توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهبرنامه رژیمیغذاهای رژیمی

رژیم آنلاین منحصر به فرد شما

رژیم آنلاین منحصر به فرد شما

با خوردن غذاهای مورد علاقه تان تناسب اندام آسان را تجربه کنید!

برای لاغر شدن، به هیچ عنوان به رژیم های سخت نیازی نیست.

رژیم شما به گونه ای علمی تنظیم می شود که در مدت زمان معقول ضمن رسیدن به هدف رژیم ضامن سلامتی شما خواهد بود.

 

** تمامی رژیم ها توسط آقای سماچی، کارشناس تغذیه و رژیم درمانی تجویز می شوند و هیچگونه نرم افزار تغذیه ای در این امر دخیل نمی باشد. **

1- گام اول: دریافت اطلاعات وضعیت جسمانی
ابتدا مشخصات فرد و همچنین شاخص های تن سنجی از قبیل قد، وزن، سن، حساسیت غذایی و بیماری از طریق فرم مربوطه از شما دریافت می گردد.

2- گام دوم: تعیین وزن مناسب
با توجه به اطلاعات دریافتی در مرحله قبل، وزن مناسب شما مشخص می گردد.

 

3- گام سوم: دریافت اولین لیست غذایی
در این مرحله لیست غذایی مناسب، برحسب اطلاعات دریافتی شما تجویز و به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد. این برنامه برای مدت یک ماه می باشد.

در صورتی که رژیم سه ماهه را انتخاب نمائید، از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد. در رژیم سه ماهه، با در نظر گرفتن وزن جدید شما در طی دوره، هر یک ماه یک رژیم جدید برای شما ارسال خواهد شد.

4- گام چهارم: مراجعات بعدی
پس از گذشت یک ماه از برنامه غذایی، جهت دریافت لیست جدید (برای ماه بعدی) اقدام نمایید. به این صورت که اگر شما درخواست رژیم 2 ماهه را داشته اید، وزن جدیدتان را بعد از گذشت یک ماه از دریافت رژیم اول در اول صبح بعد از اجابت مزاج با یک ترازوی ثابت گرفته و به ما ایمیل می کنید و اگر رژیم یک ماه را دریافت نموده اید وزن جدیدتان را در پایان 1 ماه و به همان شیوه ی توضیح داده شده گرفته و در قسمت تکمیل فرم دوباره فرم جدیدی پر کرده و وزنتان را آنجا وارد می نمایید و در قسمت توضیحات ذکر می کنید که درخواست رژیم دوم نموده اید.

 

تخفیف ویژه: رژیم یک ماهه تنها با پرداخت مبلغ 25 هزار تومان و رژیم 2 ماهه تنها با پرداخت مبلغ 48 هزار تومان

پرداخت هزینه: پس از تکمیل فرم مربوطه به درگاه پرداخت بانکی متصل می شوید. در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید ، هزینه رژیم را در گوشی موبایل خودتون شماره گیری کنید #8006*97*788* به نام سایت سیرافی ها واریز نمایید ، موقع پرداخت مبلغ رو 48 هزارتومان بزنید و سپس به ما از طریق( تلگرام )گزارش دهید.

Related image

برای دریافت رژیم پر کردن گزینه های ستاره دار الزامی می باشد.

[gravityform id=”15″ title=”true” description=”true”]

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا