توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهنان و شیرینی

طرز تهیه پنکیک داچ بیبی خوشمزه و مخصوص به روش آلمانی

پنکیک عضوی جذاب و محبوب در بین انواع صبحانه است. مدل های بسیار زیاد پنکیک ها و تنوعی که میتوان در تزیین یا سرو آن ها ایجاد کرد، پنکیک را به صبحانه ای مقوی و دوست داشتنی هم برای بچه ها و هم بزرگسالان تبدیل کرده که به هیچ وجه نمی‌ توان از آن گذشت.

طرز تهیه پنکیک داچ بیبی خوشمزه و مخصوص به روش آلمانی

 
پنکیک داچ بیبی , طرز تهیه پنکیک داچ بیبی , دستور پخت پنکیک داچ بیبی
طرز تهیه پنکیک داچ بیبی خوشمزه و مخصوص به روش آلمانی

پنکیک عضوی جذاب و محبوب در بین انواع صبحانه است. مدل های بسیار زیاد پنکیک ها و تنوعی که میتوان در تزیین یا سرو آن ها ایجاد کرد، پنکیک را به صبحانه ای مقوی و دوست داشتنی هم برای بچه ها و هم بزرگسالان تبدیل کرده که به هیچ وجه نمی‌ توان از آن گذشت. خصوصا اگر این پنکیک آلمانی باشد. پنکیک آلمانی یا داج بیبی از پنکیک های معمولی نازک تر و سبک تر است و فقط با آرد، تخم مرغ، شیر و وانیل تهیه می ‌شود. این پنکیک را می ‌توان به صورت شور و هم به صورت شیرین سرو کرد. در این دستور از سوسیس و قارچ استفاده شده است. برای شیرین سرو کردن می‌توان از خامه، نوتلا، مربا یا عسل و غیره استفاده کرد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه داچ بیبی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم پنکیک داچ بیبی
آرد نصف لیوان
نمک ۱ پنس
تخم مرغ ۳ عدد
شیر سه چهارم لیوان
کره ۲۰ گرم
مواد رویه
سوسیس انگشتی به مقدار لازم
قارچ به مقدار لازم
کره به مقدار لازم

طرز تهیه پنکیک داچ بیبی

مرحله اول

برای تهیه پنکیک خوشمزه داچ بیبی به روش آلمانی در ابتدای کار، یک تابه برداشته و با کمی کره روی حرارت قرار می دهیم تا کره ذوب شود. قارچ و سوسیس انگشتی را به صورت درسته با کره تفت می ‌دهیم. کمی که تفت خورد و تغییر رنگ داد کافی است.

مرحله دوم

سپس یک کاسه برداشته و تخم‌مرغ ها را درون آن می شکنیم و ۵ دقیقه با همزن هم می ‌زنیم تا حجیم و کرم رنگ شود. وقتی تخم مرغ کرم رنگ شد، شیر، نمک و آرد را اضافه می ‌کنیم. سپس آرد را کم کم و قاشق قاشق اضافه می‌ کنیم.

مرحله سوم

سپس به خوبی هم می ‌زنیم، تا زمانی که مواد به غلظت مورد نظر برسد. در ادامه کره را در ظرف مخصوص فر آب می ‌کنیم. سپس مواد پنکیک را اضافه کرده و به مدت ۱۵ دقیقه در فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد قرار می‌ دهیم.

مرحله چهارم

بعد از پخت، پنکیک را از ظرف خارج کرده یا داخل همان ظرف سرو می کنیم. روی پنکیک را سوسیس و قارچ تفت داده شده را می ریزیم و سرو می کنیم. اگر برای صبحانه بخواهیم سرو کنیم به جای سوسیس و قارچ از نوتلا یا عسل و مربا استفاده می کنیم.

chishi.ir

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا