی).

اگر کم کربوهیدرات هستید ، آن را بیش از حد سرو کنید برنج گل کلم یا گل کلم پوره خامه ای.

برای یک سالاد جانبی ، این سالاد خیار با گیاهان و سس سس بسیار خوب پیش می روند. خیار تازه ، آبدار و ترد با این سس نارگیل خامه ای خیلی خوب پیش می رود. در غیر این صورت ، آن را با یک سالاد سبز برگ دار همراه با وینای گرت (به جای پانسمان خامه ای) سرو کنید پانسمان فرانسوی، ایتالیایی یا Balsamikkdressing.

لذت بردن از! – ناجی ایکس


نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

نزدیک اتاق ماهی برزیل در یک کاسه ، آماده غذا خوردن است

خورش ماهی برزیل (Moqueca Baiana)

بخش4 – 5

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل ویدیوی بالا یک غذای سنتی برزیل در یک آبگوشت نارگیل با طعم ظریف و با اعماق طعم شگفت انگیز که به لیست نسبتا کوتاه مواد تشکیل دهنده علاقه مند است! این مغازه بر خلاف بسیاری از مویی قوی ، خوش طعم و غنی از گیاه مبتنی بر نارگیل کاملاً طراوت و بسیار غنی است. من این کار را فقط با ماهی درست کردم ، اما به عنوان خورش غذای دریایی با میگو و کلامی نیز تهیه می شود.

عناصر

ماهی

  • 1 کیلوگرم / 500 گرم فیله ماهی سفید جامد بدون پوست ، به مکعب های 1 “/ 2.5 سانتی متر برش داده شده (توجه 1)
  • 1 اس اس آب لیمو
  • 1/4 TS نمک
  • فلفل سیاه
  • 1 اس اس روغن زیتون

ابگوشت

  • 1 1/2 اس اس روغن زیتون یا روغن نارگیل (یا روغن نخل اگر می توانید آن را به طور سنتی دریافت کنید)
  • 2 سیر میخک خرد شده
  • 1 پیاز کوچک تاس های خوب (قهوه ای ، زرد یا سفید)
  • 1 فلفل قرمز / فلفل قرمز (بزرگ) ، نصف شده و خرد شده است
  • 1 1/2 TS شکر (برخی از)
  • 1 اس اس پودر زیره
  • 1 اس اس میوه رسیده فلفل قرمز
  • 1 TS فلفل هندی (اختیاری)
  • 1/2 TS نمک
  • 14 اونس / 400 میلی لیتر شیر نارگیل (بهترین چربی ، توجه داشته باشید 2)
  • 14 اونس / 400 میلی لیتر کنسرو گوجه فرنگی خرد شده
  • 1 فنجان آبگوشت ماهی / سهام (یا مرغ یا سبزی ، یادداشت 3)

پس از اتمام

  • نتیجه 1 – 2 اس اس آب لیمو ، به علاوه بیشتر برای خدمت
  • 3 اس اس گشنیز / گشنیز تازه خرد شده خرد شده ، به علاوه بیشتر برای خدمت

دستورالعمل

ماهی

  • ماهی ، آب لیمو ، نمک و فلفل را در یک کاسه مخلوط کنید. با فویل بپوشانید و به مدت 20 دقیقه یخچال و فریزر کنید.
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت زیاد گرم کنید. ماهی را اضافه کرده و بپزید تا فقط داخل آن بپزید و قهوه ای روشن طلایی شود. آن را از روی ماهیتابه برداشته و کنار بگذارید.

ابگوشت

  • اجاق گاز را به همان اندازه متوسط ​​و گرم 1/1/2 روغن زیتون در همان ماهیتابه کاهش دهید. سیر و پیاز را اضافه کرده و به مدت 1 1/2 دقیقه یا تا زمانی که پیاز شروع به تبدیل به شفاف کند ، بپزید.
  • فلفل را اضافه کرده و به مدت 2 دقیقه بپزید.
  • مواد باقی مانده آبگوشت را اضافه کنید. آن را بجوشد و به حالت متوسط ​​برود. پخت را 15 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که غلیظ شوند. نمک و فلفل را به سلیقه تنظیم کنید.
  • ماهی ها را دوباره در آبگوشت قرار دهید تا دوباره گرم شوند – حدود 2 دقیقه.
  • در آب لیمو ترش بزنید.
  • با گشنیز / گشنیز چاشنی بزنید و با آنها سرو کنید برنج یا Kalkris. برای یک جایگزین کم کربوهیدرات ، سعی کنید برنج گل کلم!

یادداشت دستور العمل:

1. ماهی – این بهترین راه حل با فیله ماهی های سفید جامد است زیرا آنها قالب را بهتر نگه می دارند. فیله های ماهی سفید ثابت شامل: Basa، Tilapia، Ling، Blue Trevalla، Emperors، Mahi Mahi، Halibut، Cod، Bass، Catfish، John Dory، Bamamundi، Snapper (این همان چیزی است که من استفاده کردم).
ماهی قزل آلا و قزل آلا نیز فوق العاده است. من شخصاً از ماهی های بدون چربی مانند ماهی شمشیر و ماهی دوری می کنم ، اما با آنها نیز کار می کند.
2. شیر نارگیل – چربی کامل بهتر است زیرا طعم نارگیل در چربی است.
3. سهام / سهام ماهی – من وقتی می توانم سهام ماهی خریداری شده را ذخیره کنم ، کمی عصبانی هستم. من فقط از فروشگاه خریداری شده استفاده می کنم اگر یک “خوب” دریافت کنم (بخوانید: گران). در غیر این صورت ، من سهام مرغ یا سبزیجات را ترجیح می دهم (هر روز خوب است).
4. منبع: مانند همه غذاهای سنتی در این دنیا ، انواع مختلفی از ماهیگیری برزیل وجود دارد! دستور من ترکیبی از دستور العمل های مختلف است که به دستورالعمل های سنتی می چسبد اما کمی ریز و درشت برای کار برای پالت من است. تفاوت اصلی در این است که من سس را دوست دارم ، بنابراین مال من از بیشتر سس تر است! دستور العمل هایی که به آنها اشاره کردم عبارتند از:
یکی) مجله Feast – سوپ ماهی (moqueca baiana)
ب) Foodie برزیلی – Moqueca Baiana
ج) ساورور – خورش ماهی برزیل
د) فقط دستور العمل ها – Moqueca – خورش ماهی برزیل

5- تغذیه در هر وعده با فرض 4 وعده ، برنج را حذف نمی کند.

تغذیه ای:

نمایش: 609گرمکالری: 367کیلوکالری (18٪)کربوهیدرات: 20گرم (7٪)پروتئین: 29گرم (58٪)چربی: 19گرم (29٪)چربی اشباع: 9گرم (56٪)کلسترول: 63میلی گرم (21٪)سدیم: 917میلی گرم (40٪)پتاسیم: 917میلی گرم (26٪)فیبر: 4گرم (17٪)قند: 9گرم (10٪)ویتامین ها: 2236IU (45٪)ویتامین C: 55میلی گرم (67٪)کلسیم: 92میلی گرم (9٪)آهن: 4میلی گرم (22٪)

در ابتدا منتشر شد سپتامبر 2015. به روز شده با عکس های جدید ، فیلم با نام تجاری جدید و البته بخش Life of Dozer اضافه شده است !!

بیایید ماهی بیشتری بخوریم!

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا