توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

طرز تهیه چیپس نان خوشمزه و ساده خانگی با نان لواش

چیپس نان خیلی طرفدار دارد و درست کردن آن هم اصلا سخت نیست. می‌توان به راحتی چیپس نان خانگی خوشمزه و لذیذ را درست کرد.

طرز تهیه چیپس نان خوشمزه و ساده خانگی با نان لواش

چیپس نان , طرز تهیه چیپس نان , دستور پخت چیپس نان
طرز تهیه چیپس نان خوشمزه و ساده خانگی با نان لواش

چیپس نان خیلی طرفدار دارد و درست کردن آن هم اصلا سخت نیست. می‌توان به راحتی چیپس نان خانگی خوشمزه و لذیذ را درست کرد. این چیپس را می‌توان به همراه سس به عنوان پیش غذا هم سرو شود و یک نوع از تنقلات سالم برای کودکان است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیپس نان در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم چیپس نان
نان پیتا یا نان لواش ۳ عدد
رب گوجه ۱ قاشق غذا خوری
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
پاپریکا به میزان لازم
سبزی معطر ۱ قاشق چای خوری
پنیر پارمزان ۲ قاشق غذا خوری
روغن به میزان لازم

طرز تهیه چیپس نان

مرحله اول

برای تهیه چیپس خوشمزه با نان خانگی در ابتدای کار، نان ها را مثلثی برش می ‌دهیم. سپس آن ها را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم و هر قسمت را در یک نایلون می‌ریزیم. به یک قسمت مقداری نمک، رب گوجه فرنگی، پاپریکا، فلفل سیاه و روغن اضافه می‌کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله به نایلون دوم مقداری نمک، سبزی معطر با عطر دلخواه، فلفل سیاه و مقداری روغن مایع اضافه می‌کنیم. در ادامه به نایلون سوم نمک، پنیر پارمزان، فلفل سیاه و روغن اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا نان ها طعم دار شوند.

مرحله سوم

حالا کاغذ روغنی را در سینی فر قرار می ‌دهیم و نان های طعم دار شده را روی آن می ‌ریزیم. سپس در فر از قبل گرم شده با حرارت ۱۹۰ درجه به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قرار می ‌دهیم تا بپزد. سپس در ظرف مناسب سرو می کنیم.

chishi.ir

طرز تهیه چیپس نان خوشمزه و ساده خانگی با نان لواش

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا